اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971009336738911

راهنمای خرید هدیه برای نوزادان

کد: 13971009336738911

https://goo.gl/JpqgYG

، تهران , (اخبار رسمی): تولد یک نوزاد یک رویداد شاد نه تنها برای خانواده بلکه برای دوستان و بستگان نیز است. خرید هدیه برای یک نوزاد تازه متولد شده می‌تواند کمی گیج‌کننده باشد مخصوصا برای افرادی که هیچ تجربه‌ای در این زمینه ندارند.

 راهنمای خرید هدیه برای نوزادان
راهنمای خرید هدیه برای نوزادان

خرید هدیه برای نوزاد یکی از شیرین‌ترین کادوها است، چون زیاد درگیر این که خوشش بیاید یا نیاید نمی‌شوید، تنوع بسیار زیاد است و البته قیمت‌ها هم نسبتا بالا  است، برای خرید هدیه برای نوزاد باید بیشتر دنبال هدیه کاربردی بود یعنی هدیه‌ای که به کار نوزاد یا مادر و پدرش بیاید و بعد اسباب بازی، خریدن لباس هم خوب است، البته چون نوزاد در حال رشد سریع است، هدیه ممکن است مدت کوتاهی بعد به کار نیاید، هدیه سیسمونی هم یکی از مناسبت‌هایی است که باید یک هدیه برای نوزاد در آن خریده شود،  در این نوشته پیشنهادهایی برای خرید کادو و هدیه داده می‌شود که ایده‌های خوبی برای خرید کادو و هدیه می‌دهد و راهنمای خرید هدیه برای نوزادان است.

۱- لباس بچه

می‌توان لباس‌های کودک مانند دستکش، دستمال سفره، جلیقه، کلاه و دستبندها را به عنوان هدیه انتخاب کرد، فقط به خاطر داشته باشید فقط لباس‌هایی را که نخی باشند و نه پارچه‌های مصنوعی.

۲- پوشک نوزاد جهت خرید هدیه برای نوزادان

شاید پوشک به نظر کادو محسوب نشود ولی پوشک‌های یک‌بار مصرف از مارک‌های معتبر و همین طور پوشک‌های پارچه‌ای در این وضعیت گرانی موجود مطمئنا خیلی زیاد، مادر و پدر‌ها را خوشحال خواهد کرد. توجه داشته باشید که پوشک را با توجه به ابعاد سنی مناسب خریداری کنید.

۳- وسائل حمام نوزاد جهت خرید هدیه برای نوزادان

مادران جدید ممکن است در مورد حمام کردن نوزاد خود احساس اضطراب داشته باشند، زیرا نوزادها بسیار آسیب پذیر هستند . بنابراین، هدیه حمام نوزاد مطمئنا به این کاهش اضطراب کمک می‌کند. می‌توان انواع قابل حمل را خریداری کرد.

۴- آلبوم عکس نوزاد جهت خرید هدیه برای نوزادان

مطمئن باشید که برای پدر و مادر جدید حتما این هدیه مناسب است. مادران و پدران دوست دارند تمام لحظه‌های فرزند دلبند را ثبت کنند و چه هدیه‌ای بهتر از یک آلبوم که در آن تمام مشخصات نوزاد در آن ثبت شود.

۵- قنداق نوزاد جهت خرید هدیه برای نوزادان

این هم یکی دیگر از کالاهای پر کاربرد ویژه نوزادان است که با خرید آن حتما مادر و پدر نوزاد خوشحال خواهند شد. چون زیاد مجبور هستند نوزاد خود را جابجا کنند.

۶- جواهرات نقره جهت خرید هدیه برای نوزادان

خیلی‌ها به طور سنتی لوازم نقره‌ای به نوزاد تازه متولد شده هدیه می‌دهند، نقره فلزی است که مزایایی برای سلامتی نیز دارد. پیشنهاد پزشکان این است که جواهرات طلا برای نوزادان استفاده نشود. این مساله هم از نظر پزشکی منطقی استو هم از نظر امنیت.

۷- اسباب بازی‌های موزیکال و جغجغه

نوزادان چون امکان بازی کردن ندارند، باید برای آنها اسباب بازی‌هایی خرید که صدا یا نور دارند تا توجه آنها جلب شود، جغجغه یکی از گزینه‌های بسیار مناسب است. شاید قیمتی نداشته باشد ولی بسیار پر کاربرد است.

۸- ملافه نوزاد جهت خرید هدیه برای نوزادان

مجموعه ملافه‌های کودک در طرح‌های جذاب در دسترس هستند. انتخاب یک نوع  که سریع  هم خشک می‌شود، یک ایده خوب است. به هر حال این کادو نیز جز کادوهای کاربردی است که بسیار پر مصرف خواهد بود.

۹- دکوری اتاق نوزاد

اقلام هدیه برای دکور اتاق کودک می‌تواند یک ایده سرگرم‌کننده باشد و مناسب کادو سیسمونی نیز است. می‌توانید اقلام مختلفی مانند قاب عکس، برچسب‌های دیواری، چراغ خواب، فرش و پرده را نیز برای دکور اتاق کودک انتخاب کرد.

۱۰- بازی‌های بالای تخت خواب

برای مادر و پدرهایی که مشغول کارهای هستند هیچ هدیه‌ای بهتر از اسباب بازی‌هایی که بالای تخت قرار می‌گیرند و می‌چرخند نیست، مدل‌های خیلی متنوعی هم در بازار موجود است.

۱۱- کریر نوزاد جهت خرید هدیه برای نوزادان

برای مادر و پدری که نیاز دارند کودک و نوزاد خود را بیرون ببرند و او را بگردانند چه هدیه‌ای لذت ‌بخش از یک کریر نوزاد است. در خرید آن شک نکنید ولی قبل خرید حتما مطمئن شوید که آن را نداشته باشد.

۱۲- پستونک نوزاد

هیچ چیز مثل یک پستونک نوزادان را آرام نمی‌کند تا مادر و پدرش کمی استراحت کنند، مدل‌های حیوانی و شخصیت‌های بامزه‌ای هم در بازار موجود است که قیمت مناسبی دارند.

۱۳- پودرهای مراقبت از پوست جهت خرید هدیه برای نوزادان

می‌توان مجموعه‌ای از محصولات مراقبت از پوست کودک را که شامل شامپو فوم، لوسیون بدن کودک، روغن ماساژ، صابون بچه، کرم پودر خیس، دستمال مرطوب بچه، باشد را به عنوان هدیه گرفت. با توجه به اینکه نوزادان دارای پوست حساس هستند، اطمینان حاصل کنید که محصولاتی که مخصوص بچه‌ها طراحی شده اند را بخرید.

۱۴ – مبلمان کودک

می‌توان یک قطعه از مبلمان کودک را برای هدیه دادن انتخاب کرد. مثلا رو رواک و یا تخت نوزاد، کمد و یا تغییر واحد، صندلی مهد کودک، صندلی مهد کودک، صندلی کودک نوزاد خریداری کرد. مبلمان کودک در سبک‌های مختلف در دسترس است.

۱۵ – کیت‌های آموزشی جهت خرید هدیه برای نوزادان

کیت‌های کودکی را می‌توانید یک ایده هدیه چند هدفه کنید زیرا شامل موارد آموزشی مانند کلمه اول، قسمت‌های بدن، اعداد، رنگ‌ها و غیره است. چنین کیت‌ها همچنین ممکن است شامل عروسک‌های انگشتی، بلوک‌های نرم بازی، مجموعه‌های CD / DVD باشد.

۱۶ – شیشه شیر

محصولات تغذیه‌ای مانند شیشه شیر در اندازه‌های مختلف و نوک پستان‌های اضافی می‌تواند هدیه ایده آلی باشد. همچنین می‌توانید هدیه‌هایی مختلف از جمله بطری برس، بطری، برس، اسباب بازی، پمپ پستان، پد پستان را هم بگیرید.

۱۷- ساک نوزاد  جهت خرید هدیه برای نوزادان

ساک نوزاد که داخل آن باید کلی خرت و پرت مربوط به نوزاد در آن قرار گیرد، هدیه خوبی برای پدران و مادران جدید است.

۱۸- کادوهای دست ساز

می‌توانید خلاقیت خود را در هدیه‌های  دست‌سازی مانند یک ژاکت بافتنی با جوراب و کلاه،  پتو، اسباب بازی‌های پر شده استفاده کنید. همچنین می‌توانید نام نوزاد یا اول نام او را بر روی هدیه‌ایش درست کرد.

۱۹- وسایل محافظ کودک جهت خرید هدیه برای نوزادانوقتی یک نوازد وارد خانه می‌شود، چون تجربه‌ای از خطرات احتمالی ندارد، باید وسیله‌هایی را برای مناطق خطرناک در منزل استفاده کرد.

۲۰ – کارت هدیه

یکی از کادوهایی که همیشه جواب می‌دهد، به خصوص زمانی که نمی‌دانید واقعا چه کادویی باید بخرید، کارت هدیه یا گیفت کارت است که این امکان را به مادر و پدر نوزاد می‌دهد تا هر چه لازم دارند خودشان بخرند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کادوکارت

ارایه اقلامی جهت کادو دادن برای مناسبت های مختلف است ، به طوری که هر فرد بتواند به راحتی با توجه به جنسیت ، سن ، علاقه مندی ها و بودجه خود بهترین کادو را خریداری نماید.

اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح