اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709123312510367

فراخوان همکاری با لیدرها جهت جذب مراجعان خارجی

دعوت به همکاری کلینیک دندانپزشکی کوروش مشهد

کد: 139709123312510367

https://goo.gl/8Ke427

، مشهد , (اخبار رسمی): کلینیک دندانپزشکی کوروش مشهد، در راستای همکاری در فروش اقدام به جذب لیدر و مترجم برای جذب مراجعان خارجی کرده است.

دعوت به همکاری کلینیک دندانپزشکی کوروش مشهد
معرفی کلینیک دندانپزشکی کوروش مشهد و دعوت به همکاری از لیدرها و مترجمین عزیز

با وجود خدمات کامل، حق ارجاع بالا، محیطی مدرن و زیبا و جلب رضایت صد در صدی مراجعین، لیدرها و مترجمین عزیز می توانند با اطمینان کامل و خیالی آسوده با کلینیک دندانپزشکی کوروش مشهد همکاری داشته باشند.

کلینیک دندانپزشکی کوروش، به عنوان یکی از بهترین مرکز تخصصی دندانپزشکی مشهد، از سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده است و با به‌کارگیری جدیدترین و مدرن‌ترین تجهیزات دندانپزشکی و کادر مجرب متشکل از بهترین دندانپزشکان مشهد، در طی این مدت سعی بر آن داشته است تا بهترین خدمات تخصصی دندانپزشکی در مشهد را به مراجعان ایرانی و خارجی خود عرضه کند.

با توجه به افزایش حضور توریست‌های خارجی در شهر مشهد، در حوزه دندانپزشکی مشهد جهت جذب مراجعان خارجی همواره کمبود مراکز تخصصی دندانپزشکی مدرن و فعال در تمامی زمینه‌های دندانپزشکی زیبایی و درمانی به شدت احساس می‌شد. مرکزی که بتواند تمامی نیازهای دندانپزشکی مسافران خارجی را در یک مکان و در حداقل زمان ممکن برآورده سازد، چرا که معمولا مدت زمان توقف مسافران خارجی در شهر مشهد کوتاه بوده و نمی‌خواهند تمام زمان سفر خود را در رفت‌وآمد دکترهای مختلف در سطح شهر از دست بدهند و این پراکندگی مراکز کار را برای لیدرها نیز دشوار می‌کند، چرا که جلب رضایت مراجعان خارجی کار آسانی نیست.

به این منظور کلینیک دندانپزشکی کوروش مشهد به صورت چند جانبه با به کارگیری تجهیزات کامل دندانپزشکی در محیطی زیبا و آرام با کادری مجرب از بهترین دندانپزشکان مشهد تمامی خدمات دندانپزشکی درمانی و زیبایی مورد نیاز مراجعان خارجی را با جلب رضایت آنها فراهم آورده است. بنابراین با وجود خدمات کامل، حق ارجاع بالا، محیطی مدرن و زیبا و جلب رضایت صد در صدی مراجعان، لیدرها می‌توانند با اطمینان کامل و خیالی آسوده با این مجموعه همکاری داشته باشند.

خدمات دندانپزشکی کوروش مشهد شامل دندانپزشکی درمانی و زیبایی از قبیل کاشت دندان، ایمپلنت دندان، بریج دندان، عصب کشی، روکش دندان، ارتودنسی، لمینت دندان، لومینیر سرامیک، ونیر کامپوزیت، بلیچینگ و ... است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت کلینیک دندانپزشکی کوروش به آدرس www.kouroshdental.com  مراجعه کرده و با آنها در ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک دندانپزشکی کوروش

کلینیک دندانپزشکی کوروش، به عنوان بهترین مرکز تخصصی دندانپزشکی مشهد، از سال 1390 فعالیت خود را آغاز نموده است و با به کارگیری جدیدترین و مدرن ترین تجهیزات دندانپزشکی و کادر مجرب بهترین دندانپزشکان مشهد، در طی این مدت سعی بر آن داشته است تا بهترین خدمات تخصصی شامل دندانپزشکی درمانی و زیبایی از قبیل ایمپلنت دندان، ارتودنسی، لمینت دندان، ونیر کامپوزیت، بلیچینگ و ...را به مراجعین عزیز خود ارائه نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان