اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970913331406094

سبک‌ترین آنتی ویروس ویندوزی دنیا آپدیت شد

کد: 13970913331406094

https://goo.gl/Az9yYs

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت امنیتی وبروت (Webroot)، سازنده سبک‌ترین و کم حجم‌ترین آنتی ویروس‌های دنیا، جدیدترین نسخه آنتی ویروس ویندوزی خود را به شماره 9.0.24.37 منتشر کرد.

سبک ترین آنتی ویروس ویندوزی دنیا آپدیت شد.
آنتی ویروس های قدرتمند و بسیار سبک و کم حجم وبروت Webroot

هزاران کاربر ایرانی از جمله مشترکان سرویس‌های اینترنت پرسرعت (ADSL ،TD-LTE و Wireless)، آنتی‌ویروس‌های قدرتمند و بسیار سبک وبروت را برای حفاظت از خود انتخاب کرده‌اند

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، شرکت وبروت جدیدترین نسخه آنتی ویروس ویندوزی خود را به شماره 9.0.24.37 منتشر کرد.

آپدیت و به روز رسانی آنتی ویروس‌های وبروت به صورت کاملا خودکار و اتوماتیک صورت می‌گیرد و کاربر هیچ بار اضافی یا پردازشی بر روی کامپیوتر خود احساس نمی‌کند.

حجم فایل نصب آنتی ویروس ویندوزی وبروت که عنوان سبک‌ترین و کم حجم‌ترین آنتی‌ویروس ویندوزی دنیا را نیز دارد، کمتر از 4 مگابایت است و در زمانی حدود یک دقیقه با دو کلیک نصب می‌شود.

شرکت وبروت (Webroot) یکی از شرکت‌های مطرح و پیشرو ارائه‌دهنده سرویس‌های امنیتی و نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس در دنیا است و طی سال‌های اخیر رشد بسیار خیره کننده‌ای را تجربه کرده است.

وبروت نه تنها به یکی از رقبای جدی شرکت‌هایی مانند کسپرسکی ، آویرا، بیت دیفندر و ایست «نود32» تبدیل شده، بلکه در بخش آنتی‌ویروس‌های خانگی و دفاتر شرکت‌های کوچک و متوسط به راحتی با شرکت‌های بزرگ آنتی ویروس (ترندمیکرو، سایمنتک و مکافی) رقابت می‌کند.

شرکت‌های کسپرسکی، بیت دیفندر و ایست به شدت در تلاش هستند مانع مهاجرت مشتریان خود به آنتی ویروس‌های بسیار سبک و در عین حال قدرتمند وبروت شوند

از جمله مشتریان بزرگ و شرکای استراتژیک شرکت وبروت (Webroot) می‌توان به غول‌های فناوری از جمله Cisco ،HP ،RSA ،Citrix ،F5 Networks ،Aruba Netwotks ،PaloAlto Networks و A10 Networks اشاره کرد.

همچنین 3 غول مالی و بانکی Citi Bank ، HSBC Bank و Ally Bank از جمله شرکت‌هایی هستند که آنتی ویروس‌های وبروت را به میلیون‌ها مشترک و کاربر خود پیشنهاد داده‌اند.

شرکت وبروت از بیشتر سایت‌های تست و مقایسه آنتی ویروس مانند AV-TEST ،AV-Comparatives و VB100 خارج شده و روش تست‌های این سایت‌ها را مغایر با دنیای واقعی تهدیدات سایبری و تکنولوژی‌های نوین شناسایی و مقابله با تهدیدات سایبری می‌داند. این در حالی که آنتی ویروس‌های وبروت تاکنون توانسته 20 جایزه و نشان برتر وب سایت پی.سی.مگزین (PC MAG) را از آن خود کنند.

پیش از این در یادداشتی که با عنوان «چرا آنتی ویروس وبروت را انتخاب و خریداری کنیم؟» منتشر شده، درباره دلایل انتخاب و استفاده از آنتی ویروس‌های بسیار سبک وبروت صحبت شده است. علاقه‌مندان جهت خرید آنتی ویروس‌های خانگی وبروت می‌توانند به لینک Shop.ddn.ir مراجعه و آنتی ویروس‌های وبروت را با گارانتی اصلی دورانتاش تهیه کنند.

علاقه‌مندان که می‌خواهند با هزینه کمی برای تست و بررسی از آنتی ویروس‌های وبروت استفاده کنند، می‌توانند برای مدت محدودی از این لینک برای دریافت لایسنس این آنتی ویروس استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]