اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971207351628318

بسته‌های نامحدود خدمات مکالمه، پیامک و اینترنت

جشنواره زمستانه سامانتل

کد: 13971207351628318

https://goo.gl/seUW9r

، تهران , (اخبار رسمی): سامانتل به عنوان اولین اپراتور نسل جدید ارتباطات همراه‌، بسته‌های نامحدود خدمات مکالمه، پیامک و اینترنت را از اول بهمن ماه امسال برای تمامی مشترکین حقیقی و حقوقی خود در جشنواره زمستانه ارائه داده است.

جشنواره زمستانه سامانتل
جشنواره زمستانه سامانتل

بسته‌‌های اینترنت نامحدود و غیر‌حجمی سامانتل در دو بسته با اعتبار زمانی 24ساعت و ماهیانه قابل ارائه است

سامانتل به عنوان اولین اپراتور نسل جدید ارتباطات همراه‌، بسته‌های نامحدود خدمات مکالمه، پیامک و اینترنت را از اول بهمن ماه امسال برای تمامی مشترکین حقیقی و حقوقی خود در جشنواره زمستانه ارائه داده است.

تمامی خدمات به‌ صورت ‌غیر‌حجمی و بدون محدویت زمانی درطول شبانه‌روز با اعمال سیاست استفاده منصفانه در این جشنواره تا آخر زمستان قابل فعال‌سازی است که جزئیات دقیق به مشترکان اعلام شده است.

بسته‌‌های اینترنت نامحدود و غیر‌حجمی سامانتل در دو بسته با اعتبار زمانی 24ساعت و ماهیانه قابل ارائه است. مشترکان جهت فعالسازی از بسته‌های ماهیانه اینترنت، مکالمه و پیامک فقط تا آخر اسفند و بسته یک روزه تا آخر فروردین سال 1398 به مراجعه به طرح‌ها و بسته‌های ویژه وب‌سایت سامانتل مهلت زمانی دارند. بسته‌های مکالمه و پیامک سامانتلی نیز به صورت نامحدود ماهیانه توسط سامانتل برای مشترکان ارائه شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانتل

خدمات تلفن همراه ، خدمات تلفن ثابت ، مشاوره ، خرید تجهیزات ، خدمات ارتباطی سازمانی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]