اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970905330008707

رنگ مناسب برای کسب و کار من کدام است؟

کد: 13970905330008707

https://goo.gl/PzszbY

، تهران , (اخبار رسمی): انتخاب رنگ مناسب برای کسب‌وکارها می‌تواند به هویت آنها کمک کند. انتخاب رنگ مناسب برای لوگوی یکی از موارد مهم و اساسی برای داشتن هویت بصری مناسب برند محسوب می‌شود.

رنگ مناسب برای کسب و کار من کدام است؟
رنگ مناسب برای طراحی لوگو

رنگ قرمر، توجه و اشتها را تحریک می‌کند و برای طراحی لوگو فست فود، باشگاه و همچنین صاحبان فروشگاه که می‌خواهند افراد را ترغیب به خرید کنند از این رنگ برای هویت بصری استفاده می‌کنند.

نارنجی به علت انرژی که دارد معمولا برای طراحی لوگو باشگاه‌های ورزشی و فروشگاه‌های فروش لوازم ورزشی استفاده می‌شود.

از رنگ زرد برای طراحی لوگو شرکت‌های مربوط به حوزه انرژی استفاده می‌شود و معمولا به علت جلب توجه کمی که این رنگ در مقیاس کوچک ایجاد می‌کند برای طراحی لوگو خیلی پرطرف‌دار نیست.

سبز نشان‌دهنده سلامت و رشد است، از این رنگ برای شرکت‌های حوزه پزشکی، زیست فناوری، صنایع غذایی و طراحی لوگو شرکت‌های امور مالی استفاده می‌شود.

آبی، اعتماد و قدرت را تحسین می‌کند و چون تداعی‌کننده آسمان و دریا است بیشتر شرکت‌های هواپیمایی و کشتیرانی از این رنگ برای طراحی لوگو استفاده می‌کنند همچنین در شرکت‌های حوزه تکنولوژی، امور مالی و همچنین صنایع پزشکی این رنگ در طراحی لوگو پرطرفدار است.

بنفش برای لوگو شرکت‌هایی که می‌خواهند خاص و عجیب بودن محصول‌شان را به کاربر القا کنند استفاده می‌شود معمولا برای طراحی لوگو و هویت بصری لوازم آرایشی از این رنگ استفاده می‌شود.

از رنگ سیاه به علت متعادل بودن آن در طراحی لوگو صنعت پوشاک و برندهای این حوزه استفاده می‌شود تا کاربران را به خاطر رنگ‌ها و جهت‌گیری رنگ‌های مختلف از دست ندهند.

اگر با خواندن این مطلب همچنان برای انتخاب و طراحی لوگو تردید دارید، اجتماع طراحان کشور در دوپرو می‌توانند در این زمینه شما را راهنمایی کنند تنها کافی است در خواست خود را از طریق فرم تماس با ما ثبت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دوپرو - dopro

پل ارتباطی بین طراحان و کارفرما برای معرفی و شناخت طراحان برتر کشور

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی