اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970912331156094

حضور ترندمیکرو در رویداد VMworld 2018 اروپا

کد: 13970912331156094

https://goo.gl/1fN9kX

، تهران , (اخبار رسمی): ترندمیکرو مانند دیگر رویدادهای کمپانی VMware در رویداد سال 2018 VMworld Europe نیز حضور داشت.

حضور ترندمیکرو در رویداد VMworld 2018 Europe
حضور ترندمیکرو در رویداد Vworld 2018 اروپا

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، امسال نیز کمپانی ژاپنی، بین‌المللی ترندمیکرو در رویداد VMworld Europe حضور داشت.

شرکت ترندمیکرو یکی از شرکت‌های مطرح و پیشرو ارائه دهنده سرویس‌های امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی، شبکه و مراکز داده فیزیکی، مجازی و کلود است و با غول‌های فناوری از جمله Cisco ،F5، ASUS، IBM، DELL، HP ،Siemens ،Amazon ،Facebook و  VMware ارتباط بسیار نزدیکی دارد.

محصولات آنتی ویروس ترندمیکرو که شامل آنتی ویروس‌های خانگی، شبکه و دیتاسنتر و سرویس‌های امنیتی مختلف مانند ایمیل سکیوریتی و هاستت سکیوریتی هستند، از سال 1387 توسط شرکت دورانتاش در ایران ارائه می‌شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک زیر نسخه‌های خانگی آنتی ویروس‌های شرکت ترندمیکرو که در برخی کشورها از جمله ایران، چین و استرالیا با نام پی سی سیلین نیز شناخته می‌شود را خریداری کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]