اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970926334108911

۷ پیشنهاد هدیه برای عاشقان سینما

کد: 13970926334108911

https://goo.gl/QAnhLq

، تهران , (اخبار رسمی): معمولا آقایان عاشق سینما هستند. عاشق سینما معمولا کسی است که حداقل چندین بار یک فیلم را دیده باشد، آن فیلم می‌تواند پدرخوانده باشد یا جان‌سخت؛ مهم این است که تفریح‌شان سینما است.

۷ پیشنهاد هدیه برای عاشقان سینما
۷ پیشنهاد هدیه برای عاشقان سینما

یکی از مشکلات بزرگ علاقه‌مندان به سینما، محل نگهداری فیلم‌های محبوب است، قبلا که بر روی Cd و dvd و جای زیادی را می‌گیرند ولی می‌توان تعداد خیلی زیادی فیلم را بر روی یک هارد ذخیره کرد

عاشقان سینما، مثل عاشقان فوتبال که فوتبال‌ها را به شدت دنبال می‌کنند و تمام جدول لیگ‌های برتر دنیا را حفظ هستند و فراموش نمی‌کنند ۱۰ سال پیش قهرمان لیگ اروپا چه تیمی بوده ولی شاید حرف‌های دیشب همسر خود را به خاطر نمی‌آورد هستند. در این نوشته ۷ پیشنهاد هدیه برای عاشقان سینما ارائه خواهد شد.

خرید هدیه می‌تواند برای مناسبت‌های گوناگون باشد مثلا هدیه روز مرد، هدیه تولد، هدیه سالگرد ازدواج، هدیه کریسمس و هدیه عید نوروز، البته سعی شده است که کادوهای پیشنهادی برای عشاق سینما فراجنسیتی باشد، ولی طبعیتا همان گونه که در ابتدا گفته شد بیشتر معطوف به آقایان خواهد شد.

در خرید هدیه لازم نیست زیاد به دنبال کادوهای گران قیمت بود، اینکه علاقه طرف را بشناسید و مطابق روحیه و سلیقه و علایق مورد نظر او کادو بخرید، برای او بهترین هدیه را گرفته‌اید، مورد ساده‌ای که خیلی از افراد از آن غافل‌ هستند و همیشه فکر می‌کنند صرفا برای خوشحال کردن یک فرد باید یک هدیه گران قیمت برای او بگیرند.

۱- افراد اهل سینما چه در خانه فیلم ببینند یا در سینما، دوست دارند موقع تماشای فیلم هله و هوله‌ای بخورند، البته همه دوست دارند موقع تماشای فیلم چیپس، پاپ کورن و تخمه و…. بخورند، پس یکی از هدایای که می‌توان برای آنها گرفت، دستگاه پاپ کورن ساز است که بتوانند قبل از تماشای فیلم پاپ کورن را آماده کنند. که قیمتی حدود ۲۰۰ هزار تومان دارد.

۲- پیشنهاد بعدی ماگ با طرح‌های سینمایی است که تنوع بسیار زیادی هم دارند، اگر هم طرح خاصی مد نظر است می‌توان آن را چاپ کرد، خوشبختانه در حال حاضر روی هر چیزی که فکرش را بتوانید بکنید و قابلیت چاپ هم داشته باشد، چاپ می‌کنند، حتی فرش هم چاپی شده است. قیمت ماگ‌ها از ۳۰ هزارتومان شروع می‌شود.

۳- یکی دیگر از پیشنهادهای جذاب برای خرید کادو و هدیه برای افراد عاشق سینما، خرید تابلوها و پوسترهای سینمایی است، تصاویری که بر روی شاسی‌ها چسبانده می‌شوند و می‌توان با خرید چند تا از آنها هنگام چینش آنها بر روی دیوار نمای قشنگ‌تری ایجاد کرد، قیمت این هدیه بسیار ارزان تمام می‌شود و می‌تواند تمام عکس‌های سینمایی را در ابعاد a5 چاپ کرد.

۴- تی شرت با طرح شخصیت‌های سینمایی هدیه خوبی می‌تواند باشد، تی شرت را هم مثل ماگ می‌توان چاپ زد و کلی ایده‌های جالب برای چاپ کردن روی تی شرت وجود دارد که به یک جستجوی ساده در اینترنت می‌توان به آنها رسید، عاشقان سینما غیر ممکن است سری فیلم‌های محبوب نداشته باشند عده‌ای عشاق جنگ ستارگان هستند، عده‌ای پدر خوانده و عده‌ای هم طرفدار فیلم‌های اره. به هر حال می‌توان موضوعی پیدا کرد برای چاپ هدیه مناسبی برای عاشقان سینما باشد.

۵- مجسمه‌های سینمایی، مجسمه می‌تواند شمایل یک شخصیت سینمایی باشد یا در ارتباط با سینما باشد مثلا می‌توان یک ساعت در قالب کلاکت باشد، یا خیلی کالاهای دیگر که می‌توان با یک جستجوی ساده، پیدا کرد.

۶- آرشیو فیلم، تمام عاشقان سینما و فیلم همیشه کارگردان،  بازیگر مورد علاقه یا سری فیلم‌های مورد علاقه خود را دارند و مطمئنا دریافت چنین آرشیوی آنها را خوشحال خواهد کرد، پس برای یک عاشق سینما  خرید آرشیو را نیز می‌توان جز لیست هدیه گذاشت. 

۷- یکی از مشکلات بزرگ علاقه‌مندان به سینما، محل نگهداری فیلم‌های محبوب است، قبلا که بر روی Cd و dvd و جای زیادی را می‌گرفتند ولی الان می‌توان تعداد خیلی زیادی فیلم را بر روی یک هارد ذخیره  کرد، یه همین سادگی، پس یکی از هدایایی که مطمئنا طرف از گرفتن آن بسیار خوشحال خواهد شد، همان هارد است  که هر چند یک هدیه لوکس به شمار می‌رود ولی ارزش خیلی بالایی برای کادوگیرنده به همراه خواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کادوکارت

ارایه اقلامی جهت کادو دادن برای مناسبت های مختلف است ، به طوری که هر فرد بتواند به راحتی با توجه به جنسیت ، سن ، علاقه مندی ها و بودجه خود بهترین کادو را خریداری نماید.

اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح