اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971016338448911

لیست کادوهای مردانه ارزان

کد: 13971016338448911

https://goo.gl/b5ft1N

، تهران , (اخبار رسمی): چه کادوها و هدایایی برای مردان مناسب است و چه کادوهایی مناسب نیست؟ اگر بخواهید برای همسر یا نامزد خود هدیه بگیرید آیا همان هدایایی را انتخاب می‌کنید که برای پدر خود انتخاب کرده‌اید؟ اگر بخواهید برای همکار خود کادو بخرید چه طور؟ سراغ چه کالاهایی می‌روید؟ اصلا چه بودجه‌ای را در نظر می‌گیرید؟

لیست کادوهای مردانه ارزان
لیست کادوهای مردانه ارزان

بودجه هدیه عاشقانه برای همسر تا یک هدیه روتین و اداری برای همکار. هرکدام شرایط و قواعد و مقررات خاص خود را دارد که اگر درست رعایت نشود باعث دلخوری می‌شود. هدیه تولد برای آقایان ، کادو سالگرد ازدواج مردانه، کادو روز مرد، کادو روز پدر هر کدام شرایط خود را دارند.

در این نوشته یک لیست شامل کادوهای مردانه ارزان معرفی می‌شود تا بتوان برای مناسبت‌های فوری و سریع به کادوی مورد نظر رسید، چون معمولا افراد ایده‌های خوبی دارند ولی وقتی نوبت خودشان می‌شود فکرشان به جایی نمی‌رسد.

لیست کادوهای مردانه ارزان به ترتیب قیمت و بهای کالاها

اول از همه از ارزان‌ترین‌ها؛ بهترین و مناسب‌ترین کادو برای آقایان که طبعیتا در تمام رده‌های سنی و تیپ و شغل قابل کاربرد است، پیراهن مردانه است. کلاسیک یا اسپرت بودن آن بستگی به این دارد که فرد کادوگیرنده بیشتر نیاز دارد کدام یکی را بپوشد، کارمند است یا شغل آزاد دارد، جوان است یا میانسال، شروع رنج قیمتی از ۳۰ هزار تومن در بساط دستفروش‌ها دیده می‌شود تا چند صد هزار تومان در بوتیک‌ها.

پیشنهاد بعدی برای خرید هدیه مردانه ارزان، کمربند است، کمربند یکی از هدایایی است که هر مردی به آن نیاز دارد، باز هم سن و سال نمی‌شناسد، شروع قیمت‌ها از ۱۵ هزار تومان تا چند صد هزار تومان می‌شود، ولی یک کمربند معمولی و مناسب را با قیمت ۶۰ تا ۷۰ هزار تومان می‌توان تهیه کرد.

جایگاه سوم پیشنهادها به خودکار و خودنویس می‌رسد، که برای مردان مخصوصا افرادی که به نوشتن علاقه‌مند هستند گزینه جذابی است. در صورتی که دنبال مارک‌ها و برندهای معتبر نباشید با قیمت حدود ۵۰ هزارتومان می‌توان یک هدیه آبرومند گرفت.

جایگاه بعدی به انواع کلاه اختصاص داده می‌شود. اگر شخص مورد نظر بزرگسال است، کلاه برت و کلاه کپ پیشنهاد می‌شود و اگر جوان و نوجوان است کلاه‌های بیس‌بالی و کلاه‌های اسپرت پیشنهاد می‌شود، این کلاه‌ها را نیز با قیمت حدود ۶۰ تا ۷۰ هزار تومان می‌توان تهیه کرد.

کراوات نیز از هدایای پر مصرف و با قیمت مناسب است که هم می‌توان از برندهای معتبر و هم غیر معتبر تهیه کرد؛ ولی در صورتی که سراغ قیمت ارزان می‌روید باید قید کیفیت را بزنید ولی بازهم کار را که همان خوشحال کردن کادوگیرنده است راه می‌اندازد.

در رتبه ششم کالاهای ارزان مردانه، کیف پول قرار می‌گیرد که هر چند مدل‌های ارزان قیمت هم دارد ولی به هیچ وجه پیشنهاد نمی‌شود، اگر هم می‌خواهید کیف پول هدیه دهید سراغ برند‌های متفرقه و با قیمت ارزان نروید، چون مطمئن باشید این کیف‌ها مدت کوتاهی کار خواهند کرد. شک نکنید برای یک کیف نسبتا خوب نیز از ۷۰ تا ۱۰۰ هزارتومان باید هزینه کرد.

رتبه هفتم به انگشتر مردانه اختصاص پیدا می‌کند ، اگر طرف کادوگیرنده سنتی یا مذهبی است می‌توان به سراغ انگشترهای عقیق‌دار رفت و در صورتی هم که فشن و اهل و مد و تیپ زدن است، سراغ انگشترهای اسپرت بروید. برای انگشتر مناسب نیز بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزارتومان باید هزینه کرد.

خیلی کادوهای دیگر نیز به این لیست می‌توان اضافه کرد که در حال حاضر انتخاب گزینه‌های بیشتر بر عهده خریدار است، خریدار هم مطمئنا تجربیات خوب دارد که می‌تواند این لیست را کامل‌تر و بهینه‌تر کند. جمع بندی سریع و کلی شامل موارد زیر است:

۱- پیراهن مردانه

۲-کمربند مردانه

۳- خودکار و خودنویس

۴-انواع کلاه

۵-کراوات

۶-کیف پول

۷- انگشتر مردانه

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کادوکارت

ارایه اقلامی جهت کادو دادن برای مناسبت های مختلف است ، به طوری که هر فرد بتواند به راحتی با توجه به جنسیت ، سن ، علاقه مندی ها و بودجه خود بهترین کادو را خریداری نماید.

اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]