اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970914331848911

برای خرید کادو و هدیه برای آقایان ابتدا شخصیت طرف را بشناسید

خرید هدیه برای آقایان بر حسب شخصیت

کد: 13970914331848911

https://goo.gl/xHR4Pd

، تهران , (اخبار رسمی): خرید هدیه برای آقایان کار بسیار دشواری است، فرقی هم نمی‌کند این آقا چه کسی باشد، می‌تواند برادر، همسر، پدر یا دوست و همکار باشد، برای آقایان گرفتن کادو امری سخت و دشواری است.

خرید هدیه برای آقایان بر حسب شخصیت
خرید هدیه برای آقایان بر حسب شخصیت

خرید هدیه به کمک شناخت شخصیت افراد باعث می‌شود هدیه تا حدود بیشتری با روحیه فرد سازگاری داشته باشد و تاثیر دوچندانی داشته باشد

خرید هدیه برای آقایان کار بسیار دشواری است، فرقی هم نمی‌کند این آقا کیست. در این مقاله نکاتی ارائه خواهد شد که تصمیم‌گیری را برای خرید و انتخاب کادو برای آقایان راحت‌تر کند.

کادو کارت، با در نظر گرفتن شخصیت آقایان، خرید را ساده کرده است. این روش باعث می‌شود تا با کمی شناخت از طرف مقابل به راحتی بتوان تصمیم گرفت که چگونه او را خوشحال کرد. مناسبت‌هایی که برای مردان وجود دارد چیست؟

هدیه تولد

هدیه سالگرد ازدواج

هدیه روز پدر

هدیه روز مرد

هدیه داماد

هدیه شب یلدا

هدیه کریسمس و خیلی مناسبت‌های دیگر.

خرید هدیه برای افراد خجالتی:

افراد خجالتی معمولا کم صحبت هستند و ترجیح می‌دهند بیشتر اوقات را تنها باشند پس باید به آنها کادو و هدیه‌ای داد که با روحیه آنها همخوانی بیشتری داشته باشد. از این رو اگر می‌خواهید مناسب‌ترین هدیه را به آن‌ها بدهید کتاب مورد علاقه‌شان را به آن‌ها هدیه دهید. موزیک پلیر یا هندزفری هم می‌تواند هدیه مناسبی برای این گروه باشد چون معمولا به موسیقی هم علاقه زیادی دارند و اغلب در تنهایی موسیقی گوش می‌دهند.

خرید هدیه برای افراد ولخرج:

افراد ولخرج هیجان طلب هستند و دوست دارند بدون هیچ حساب و کتابی پول خرج کنند و خود را مقید هیچی هم نکنند، این افراد دوست دارند بی‌مهابا پول خرج کنند و به فکر امنیت مالی نیز نیستند، باید به این دسته افراد هدیه‌ای بدهید که به شدت هیجان‌زده‌شان کند، مثلا هدیه‌های عجیب و غریب مثل یک دسته گل بزرگ، یا قاب عکس و وسائل تزئینی جالب و شیک، هدیه‌ای با ابعاد بزرگ‌تر و تعداد بیشتر برای آنها جالب‌تر از هدیه‌ای کوچک و گران است، بسته بندی شیک و تجملی را نیز نباید فراموش کرد.

خرید هدیه برای افراد ساده و بی ریا:

هیچ چیز ساده‌تر و البته خوشحال کننده‌تر از خرید کادو و هدیه برای افراد ساده و بی ریا نیست، این افراد ذاتا ساده‌گیر هستند و هر کادویی که برای‌شان بخرید خوشحال می‌شوند، همه چیز را ساده می‌گیرند و نیازی به چیزهای اضافی برای خوشحال شدن ندارند، هر چیز جالبی که به نظر برسد می‌توان برای او گرفت.

خرید هدیه برای افراد سختگیر و جدی:

همان‌طور که از از اسم این تیپ شخصیتی مشخص است، افرادی سختگیر و جدی هستند، این تیپ افراد معمولا زیاد اهل ریسک در زندگی‌شان نیستند و مسیر و مسلک خود را در زندگی مشخص کردند، پس از خرید کادو و هدیه‌های جدید و عجیب خودداری کنند و سراغ کادوهایی بروند که مناسب تیپ شخصیتی آنها است ،مثلا اگر اهل مطالعه هستند کتاب و اگر اهل مسائل فنی هستند، وسیله فنی برای او هدیه مناسبی است.

خرید هدیه برای افراد حساب‌گر:

افراد حسابگر مدام در حال حساب کتاب هستند، شاید آنها را با افراد خسیس اشتباه بگیرید، ولی آنها مشکلی با خرج کردن ندارند فقط مدام حساب و کتاب می‌کنند که چقدر پول دارند یا چقدر پول در می‌آورند و این موارد. بدترین هدیه به این افراد دادن هدیه گران قیمت است به این دلیل که اولین چیزی که بعد از گرفتن هدیه به ذهن آن‌ها می‌رسد این است که حالا چگونه هدیه‌ای را که او به من داده است، جبران کنم و این موضوع شیرینی گرفتن هدیه گران قیمت را به کام آن‌ها تلخ می‌کند. پیشنهاد ما برای این افراد هدیه‌های کاربردی است، مثلا لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف، کفش و لوازم کاربردی منزل و بهتر است سراغ کالاهای لوکس و گران قیمت نروید.

خرید هدیه برای افراد خودنما:

برای این افراد که دنبال توجه زیاد و افراطی هستند، هدایایی که این نیاز آنها را ارضا کند برای آنها خوشایند خواهد بود، مثلا هدیه‌ای که می‌خواهید بدهید همراه سورپرایز و غافلگیری باشد و هدایایی باشد که خوب توجه‌ها را جلب کند، هدیه‌هایی از نوع پوشیدنی و تزیینی هم موردپسند این دسته افرد است به شرط این که مدل و رنگش به چشم‌شان بیاید. ست اصلاح مردانه و اگر هم عطر مدنظرتان است، بوهای گرم و تند را انتخاب کنید یا یک ساعت مچی با صفحه‌ای بزرگ و طرحدار هدیه دهید.

خرید هدیه برای افراد مهربان:

افرادی معمولا برون گرا و اجتماعی و عاشق عشق ورزیدن به دیگران هستند، این افراد هرگز مناسبت‌های دوستان و عزیزان را فراموش نمی‌کنند و هر هدیه‌ای که دریافت می‌کنند از ته دل خوشحال می‌شوند و خوشحالی خود را هم نشان خواهند داد. اگر اهل موسیقی، فیلم یا تئاتر است یک اثر به روز و باب سلیقه او و شاید هم بلیت یک کنسرت، فیلم یا تئاتر می‌تواند خوشحالش کند. اگر اهل کتاب و کتاب خوانی است، می‌توانید یک کتاب در حوزه مورد علاقه به او هدیه دهید. اگر اهل ورزش یا فعالیت خاصی است محصولی در این باره حتما به مذاقش خوش خواهد آمد. برای این دسته افراد، تفکر پشت هدیه بیشتر از آن چه هدیه می‌گیرند اهمیت دارد؛ بنابراین از دادن کارت هدیه و وجه نقد به عنوان هدیه به این افراد خودداری کنید.

خرید هدیه برای افراد سرزنده و پر انرژی

افرادی هستند با روابط اجتماعی بالا ، فعال و با اعتماد به نفس بالا ، راحت با همه دوست و صمیمی می‌شوند و شاد و سرزنده هستند، این افراد هم معمولا با هر کادو و هدیه‌ای شادو خوشحال می‌شوند ولی اگر می‌خواهید آنها را حسابی خوشحال کنید کادوهایی بخرید که کودک درون آنها را حسابی فعال کند. مثل ست کیف و کفش و شال گردن خاص یا دوربین عکاسی، هلی کوپتر، بازی‌های رایانه‌ای، لوازم تزئینی نوستالژیک و یا یک دوربین عکاسی.

خرید هدیه برای افراد جسور :

افراد جسور افرادی رک و صریح هستند و احساسات را صادقانه به زبان می‌آورند ،سختکوش و با انگیزه هستند، هدایایی که می‌خواهید به او بدهید باید در راستای اهداف او باشد وسیله‌ای کاربردی مثل گوشی، لپ تاپ، فلش، کتاب و ... هدیه کنید. اگر شخص مد نظرتان ورزش یا هنر خاصی را به طور حرفه‌ای دنبال می‌کند، هدیه دادن ابزاری که به کارش بیاید، بسیار او را خوشحال می‌کند.

خرید هدیه برای افراد خود شیفته:

خودشیفته‌ها خودشان را خاص و مهم می‌پندارند و انتظار دارند که خاص‌ترین هدیه را هم دریافت کنند. پس اگر می‌خواهید برای کسی هدیه بخرید که پرتوقعی و خودشیفتگی بارزترین ویژگی شخصیتی او است، کار کمی سخت است چون تنها هدیه‌ای که کاملا مطابق با سلیقه او باشد و آن را در شأن خود بداند، خوشحالش می‌کند. اگر فرد کادو گیرنده در این دسته قرار می‌گیرد، ساعت اصل یا هدایای گران قیمت بهترین گزینه است. شخصیت‌های خودشیفته و پرتوقع همیشه در تلاش هستند بهترین‌ها و خاص‌ترین‌ها را برای خود فراهم کنند.

خرید هدیه برای افراد احساساتی:

افرادی که معمولا از روی احساسات‌شان تصمیم می‌گیرند و به شدت وابسته به احساسات هستند، آداب و روش کادو گرفتن برای‌شان خیلی مهم‌تر از خود کادو است، این که هدیه شما بسته‌بندی مناسبی داشته باشد و به دردش بخورد، جنبه احساسی دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کادوکارت

ارایه اقلامی جهت کادو دادن برای مناسبت های مختلف است ، به طوری که هر فرد بتواند به راحتی با توجه به جنسیت ، سن ، علاقه مندی ها و بودجه خود بهترین کادو را خریداری نماید.

اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مد و لباس | سرگرمی و تفریح