اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709263339010492

اثر تحریم‌ها بر چرخ صنعت ایران

توان و تخصص ایرانی در خودکفایی ماشین آلات صنایع غذایی

کد: 139709263339010492

https://goo.gl/dEZFhZ

، مشهد , (اخبار رسمی): گروه ماشین‌سازی نامجو در سال 1357 با نام تجاری گروه ماشین سازی نامجو رسما فعالیت خود را در خصوص طراحی، ساخت و اجرای صفر تا صد پروژه‌های خط تولید رب گوجه فرنگی، خط بسته‌بندی رب گوجه فرنگی و خط تولید کنسرو تن ماهی و خط تولید انواع کنسروهای گوشتی و غیر گوشتی آغاز کرد.

برترین تولید کننده خط تولید رب گوجه فرنگی در ایران
گروه ماشین سازی نامجو، برترین سازنده خط تولید رب گوجه فرنگی

این واحد در سال 1357 با نام تجاری گروه ماشین‌سازی نامجو رسما فعالیت خود را در خصوص طراحی، ساخت و اجرای صفر تا صد پروژه‌های خط تولید و بسته‌بندی رب گوجه‌فرنگی، خط تولید کنسرو تن‌ماهی و ... آغاز کرد

متخصصان مشهدی به خط تولید این صنعت، حرکتی پرشتاب دادند تا نشان باکیفیت ساخت ایران، با فناوری‌های روز دنیا، در دیگر کشورهای دنیا نیز بدرخشد. در شهر مشهد مقدس، در جوار بارگاه علی بن موسی الرضا (ع)، گروه ماشین سازی نامجو سازنده خط تولید انواع صنایع غذایی به پیشبرد اهداف کشورمان می‌اندیشد. جایی که مدیر آن 40 سال است در این کار تجربه دارد. نامجو، مدیرعامل این کارخانه می‌گوید کارش را از سال 1357 با تولد انقلاب اسلامی شروع کرده است و در این مدت توانسته صنایع غذایی کشور را به استانداردهای روز دنیا برساند و پا به پای بزرگان این عرصه در جهان رقابت کند.

بیش از ده‌ها نمونه از کارهای آنها در بزرگترین صنایع غذایی ایران و جهان نصب شده و در حال تولید محصولات متنوع هستند. اکنون آثار تخصص و هنر آنها و همکاران‌شان را در همه جای کشور می‌توان دید.

به گفته شهروز نامجو، قائم مقام کارخانه ماشین سازی نامجو، تحریم‌ها هیچ اثری روی کار و پیشرفت آنها نگذاشته و با همه شرایط سختی که ایجاد کرده است، همچنان به کار خود ادامه داده‌اند. کیفیت خوب تولیدات این کارخانه باعث شده، این ماشین آلات با پرچم ایران در جای جای دنیا نصب شوند.

به گفته منتظری، مدیر داخلی این واحد صنعتی تاکنون ماشین آلات این کارخانه علاوه بر شهرهای ایران به قاره‌های آفریقا و آسیا نیز صادر شده‌اند. تمامی دستگاه‌ها و ماشین‌آلات خطوط تولید صنایع غذایی در این واحد به دست متخصصان داخلی طراحی و ساخته می‌شوند.

به گفته محسن‌نیا مدیر بخش طراحی، تحقیق و توسعه گروه ماشین سازی نامجو، ابتدا دستگاه‌ها طراحی و ساخته می‌شوند و سپس در کنار آنها در واحد تحقیق و توسعه (R&D) بهینه‌سازی‌هایی نیز روی فرآیند تولید صورت می‌گیرد و برای محصولات جدید در آینده با بازدهی بالاتر برنامه‌ریزی می‌شود. امروز 60 نفر در این کارخانه به صورت مستقیم و صدها نفر به صورت غیرمستقیم کار می‌کنند تا کشور نیازمند واردات ماشین آلات خارج نباشد.  خط تولید بسیاری از صنایع غذایی کشور در این کارخانه ساخته می‌شود و تا وقتی چرخ صنعت کشور با توان این متخصصان و کارگران بچرخد هیچ تحریمی این چرخ را متوقف نخواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماشین سازی نامجو

این واحد در سال 1357 با نام تجاری گروه ماشین سازی نامجو رسما فعالیت خود را در خصوص طراحی، ساخت و اجرای صفر تا صد پروژه های خط تولید و بسته بندی رب گوجه فرنگی، خط تولید کنسرو تن ماهی و خط تولید انواع کنسرو های گوشتی و غیر گوشتی و... آغاز نمود. این شرکت با چهار دهه فعالیت مستمر در زمینه ماشین آلات صنایع غذایی، توانسته کیفیت ماشین آلات صنایع غذایی ایران را به استانداردهای روز دنیا برساند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی