اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710103369610492

ارائه خط تولید رب گوجه فرنگی دبش مرودشت به بازار صنایع غذایی

کد: 139710103369610492

https://goo.gl/kAMW8T

، مشهد , (اخبار رسمی): محصول تازه گروه ماشین سازی نامجو با نام خط تولید رب گوجه فرنگی دبش در مرودشت استان فارس رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه خط تولید رب گوجه فرنگی دبش مرودشت به بازار  صنایع غذایی
طراحی و ساخت خط تولید رب گوجه فرنگی

به گزارش روابط عمومی گروه ماشین سازی نامجو، سال 1396، مرودشت استان فارس میزبان رونمایی از خط تولید رب گوجه فرنگی دبش مرودشت، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه ماشین آلات صنایع غذایی  ارایه می‌شود، با نیازسنجی بازار توانسته خودکفایی و بی نیازی از واردات ماشین آلات خط تولید رب گوجه فرنگی از خارج از کشور را ایجاد کند تا این خدمت تازه کیفیت و قیمت مناسب را برای مصرف‌کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، خط تولید رب گوجه فرنگی دبش مرودشت دارای محاسنی است که اعم از کامل بودن خط تولید و بسته‌بندی رب گوجه فرنگی است و می‌تواند باعث نتیجه‌گیری بهتر  شود.

خلیل نامجو مدیرعامل گروه ماشین سازی نامجو، تولید این محصول را نتیجه یک سال کار در این مجموعه دانست و گفت: تمام مراحل طراحی، ساخت و اجرا برای تولید این محصول از آذرماه 1395 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را آبان ماه 1397 اعلام و ادامه داد: ما در زمینه ماشین آلات صنایع غذایی کشور توانسته‌ایم به خودکفایی و خودباوری برسیم و در بخش‌های طراحی و ساخت خط تولید رب گوجه فرنگی، خط بسته بندی رب گوجه فرنگی، خط تولید کنسرو تن ماهی و خطوط تولید صنایع غذایی اعم از طراحی و ساخت ماشین‌آلات صنعتی برای تمامی صنایع غذایی کشور نقش موثری را ایجاد کنیم.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با مجموعه ماشین سازی نامجو می‌توانند به سایت این شرکت مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماشین سازی نامجو

این واحد در سال 1357 با نام تجاری گروه ماشین سازی نامجو رسما فعالیت خود را در خصوص طراحی، ساخت و اجرای صفر تا صد پروژه های خط تولید و بسته بندی رب گوجه فرنگی، خط تولید کنسرو تن ماهی و خط تولید انواع کنسرو های گوشتی و غیر گوشتی و... آغاز نمود. این شرکت با چهار دهه فعالیت مستمر در زمینه ماشین آلات صنایع غذایی، توانسته کیفیت ماشین آلات صنایع غذایی ایران را به استانداردهای روز دنیا برساند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی