اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970912331166094

مرحله جدید توزیع کارت تخفیف آنتی ویروس در تهران آغاز شد

اضافه شدن 5 فروشگاه به طرح کارت تخفیف دورانتاش

کد: 13970912331166094

https://goo.gl/aw5WVz

، تهران , (اخبار رسمی): 5 فروشگاه عرضه‌کننده تجهیزات کامپیوتری به طرح کارت تخفیف شرکت دورانتاش اضافه شدند و کاربران بیشتری می‌توانند از آنتی ویروس‌های قدرتمند شرکت دورانتاش با تخفیف‌های ویژه 50 تا 90 درصد استفاده کنند.

اضافه شدن 5 فروشگاه به طرح کارت تخفیف دورانتاش
کارت تخفیف آنتی ویروس با گارانتی اصلی دورانتاش

از جمله آنتی‌ویروس‌هایی که توسط شرکت دورانتاش در ایران ارائه می‌شود، می‌توان به نرم افزارهای آنتی ویروس 3 رهبر حوزه امنیت سایبری یعنی ترندمیکرو، سایمنتک و وبروت اشاره کرد

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، حدود 3 سال است شرکت دورانتاش با همکاری ده‌ها فروشگاه فعال در بازار کامپیوتر و موبایل در سرتاسر ایران، عرضه کارت و برگ‌های تخفیف آنتی ویروس به کاربران ایرانی را آغاز کرده است.

در این طرح، به خریداران تجهیزات کامپیوتری، نوت بوک، هاردهای اکسترنال، کیف‌های نوت بوک و مودم‌های اینترنت از فروشگاه‌های منتخب، کارت و یا برگ تخفیفی هدیه داده می‌شود که با استفاده از آن می‌توانند یکی از نرم افزارهای آنتی ویروس با گارانتی معتبر دورانتاش را با تخفیف‌های ویژه 50 تا 90 درصد خریداری کنند.

طی هفته گذشته نسخه جدید کارت‌های تخفیفی شرکت دورانتاش در 20 فروشگاه کامپیوتری در سطح شهر تهران در 5 مرکز، پاساژ کامپیوتر ایران، مرکز کامپیوتر رضا، پاساژ نور، مرکز کامپیوتر پارسیان و مرکز کامپیوتر پایتخت توزیع شد که نسبت به ماه گذشته نشان می‌دهد که 5 فروشگاه به طرح کارت تخفیف دورانتاش اضافه شده است.

فروشگاه‌های تجهیزات کامپیوتری و نمایندگان شرکت‌های اینترنتی در سرتاسر ایران، می‌تواند جهت دریافت کارت تخفیف با شرکت دورانتاش به نشانی  www.ddn.ir تماس بگیرند.

درباره شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش از شرکت‌های معتبر و پیشرو توزیع‌کننده نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی، شبکه و مراکز داده فیزیکی، مجازی و کلود از سال 1385 در ایران است.

از جمله آنتی ویروس‌هایی که توسط شرکت دورانتاش در ایران ارائه می‌شود، می‌توان به نرم افزارهای آنتی ویروس 3 رهبر حوزه امنیت سایبری یعنی ترندمیکرو ، سایمنتک و وبروت اشاره کرد.

وبروت سازنده سبک‌ترین و کم حجم‌ترین آنتی ویروس دنیا است که عنوان شگفت انگیزترین آنتی ویروس را نیز دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]