اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709183325310417

رونمایی از فروشگاه اینترنتی شهر کودک، مشاور در خرید تجهیزات مهد کودک

کد: 139709183325310417

https://goo.gl/5dgxne

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف خرید تجهیزات مهد کودک، خانه بازی، خانه مشاغل و اسباب بازی برای کودکان و تجهیز زمین‌های بازی کودکان (پلی گراند)، مهد کودک و خانه‌های بازی، از سایت فروشگاه اینترنتی شهر کودک به آدرس www.Koodak.city در اوایل 1397 رونمایی شد.

رونمایی از فروشگاه اینترنتی شهر کودک مشاور شما در خرید تجهیزات مهد کودک
فروشگاه اینترنتی تجهیزات مهد کودک، خانه بازی و خانه مشاغل: شهر کودک

فروش اینترنتی باید براساس نیاز مشتری و کاملا صادقانه صورت گیرد، فروشگاه اینترنتی شهر کودک تضمین می‌کند تمام خریدها همراه با مشاوره و با اطلاعات دقیق هر محصول صورت گیرد

به گزارش فروشگاه اینترنتی شهر کودک، سایت www.Koodak.city که یک سایت فروشگاهی و مشاوره خرید است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد خرید تجهیزات مهد کودک، خانه بازی، خانه مشاغل و اسباب بازی برای کودکان و تجهیز زمین‌های بازی کودکان (پلی گراند)، مهد کودک و خانه‌های بازی را تسهیل کند.

فاطمه مبشر، مدیر فروشگاه اینترنتی شهر کودک در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «وقتی فروش همراه با همدلی با مشتری صورت گیرد، هم مشتری از خرید خود راضی خواهد بود و هم کسب و کار ما رشد خواهد کرد و مشتریان بیشتری سراغ فروشگاه اینترنتی ما خواهند آمد. اصل فروش ما بر اساس مشاوره و یافتن نیاز مشتری و همان‌طور که گفتم همدلی است. ما نیاز را سنجیده و سپس پیشنهاد می‌دهیم که چه محصولاتی را خریداری کنید و از پیشنهاد محصولاتی که برای شما مناسب نیست خود داری می‌کنیم.»

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « همه محصولات دارای توضیحات، ویژگی‌ها و نظرات مشتریان قبلی است همانطور که اشاره کردم اصل فروش ما بر اساس مشاوره است و حتی اگر آنلاین و بدون تماس تلفنی هم خرید کنید تمام توضیحات در سایت نوشته شده همچنین می‌توانید از قابلیت گفتگوی آنلاین سایت استفاده کنید و پرسش خود را مطرح کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان پاسخگوی نیاز یا سوال شما باشند.»

گفتنی است فروشگاه اینترنتی شهر کودک، به مناسبت این رونمایی، اقدام به ارائه یک پیشنهاد ویژه کرده و با فالو کردن پیج اینستاگرام فروشگاه اینترنتی شهر کودک به آدرس Koodak.City@ و ارسال دایرکت به این پیج می‌توان کد تخفیف دریافت کرده و در اولین خرید خود تخفیف دریافت کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات این سایت، می‌توانند به سایت فروشگاه اینترنتی شهر کودک به آدرس www.Koodak.city مراجعه کنید و همچنین برای دریافت مشاوره رایگان خرید تجهیزات مهد کودک، خانه بازی و خانه مشاغل با شماره 02177738621 تماس حاصل کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی شهر کودک

فروشگاه اینترنتی شهر کودک دارای دسته‌بندی‌های مختلف در حوزه کودک است و شامل این موارد می‌شود: تجهیزات مهد کودک، خانه بازی، خانه مشاغل، اسباب بازی، ایمنی و سیسمونی نوزاد. همه دسته‌بندی‌ها و محصولات دارای توضیحات و جزئیات تکمیلی هستند پس می‌توانید پیش از هر خرید آن‌ها را مطالعه کنید و از پشتیبانی سایت مشاوره رایگان هم دریافت کنید. فروشگاه شهر کودک دارای نماد اعتماد الکترونیک و ساماندهی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]