اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971024340348911

پیشنهاد هدیه براساس ماه تولد

کد: 13971024340348911

https://goo.gl/gfVzgG

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از راه‌های مختلف خرید هدیه و کادو برای افراد مختلف پیشنهاد و انتخاب کادو براساس ماه‌های تولد است، برای خرید کادو باید قبل از هر چیزی شناخت نسبت به علایق و روحیات طرف مقابل داشته، حالا ممکن است یا خیلی نسبت به او نزدیک بود یا خیلی دور و برای همین متوسل به طالع بینی شد.

 پیشنهاد هدیه بر اساس ماه تولد
پیشنهاد هدیه براساس ماه تولد

یکی از راه‌های مختلف خرید هدیه و کادو برای افراد مختلف انتخاب کادو بر اساس ماه‌های تولد است، برای خرید کادو باید قبل از هر چیزی شناخت نسبت به علایق و روحیات طرف مقابل داشت

در حالتی که به طالع بینی متوسل شوید با توجه به ماه سال تولد شخص باید برایش تصمیم گرفت که چه کادوئی خرید، برای ماه‌های مختلف پیشنهادات زیادی وجود دارد که مطمئنا برای خیلی‌ها هم جذاب است و در ضمن کار را راحت‌تر خواهد کرد.

طالع بینی از نظر عده‌ای زیاد دارای اعتبار نیست و مواردی بر حسب فرضیات و احساس است. ممکن است دو فرد متولد فروردین ماه یا ماه دیگری دارای خصوصیات کاملا متمایزی نسبت به هم دیگر باشند. پس بهتر است به این پیشنهادها زیاد با نگاه علمی نگاه نشود.

این هدیه می‌تواند هدیه تولد، هدیه سالگرد ازدواج، هدیه کریسمس و از همه مهمتر کادوهای همین جوری باشد.

هدیه برای متولدین ماه فروردین

فروردینی‌ها معمولا جز افرادی هستند که همه چیز را سهل و آسان می‌گیرند، پس زیاد نگران کادو و هدیه نباید برای آنها بود، فقط به هیچ وجه نباید تاریخ تولد این افراد را فراموش کرد، چون ممکن است دلخور شوند، فروردینی‌ها در در هر شرایط و وضعیت روحی که باشند از گرفتن هدیه و کادو خوشحال خواهند شد. زیاد هم در قید و بند کادو پیچ و ظاهر کادو نیستند. از نظر کاربرد هم هدایای که قابلیت بازی یا ورزش را داشته باشد با استقبال آنها روبرو خواهد شد. افرادی هستند که آرام و قرار ندارند پس هدیه‌های آنها را باید از این دسته انتخاب کرد.

هدیه برای متولدین ماه اردیبهشت

عنصر وجودی متولدان اردیبهشت ماه خاک است برای همین متولدان این ماه را افرادی با احساس، قانع و و طبیعت دوست می‌دانند، پس هدایایی که این مضمون را داشته باشد برای این افراد بسیار دلنشین خواهد بود مثل گل رز که نوعی کادوی احساسی است. البته نوع گل زیاد مهم نیست، بیشتر انگیزه و هدف و تطابق کادو با او مهم است.

کلا برای متولدین اریبهشت ماه کادوهایی باید گرفت که در آنها حس زیبایی و علاقه‌مندی ایجاد کند. برای خرید برای این افراد کادوهای احساسی را باید در نظر گرفت، کادوهایی که احساس شخص را برساند.

هدیه برای متولدین  خرداد ماه

از خصوصیات بارز  خردادی‌ها اجتماعی بودن،  تمایل به ارتباط جمعی بودن، و مطالعه است. خردادی‌ها عاشق سفر هم هستند، برای آنها می‌توان کتاب یا وسایلی که کمک به ارتباط جمعی کنند مثل گوشی موبایل یا تبلت، لب تاپ گرفت، همین طور برای غافلگیری می‌توان اشتراک مجله‌ای برای آنها گرفت، یا وسایلی که کمک به سفرشان کند، مثل چمدان و دوربین عکاسی و…..

هدیه برای متولدین تیر ماه

طبق کتاب‌های طالع بینی برای متولدین تیر ماهی، خانه و محیط درونی خیلی حائز اهمیت است، پس باید سعی کردبرای او هدایایی گرفت که به درد دکوراسیون و دیزاین منزل بخورد، مثلا اگر همسر متولد تیر ماه است، وسائل تزئینی منزل گزینه مناسبی است.

یک تابلوی نقاشی یا یک صنایع دستی برای اتاق شخصی هم برای متولد این ماه خوشایند خواهد بود. اگر هم کادوگیرنده یک آقا، مثلا برادر هر فرد باشد هدایا و وسایل کاربردی یا مکانیکی همانند مثل جعبه آچار و ابزار گزینه‌های بدی نخواهند بود.

هدیه برای متولدین مرداد ماه

مردادی‌ها دارای شخصیتی مغرور هستند و همین طور نیاز به جلب توجه دارند، بنابراین وقتی می‌خواهید برای این افراد کادو و هدیه بخرید، تصور کنید که می‌خواهید برای افراد و شخصیت‌های بزرگ کادو گرفت، آنها دوست دارند که در مرکز توجه باشند و مورد توجه قرار گیرند، پس زمانی کادو و هدیه را به آنها دهید که همه دارند به آنها دقت می‌کنند، کادوی آنها را باید جوری تزئین کرد که جلب توجه کند از کاغذ کادوهای رنگ گرم استفاده کنید مثل مثل قرمز، طلایی، زرد یا ترکیبی از این‌ها، مثلا شمع‌های تزئینی و خوش بوکننده، روان نویس‌های شیک، ظروف بلوری یا گلدانی با طراحی‌های زیبا و چشمگیر، می‌توانند هدایای جذابی برای شخص متولد مرداد باشند.

هدیه برای متولدین شهریور ماه

شهریور ماهی‌ها معمولا به سلامتی خود خیلی اهمیت می‌دهند ، بعضی از متولدان این ماه ورزشکار حرفه‌ای هستند و برخی دیگر غیر حرفه‌ای، پس هدایایی مثل لوازم ورزشی و گرم‌کن می‌تواند گزینه مناسبی باشد، برخی از شهریور ماهی‌ها دارای روحیه‌ای خلاق هستند و باید برای آنها کادویی گرفت که در راستای خلاقیت آنها باشد، هدایایی مثل وسایل نقاشی و الگوهای طراحی و گرافیکی که به خلق آثار هنری کمک کند. بازی‌های فکری نیز جذاب است. زن و مرد هم ندارد، فقط کافی است کمی وقت بگذارید تا برای این دسته افراد هدیه  و کادوئی بگیرید که آنها را خوشحال کند.

هدیه برای متولدین مهر ماه

سمبل متولدین مهر ماه ترازو است که نشان دهنده تعامل و تمایل آنها به رابطه با دیگران است، برای همین نیازی نیست برای آنها کادوی گران قیمتی خرید، چون به سادگی از هدیه خوشحال خواهند شد، همچنین افرادی هستند به شدت احساساتی و رمانتیک، برای همین می‌توان برای آنها یک یادگاری گرفت، مثل یک عکس یادگاری یا یک دفترچه خاطرات. رنگ مورد علاقه مهر ماهی‌ها نیز آبی و سبز است، پس برای خرید کادو و هدیه این رنگ‌ها را باید مد نظر داشت.

خرید هدیه برای متولدین آبان ماه

این دسته افراد به خودشان خیلی اهمیت می‌دهند و حتی ممکن است برای خود نیز بی دلیل هدیه و کادو بگیرند، اکثرا آدم‌هایی کنجکاو  و همچنین ماجراجو هستند، رنگ‌های تیره را بیشتر می‌پسندند و به ظاهر خود بسیار اهمیت می‌دهند، پس کادوهایی که برای آنها گرفته می‌شود را باید در این دسته قرار داد.

هدیه برای متولدین آذر ماه

آذر ماهی‌ها افرادی هستند که دید مثبتی به زندگی دارند، اهل معاشرت هستند و در گفتار خود صداقت دارند،  خیلی از آن‌ها عشق سفر هستند، این کمک بزرگی خواهد کرد تا بتوان برای این افراد هدیه خرید، پیشنهاد می‌شود که برای آنها هدیه‌ای گرفته شود که مختص خودشان باشد، یک کیف زیبا ، یک دوربین عکاسی و حتی یک کتاب. کتاب‌های شعر و رمان و تاریخی مطمئنا هدیه‌های جالبی برای آنها است، پس باید سعی کرد برای او هدیه‌ای گرفت که مورد پسندش باشد، مثل یک جفت راکت یا یک بازی و سرگرمی.

 هدیه برای متولدین دی ماه

بیشتر دی ماهی‌ها مدیرانی لایق هستند، تمایل به مدیریت و رهبری افراد مختلف و گروه‌ها دارند، دوست دارند که وظایفی به آنها محول شود به درستی انجام شود، پیشنهاد می‌شود که  برای آقایان دی ماهی هدیه‌ای که متناسب با این روحیه باشد، مثل خرید کت و شلوار یا خودکار و خودنویس گرفته شود.

اگر هم در سنین پایین‌تر هستند مثل سنین نوجوانی برای آنها باید هدایایی گرفت که در پیشرفت شغلی موثر باشد، اگر هم برای خانم‌های دی ماهی کادو هدیه گرفته شود می‌توان باز هم هدایای متناسب با این روحیه مدیریت و تسلط پذیری در نظر گرفت.

خرید هدیه برای متولدین بهمن ماه

متولدین بهمن ماه اغلب افرادی خاکی هستند که زیاد در پی زرق و برق نیستند و یا برای‌شان چندان مهم نیست، پس برای خرید هدیه و کادو زیاد نباید نگران بود، زیرا از هدیه‌ای که گرفتید مطمئنا دلخور نخواهند شد. خیلی از بهمن ماهی‌ها حتی از شنیدن تبریک تولد نیز خوشحال می‌شوند، چه برسد به اینکه کادو هم بگیرند پس باز هم یادآوری می‌شود که زیاد خود را ناراحت نکنید، با خیالی آسوده سراغ عطر و اودکلن و عینک آفتابی و لوازم الکترونیکی و…. بروید.

خرید هدیه برای متولدین اسفند ماه

اسفند ماهی‌ها معمولا افرادی صبور و فروتن و سازگار هستند و مثل بقیه افراد دارای روحیه‌ای حساس هستند، همچنین افرادی خیرخواهی هستند، همچنین افرادی درون‌گرا به شمار می‌روند، برای همین تشخیص هدیه‌ای که آنها را خوشحال کند کمی دشوار است. کلا اسفند ماهی‌ها افرادی سرد هستند و بیشتر برای آنها کادوهایی پیشنهاد می‌شود که متناسب با روحیه آنها باشد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کادوکارت

ارایه اقلامی جهت کادو دادن برای مناسبت های مختلف است ، به طوری که هر فرد بتواند به راحتی با توجه به جنسیت ، سن ، علاقه مندی ها و بودجه خود بهترین کادو را خریداری نماید.

اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]