اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970919332728318

سامانتل به مناسبت روز دانشجو به‌تمامی دانشجویان سراسر کشور سیم‌کارت هدیه می‌دهد

سامانتل به مناسبت 16 آذر به دانشجویان هدیه می‌دهد

کد: 13970919332728318

https://goo.gl/14aCkR

، تهران , (اخبار رسمی): متقاضیان می‌توانند از تاریخ 16 آذرماه 97 با مراجعه به وب‌سایت سامانتل و خرید یک عدد سیم‌کارت اعتباری با شارژ اولیه به مبلغ 2 هزار تومان از مزایای 999 دقیقه تماس درون شبکه، 999پیامک درون شبکه و 19 گیگابایت اینترنت بهره‌مند شوند.

سامانتل به مناسبت 16 آذر به دانشجویان هدیه می‌دهد
سامانتل به مناسبت 16 آذر به دانشجویان هدیه می‌دهد

سامانتل اولین اپراتور نسل جدید همراه به مناسبت روز دانشجو به‌ تمامی دانشجویان سراسر کشور سیم‌کارت هدیه می‌دهد.

متقاضیان می‌توانند از تاریخ 16 آذرماه 97 با مراجعه به وب‌سایت سامانتل و خرید یک عدد سیم‌کارت اعتباری با شارژ اولیه به مبلغ 2 هزار تومان از مزایای 999 دقیقه تماس درون شبکه، 999 پیامک درون شبکه و 19 گیگابایت اینترنت بهره‌مند شوند.

متقاضیان باید در هنگام ثبت‌نام علاوه بر تکمیل مدارک، تصویر روی کارت دانشجویی خود را نیز بارگذاری کنند.

شایان‌ ذکر است هدایای ارائه‌شده بر روی سیم‌کارت به مدت یک ماه (30 روز) از زمان فعال‌سازی قابل‌استفاده است.

سامانتل اولین اپراتور نسل جدید ارتباطات همراه (MVNO) سیم‌کارت‌های دائمی خود را با رندترین پیش‌شماره (099999) و سیم‌کارت‌های اعتباری خود را با پیش‌شماره (099998) به متقاضیان عرضه می‌کند.

تکرار 5 عدد 9 در ابتدای شماره‌های سامانتل، خود باعث شده تا با تمامی تعاریف بازار تلفن همراه کشور، تمام شماره‌های سامانتل در گروه شماره‌های مرغوب و رند قرار گیرد.

قیمت‌های پایه سیم‌کارت‌های سامانتل مطابق مصوبات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مبلغ 1668000 ریال برای سیم‌کارت دائمی و 218000 ریال برای سیم‌کارت اعتباری است.

تمامی سیم‌کارت دائمی و اعتباری سامانتل مجهز به فناوریNFC است. امروزه فناوریNFC در اکثر کشورها برای پرداخت در فروشگاه‌ها و پرداخت هزینه بلیت وسایل نقلیه عمومی استفاده می‌شود. فقط کافی است گوشی موبایل خود را به دستگاه موردنظر نزدیک کنید و خرید خود را انجام دهید.

مشترکین می‌توانند جهت تهیه شارژ، با مراجعه به صفحه خرید شارژ مستقیم در وب‌سایت ‌سامانتل، ورود به مدیریت حساب اینترنتی و یا شماره‌گیری کد دستوری #724* اقدام کنند.

بسته‌های متنوع اینترنت‌ پرسرعت و بسته‌های ترکیبی بانام بسته نبسته با توجه به سلیقه و نیاز مشترکین از دیگر خدمات سامانتل به شمار می‌آید. مشترکین سامانتل به‌ تناسب نیازهای ارتباطی خود (اینترنت، مکالمه، پیامک) می‌توانند بسته ترکیبی دلخواه خود را بسازند هزینه ارتباطات خود را مدیریت کنند.

مشترکین همواره با شماره‌گیری #5*1*9* می‌توانند از آخرین وضعیت بسته‌های خود مطلع شوند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پرتال سامانتل به نشانی www.samantel.ir مراجعه و یا با شماره 87640-021 ارتباط برقرار کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانتل

خدمات تلفن همراه ، خدمات تلفن ثابت ، مشاوره ، خرید تجهیزات ، خدمات ارتباطی سازمانی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]