اطلاعات تماس
  • 021226*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970917332139754

طرح شناسایی و ارزیابی مشاوران مدیریت کشور از ۳ تا ۲۴ آذر ماه انجام می‌شود

کد: 13970917332139754

https://goo.gl/XTfBjL

، تهران , (اخبار رسمی): فراخوان طرح شناسایی و ارزیابی مشاوران مدیریت کشور از تاریخ ۳ تا ۲۴ آذر ماه مهلت دارد.

طرح شناسایی و ارزیابی مشاوران مدیریت کشور مهلت شرکت در طرح ۳ تا ۲۴ آذر ماه
طرح شناسایی و ارزیابی مشاوران مدیریت کشور از ۳ تا ۲۴ آذر ماه انجام می‌شود

یک گام، پس از انجام ارزیابی‌های سازمانی و مشخص شدن نقاط ضعف شرکت، رفع این ضعف‌ها با استفاده از توان نیروهای درون‌سازمانی و همچنین کمک مشاوران مدیریت در حوزه مربوطه است.

اکثر کارفرمایان در انتخاب مشاور با دو سؤال اساسی روبرو هستند. اول اینکه چگونه مشاور مناسب را از بین مشاوران مختلف انتخاب کنند و دوم اینکه با توجه به نامشهود بودن خدمت مشاوره چگونه قرارداد مناسبی با مشاوران عقد کنند که حصول نتیجه را با کمترین هزینه و زمان برای شرکت به همراه داشته باشد.

از طرف دیگر مشاوران مدیریت مجرب نیز در اثبات توانمندی خود و حضور مؤثر در جمع کارفرمایان متقاضی با دشواری‌هایی روبرو هستند.

شرکت تکچی برای ایجاد اطمینان در انتخاب مشاوران مدیریت و ایجاد سهولت و آرامش در روابط بین مشاوران و کارفرمایان اقدام به تدوین مدل ارزیابی مشاوران مدیریت در کلیه شاخه‌های اصلی مشاوره مدیریت کرده است.

برای توسعه مدل ارزیابی مشاوران مدیریت، شرکت تکچی از چارچوب مدل‌های بین‌المللی شرکت‌های Equiteq، Mckenzie و APQC باسابقه فراوان در حوزه ارزیابی شرکت‌های مشاوره مدیریت که برای توسعه ارزش و ارزیابی خدمات شرکت‌های مشاوره‌ای است، استفاده کرده است. 

چارچوب مدل توسعه داده شده از 9 شاخص اصلی شامل ارزش پیشنهادی به مشتری، فروش و رشد سود، روابط مشتری، کیفیت درآمد حاصل از خدمات، دارایی‌های نامشهود، فرآیند بازاریابی و فروش، وفاداری مشتریان، کیفیت مدیریت و توانمندی در حوزه تخصصی تشکیل‌شده است که برای ارزیابی خدمات شرکت مشاوره مدیریت در حوزه‌های تخصصی، با استفاده از هشتادوچهار شاخص فرعی عملکرد وضعیت شرکت را ارزیابی می‌کند.

همچنین شرکت تکچی مسئولیت تهیه شرح خدمات قراردادهای مشاوره مدیریت، تحویل دهی پروژه به مشاوران نظارت بر کار مشاوران و تحویل گیری نتایج کار از مشاوران مدیریت تأیید شده را به عهده می‌گیرد.

نتایج این ارزیابی در حال حاضر توسط نهادهای مهمی چون معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت‌های بزرگ صنعت پتروشیمی کشور موردپذیرش قرار می‌گیرد. 

مشاوران ارزیابی‌شده در وب‌سایت شرکت تکچی به‌عنوان مشاوران دارای صلاحیت و توصیه‌شده قرارگرفته و جهت بهره‌مندی از خدمات این شرکت‌ها به مشتریان تکچی جهت انجام پروژه‌های بهبود پس از ارزیابی معرفی می‌شوند.

در حال حاضر شرکت تکچی بنا بر سفارش مشتریان بزرگ خود جهت معرفی مشاوران صاحب صلاحیت مدیریت در حوزه های زیر و با شرایط ذکر شده اقدام به ارزیابی مشاوران مدیریت متقاضی شرکت در طرح می‌کند:

شرایط لازم شرکت‌های مشاوره: 
    ۱) دارای شرکت حقوقی ثبت شده باشند 
    ۲) حداقل سه سال از تاریخ ثبت شرکت گذشته باشد 
    ۳) دارای تجربه انجام حد اقل یک پروژه مشاوره مدیریت باشند 
    ۴) دارای اظهار نامه مالیاتی باشند 

حوزه‌های مشاوره مورد نیاز: 
    ۱) مدیریت استراتژیک 
    ۲) بازار یابی و فروش 
    ۳) طراحی فرایند مدیریت تولید 
    ۴) مدیریت خدمات مشتری 
    ۵) مدیریت سرمایه های انسانی 
    ۶) فرایند های مدیریت فناوری اطلاعات 
    ۷) طراحی فرایندهای مدیریت مالی 
    ۸) طراحی فرایندهای مدیریت ریسک 
    ۹) طراحی فرایندهای مدیریت دانش 
    ۱۰) پیاده سازی و مدیریت فرایند های کسب وکار 
    ۱۱) مدیریت دارایی‌های فیزیکی 
    ۱۲) طراحی فرایندهای مدیریت خدمات 
    ۱۳) طراحی فرایندهای مدیریت توسعه خدمات و محصولات 
    ۱۴) طراحی فرآیندهای حاکمیت شرکتی 

همچنین هرشرکت حداکثر می‌تواند در سه حوزه از حوزه‌های مشاوره فوق متقاضی ارزیابی شود. 
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تکچی

خدمات ارزیابی و رتبه‌بندی است که بر اساس شاخص‌ها و استانداردهای بومی و بین‌المللی توانمندی‌های سازمانی، رتبه اعتباری، توانمندی مالی و ارزش دارایی‌های نامشهود شرکت‌ها و سازمان‌ها را ارزیابی می‌کند. تِکچی با ترکیبی از مدیران و کارشناسان مجرب باسابقه طولانی در حوزه تأسیس و مدیریت سازمان‌های فناور، حقوقدانان باسابقه و محققین و مهندسین حوزه‌های مختلف فنی از دانشگاه‌های معتبر هستند

اطلاعات تماس
  • 021226*****
[نمایش اطلاعات]