اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712073514710367

به همراه تخفیف‌های ویژه دندانپزشکی زیبایی و درمانی

افتتاحیه بخش تخصصی زیبایی کلینیک دندانپزشکی کوروش در اسفندماه 1397

کد: 139712073514710367

https://goo.gl/UPjLNM

، مشهد , (اخبار رسمی): افتتاحیه رسمی بخش VIP کلینیک دندانپزشکی کوروش در مورخ 10 اسفند ماه با حضور جمعی از دندانپزشکان به نام کشور و دوستان و مراجعان و همراهان برگزار می‌شود.

افتتاحیه بخش تخصصی زیبایی کلینیک دندانپزشکی کوروش در اسفندماه 1397
تخفیف ویژه ونیر کامپوزیت دندان به مناسبت افتتاحیه کلینیک دندانپزشکی کوروش

کلینیک دندانپزشکی کوروش مشهد، از سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده است و با ارائه بهترین خدمات دندانپزشکی مشهد، توانسته است در طی این سال‌ها خدمات شایان توجهی را به مراجعان خود ارائه کند.

از ویژگی‌های منحصر به فرد کلینیک دندانپزشکی کوروش، حضور جمعی از مجرب‌ترین دندانپزشکان مشهد، استفاده از جدیدترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها و دستگاه‌های روز دنیا و استفاده از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد دندانپزشکی است.

کلینیک دندانپزشکی کوروش شامل بخش‌های مختلف دندانپزشکی تخصصی زیبایی و درمانی است و خدماتی همچون اصلاح طرح لبخند، لمینت دندان، ونیر کامپوزیت، لومینرز سرامیک، روکش دندان، جراحی فک و صورت، لثه، ایمپلنت، پروتزهای دندانی، عصب کشی و درمان ریشه، ارتودنسی، اطفال و غیره در این کلینیک ارائه می‌شود.

با توجه به اینکه یکی از مشکلات دندانپزشکی مشهد، نبود مجموعه‌ای منسجم برای درمان کامل مشکلات دندان است؛ این مجموعه مفتخر است که با افتتاح بخش VIP کلینیک دندانپزشکی کوروش در شهر مشهد با ارائه خدمات کامل دندانپزشکی و انجام تمامی امور دندانپزشکی در یک مکان به جای مراجعه به چند دندانپزشک، سبب صرف وقت کمتر و راحتی بیشتر مراجعه‌کنندگان خواهد بود. این امر می‌تواند در ارتقاء بهداشت دهان و دندان شهر مشهد نیز تاثیر گذار باشد.

این کلینیک تا پایان اسفندماه از تخفیف ویژه برای خدمات دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی برخوردار است.

علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیشتر به سایت اصلی دندانپزشکی کوروش به آدرس www.kouroshdental.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک دندانپزشکی کوروش

کلینیک دندانپزشکی کوروش، به عنوان بهترین مرکز تخصصی دندانپزشکی مشهد، از سال 1390 فعالیت خود را آغاز نموده است و با به کارگیری جدیدترین و مدرن ترین تجهیزات دندانپزشکی و کادر مجرب بهترین دندانپزشکان مشهد، در طی این مدت سعی بر آن داشته است تا بهترین خدمات تخصصی شامل دندانپزشکی درمانی و زیبایی از قبیل ایمپلنت دندان، ارتودنسی، لمینت دندان، ونیر کامپوزیت، بلیچینگ و ...را به مراجعین عزیز خود ارائه نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | حراج و تخفیف