یاس پرواز، مجری تخصصی تور اوکراین در صنعت توریسم و گردشگری

۵ مکان دیدنی شهر کیف با تور اوکراین

کد: 139709223333610338

https://goo.gl/TsLDNk

، تهران , (اخبار رسمی): اوکراین یکی از دیدنی‌ترین کشورهای جهان و همچنین از نظر پوشش گیاهی یکی از سرسبزترین‌ها در اروپا و جهان است و شهر کیف یکی از زیباترین شهرهای اروپا و پایتخت اوکراین است در این مقاله به معرفی 5 مکان دیدنی در شهر کیف پرداخته شده است که شرکت یاس پرواز تورهایی مناسب آن تدارک دیده است.

۵ مکان دیدنی شهر کیف با تور اوکراین
مجسمه باران یکی از زیباترین و مفهومی‌ترین مجسمه‌های دنیا که در شهر کیف اوکراین

کشور اوکراین از جمله کشورهای دیدنی و زیبای اروپا و جهان است. شهر کیف یکی از زیباترین شهرهای اوکراین و پایتخت آن است که در ادامه 5 مکان دیدنی آن معرفی خواهد شد.

1- موزه ملی اوکراین به موزه هنر اوکراین اختصاص دارد. این موزه که در قرن ۱۹ ساخته شده‌است، نمای معبد یونان را دارد. پیش از این به عنوان موزه تاریخی استفاده می‌شد که آثار تاریخی داشت. این موزه دارای ۲۱ گالری نمایش است و در آن یک نمایشگاه از اشیای مفرغی اوکراین در کنار نقاشی هنرمندانی مانند تاراس شوچنکو، Kyriak Kostandi وPymonenko به چشم می‌خورد. آثار هنری در این موزه شامل هنرهای قرون‌وسطی (از قرن۱۴ تا ۱۹میلادی)، هنر رمانتیک صده ۱۸ – ۱۹ میلادی همراه با برخی از آثار شوچنکو و نقاشی‌های دوران سوسیالیستی اتحاد جماهیر شوروی و پوسترهای دوران انقلاب اوکراین است.

2- باغ گیاه شناسی فومین (Fomin) یا هریشکو شهر کیف

 یکی از باغ‌های گیاه شناسی کیف، به نام فومین Fomin، باغ گیاه‌شناسی کشور اوکراین و باغ گیاه‌شناسی دانشکده علوم اوکراین نام گذاری شده‌است. احتمالا این باغ را زیباترین باغ در کیف می‌توان برشمرد. این باغ نه تنها شامل انواع مختلفی از گیاهان، بلکه در همسایگی با صومعه زیبای Vidubitsky است.

باغ گیاه‌شناسی دانشکده علوم اوکراین نیز یکی دیگر از این باغ‌های زیبا است که می‌توان از دیدن آن در سفر به اوکراین لذت ببرید. مساحت کل آن برابر با ۱۳۰ هکتار است و شامل ۱۳۰۰۰ نوع درخت، بوته، گل و دیگر گیاهان از تمام قاره‌های جهان است. در این باغ تعداد زیادی از درختان مخروطی، گل مانند peonies، گل رز، ماگنولیا و گل‌های یاس و بسیاری از گیاهان دیگر وجود دارد. این باغ شامل تعدادی گلخانه است. جایی است که مهمانان می‌توانند گیاهان کشورها و قاره‌های دیگر را ببینند و در نمایشگاه گل‌ شرکت کنند، در کنار گل‌های یاس زیبا راه بروند، از بوی دلپذیر آن لذت ببرند.

نزدیک به باغ گیاه‌شناسی دانشکده علوم اوکراین یک صومعه باشکوه با نام Vidubitsky وجود دارد. نام این معبد از یک افسانه گرفته شده است که از رودخانه دنیپر نشأت گرفته است. باغ مرکزی گیاه‌شناسی و صومعه مجاور Vidubitsky تنها گوشه‌ای از زیبایی‌های منحصر به فرد کیف را تشکیل می‌دهد.

با دیدن این ویدیو به عمق زییایی‌های کشور اوکراین پی می‌برید و شاید تصمیم گرفتید با این تور سفری به این کشور زیبا داشته باشید.

3- کلیسای سنت سوفیا کیف

کلیسای سنت سوفیای، دارای سیزده گنبد طلایی است و یکی از قدیمی‌ترین کلیساهای کیف است. هیچ گردشگری نیست که به کیف سفر کند و این جاذبه تاریخی زیبا را به چشم نبیند. در سال ۱۹۹۰ کلیسای سنت سوفیا به عنوان آثار جهانی یونسکو به ثبت رسید. کلیسای سنت سوفیا در سال ۱۰۳۷ به دستور پادشاه یاروسلاو ساخته شد. مقبره این پادشاه درون کلیسا قرار دارد. برای دیدن سیزده گنبد طلایی آن بهتر است از برج ناقوس ۷۵ متری که در ورودی مجموعه است استفاده کنید.

4- بهترین مرکز خرید در کیف آندری ویسکی اُزویز (Andriyivski Uzviz)

در تور اوکراین برای خرید سوغاتی توصیه می‌شود به بازدید از خیابان آندی ویسکی اُزویز برای خریدن سوغاتی بروید. این خیابان یکی از معروف‌ترین خیابان‌های شهر کیف برای خرید هدیه و سوغاتی است. می‌توان در این خیابان کالاهای سنتی اکراینی مثل لباس، سرامیک و محصولات چوبی را یافت. همچنین می‌توان کلیسای St.Andrew یا خانه Bulgakov را نیز در مسیر بازدید از این خیابان دید.

5- مجسمه باران شهر کیف

خالق این مجسمه زیبا Bilyk، هنرمند اوکراینی است. وی این مجسمه زیبای ۶ فوتی با نام «باران» را با استفاده از برنز و شیشه ساخته است. این مجسمه در حالی که به آسمان نگاه می‌کند، یک قطره بارانی عظیم بر روی چهره فرد معلق مانده‌ است. این اثر معانی متعددی دارد که بیانگر رابطه ظریف انسان با طبیعت است.

علاقه‌مندان به مسافرت اوکراین و خرید بلیط با قیمت بسیار مناسب تور اکراین می‌توانند به سایت یاس پرواز مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی یاس پرواز

شرکت خدمات توریستی و گردشگری یاس پرواز مجری تخصصی تور کشور اکراین آماده خدمت رسانی برای تورهای داخلی و خارجی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی