اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970917332096094

لایسنس رایگان آنتی ویروس به مناسبت روز دانشجو

شرکت دورانتاش به مناسبت روز دانشجو لایسنس آنتی ویروس هدیه می‌دهد

کد: 13970917332096094

https://goo.gl/bgZTT1

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت دورانتاش، توزیع‌کننده پیشرو نرم افزارهای آنتی ویروس در ایران، به مناسبت روز دانشجو برای مدت محدودی لایسنس آنتی ویروس برای کامپیوترهای ویندوزی و اپل مکینتاشی، به صورت هدیه و تخفیفی ارائه می‌دهد.

شرکت دورانتاش به مناسبت روز دانشجو لایسنس آنتی ویروس هدیه می‌دهد
هدیه لایسنس آنتی ویروس به مناسبت روز دانشجو از طرف شرکت دورانتاش

حجم فایل کامل نصب این آنتی‌ویروس 4 مگابایت است و با دو کلیک و در عرض یک دقیقه نصب می‌شود و از قدرت حفاظتی شگفت‌انگیزی برخوردار است

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، همزمان با 16 آذرماه و به مناسب روز دانشجو، شرکت دورانتاش هدیه و تخفیف ویژه‌ای را برای مدت محدودی برای همه کاربران ایرانی مخصوصا دانشجویان در نظر گرفته است.

شرکت دورانتاش که فعالیت خود را از سال 1385 آغاز کرده، از شرکت‌‌‌های پیشرو و معتبر توزیع کننده نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی، شبکه و مراکز داده فیزیکی، مجازی و کلود در ایران است و هم اکنون هزاران کاربر ایرانی مصرف کننده آنتی ویروس‌هایی هستند که تحت گارانتی و پشتیبانی شرکت دورانتاش در بازار ایران ارائه شده‌اند.

آنتی ویروس در نظر گرفته شده به مناسب روز دانشجو، یکی از برندهای مطرح بازار آنتی ویروس ایران و دنیا و عنوان سبک‌ترین و کم حجم‌ترین آنتی ویروس دنیا را نیز در اختیار خود دارد و تاکنون موفق به دریافت 20 جایزه از وب سایت پی سی مگزین شده است.

ده‌ها غول فناوری از جمله شرکت‌های Cisco ،HP ،RSA ،F5 Networks ،A10 Networks ،PaloAlto Networks ،F445 Networks ،Aruba Networks و Menlo Security ،Array Networks و LogRhythm از جمله مشتریان تکنولوژی‌های وبروت هستند.

همچنین موسسات مالی و بانکی مختلفی از جمله 2 غول بانکی Citi Bank و HSBC Bank آنتی ویروس این شرکت را به مشتریان خود توصیه و پیشنهاد داده‌اند.

قابل ذکر است که دیگر شرکت‌های آنتی ویروس مخصوصا شرکت‌های کسپرسکی، ایست (نود32)، آویرا و بیت دیفندر (بیت دفندر) به شدت نگران هستند تا کاربران ایرانی با این برند آنتی‌ویروس آشنا شوند و طی 11 سالی که از عرضه آنتی ویروس‌های این شرکت آمریکایی در بازار ایران می‌گذرد (از سال 1387)، تلاش کرده‌اند تا مانع انتشار اخبار و آگهی‌های این آنتی‌ویروس شوند.

حجم فایل کامل نصب این آنتی ویروس 4 مگابایت است و با دو کلیک و در عرض یک دقیقه نصب می‌شود و از قدرت حفاظتی شگفت انگیزی برخوردار است.

آنتی ویروس هدیه ارائه شده توسط شرکت دورانتاش بسیار سبک است و به سادگی هم بر روی سیستم‌های دارای ویندوزهای ایکس پی (Windows XP)، ویستا، هفت، هشت و ویندوز 10 و همچنین کامپیوترهای اپل مکیننتاشی نصب می‌شود و نه تنها منابع خاصی از سیستم استفاده نمی‌کند و باعث کاهش سرعت سیستم نمی‌شود، بلکه باعث افزایش سرعت و عملکرد کامپیوتر می‌شود.

شرکت دورانتاش یک لایسنس آنتی ویروس با قابلیت نصب بر روی تعداد نامحدودی کامپیوتر را به صورت رایگان در اختیار همه کاربران قرار داده تا آن را نصب و کیفیت آن را از نزدیک لمس کنند.

همه دانشجویان ایرانی در همه رشته‌های هنر، فنی و مهندسی، پزشکی و ادبیات و همه مقاطع تحصیلی و در همه دانشگاه‌ها (دولتی، آزاد، پیام نور، غیر انتفاعی، جهاد دانشگاهی و موسسات آموزش عالی آزاد) در همه شهرهای ایران، می‌توانند از لایسنس هدیه و رایگان و تخفیف ویژه شرکت دورانتاش استفاده کنند.

علاقه‌مندان جهت دریافت لایسنس رایگان و هدیه می‌توانند به این لینک مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]