اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710043358110417

اعضای باشگاه مشتریان الوپیک، می‌توانند از تخفیف‌های شهر کودک بهره‌مند شوند

همکاری فروشگاه اینترنتی شهر کودک و الوپیک

کد: 139710043358110417

https://goo.gl/tuyD6U

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی شهر کودک با شرکت الوپیک با هدف ارائه خدمات بهتر به کاربران در حوزه باشگاه مشتریان و ارائه کدهای تخفیف در تاریخ ۳ دی ۱۳۹۷ اقدام به مشارکت کردند.

همکاری فروشگاه اینترنتی شهر کودک و الوپیک
همکاری فروشگاه اینترنتی شهر کودک و الوپیک

از این پس کاربران الوپیک می‌توانند با خرج امتیازات خود در باشگاه مشتریان این شرکت از کدها تخفیف شهر کودک بهره‌مند شده و در خریدهای اینترنتی خود استفاده کنند

به گزارش روابط عمومی فروشگاه اینترنتی شهر کودک، با مشارکت فروشگاه اینترنت شهر کودک و الوپیک در باشگاه مشتریان این شرکت، کدهای تخفیف شهر کودک در باشگاه مشتریان الوپیک قرار گرفت.

فاطمه مبشر مدیر فروشگاه اینترنتی شهر کودک در خصوص این همکاری گفت: «از این پس کاربران الوپیک می‌توانند با خرج امتیازات خود در باشگاه مشتریان این شرکت از کدها تخفیف شهر کودک بهره‌مند شده و در خریدهای اینترنتی خود استفاده کنند.»

فروشگاه اینترنتی شهر کودک  مشاور فروش تجهیزات مهد کودک، خانه بازی و خانه مشاغل در ایران است. این شرکت فعالیت خود را از سال 1397 آغاز کرده و با داشتن سال‌ها تجربه در پروژه مهدیاب در همکاری با مهدکودک‌ها و خانه‌های بازی  به یکی از فروشگاه‌های آنلاین فعال در صنعت تجهیزات مهد کودک و اسباب بازی تبدیل شده است.

شرکت الوپیک ارائه دهنده خدمات حمل و نقل آنلاین است.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر در مورد فروشگاه اینترنتی شهر کودک به سایت این مجموعه به آدرس www.Koodak.city مراجعه کرده و متن کامل این خبر را در وبلاگ رسمی شهر کودک مطالعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی شهر کودک

فروشگاه اینترنتی شهر کودک دارای دسته‌بندی‌های مختلف در حوزه کودک است و شامل این موارد می‌شود: تجهیزات مهد کودک، خانه بازی، خانه مشاغل، اسباب بازی، ایمنی و سیسمونی نوزاد. همه دسته‌بندی‌ها و محصولات دارای توضیحات و جزئیات تکمیلی هستند پس می‌توانید پیش از هر خرید آن‌ها را مطالعه کنید و از پشتیبانی سایت مشاوره رایگان هم دریافت کنید. فروشگاه شهر کودک دارای نماد اعتماد الکترونیک و ساماندهی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]