اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970927334199721

تحلیل بازار اونس طلا

کد: 13970927334199721

https://goo.gl/Adzc6g

، تهران , (اخبار رسمی): هفته گذشته، اونس طلا برای دومین بار متوالی با نرخ رُند ۱۲۵۰ دلاری درگیر بود که این نرخ دوباره در قالب مقاومت عمل کرد و مانع از ادامه حرکات صعودی (شروع شده از کف کانال) شد. اگر مقاومت ۱۲۵۰ دلاری هم چنان موقعیت خود را حفظ کند، روند اونس طلا خنثی خواهد شد و می‌توان شاهد نوسان بازار در داخل کانال بود.

تحلیل بازار اونس طلا
تحلیل بازار اونس طلا

اگر در نمودار روزانه سیگنال بازگشت نزولی یا فروش صادر شود، می‌توان وارد معامله فروش طلا شد. حد سود اول معامله حمایت ۱۲۱۵ دلاری و حد ضرر براساس سیگنال فروش مشخص خواهد شد. اما هنوز هم انتظار می‌رود که اونس طلا به حرکات صعودی ادامه دهد و به سقف کانال برسد. در این میان برای ورود به معامله خرید باید منتظر شکست مقاومت ۱۲۵۰ دلاری ماند که حد سود اول در نرخ ۱۲۶۵ دلاری خواهد بود. از آنجایی که مقاومت‌های سقف کانال و ۱۲۶۵ دلاری، مقاومت‌های قوی هستند، می‌توان انتظار واکنش منفی بازار به مقاومت‌های پیش‌رو را داشت.

براساس ارزیابی هفتگی سایت کیتکو (Kitco News) اکثریت سرمایه‌گذاران خرد هنوز به افزایش قیمت اونس طلا باور دارند. با این حال فعالان حرفه‌ای نسبت به روند بعدی بازار شک دارند.

این هفته تمرکز اصلی بازار به نشست کمیته بازار آزاد فدرال رزرو آمریکا خواهد بود. انتظار می‌رود که فدرال رزرو آمریکا نرخ بهره را به‌اندازه ۰٫۲۵ درصد افزایش دهد، با این حال سرمایه‌گذاران می‌خواهند بدانند که قدم بعدی بانک مرکزی چه خواهد بود. رئیس فدرال رزرو آمریکا گفته است که نرخ بهره آمریکا به سطوح نرخ بهره خنثی نزدیک است و بازارهای مالی هم در واکنش به دیدگاه‌های پاول (Powell) انتظارات نرخ بهره‌ای خود را برای سال ۲۰۱۹ پایین آورده‌اند.

این هفته ۱۸ فعال حرفه‌ای در ارزیابی کیتکو شرکت کرده‌اند. ۳۹ درصد پیش‌بینی می‌کنند که قیمت اونس طلا افزایش خواهد یافت. ۳۹ درصد دیگر هم پیش‌بینی می‌کنند که قیمت اونس طلا پایین خواهد آمد. ۲۲ درصد دیگر هم پیش‌بینی می‌کنند که بازار بدون روند خواهد بود. در همین حال ۵۰۷ سرمایه‌گذار خرد هم در نظرسنجی شرکت کرده‌اند. ۵۷ درصد طرفدار روند صعودی، ۲۳ درصد طرفدار روند نزولی و ۲۰ درصد هم طرفدار روند خنثی هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مشاوره مالی روشنگران

شرکت مشاوره مالی روشنگران عضو انجمن مشاوران مدیریت ایران و انجمن حسابداری ایران اولین مرکز ارائه دهنده خدمات مالی، دارای گواهینامه کیفیت، امنیت، رضایت. و ارائه دهنده ی خدمات مشاوره مالی، خدمات مالیاتی، مالی و حسابداری، بیمه تامین اجتماعی، ممیزی رعایت قوانین، حسابداری مدیریت، حسابرسی داخلی- عملیاتی برای بنگاه های اقتصادی و اشخاص حقیقی در کشور ایران می باشد. از دیگر خدمات شرکت مشاوره مالی روشنگران اعزام کارشناس مجرب حسابداری به شرکت شما می باشد. نیروی درخواستی مورد نیاز خود را با تکمیل اطلاعات مورد نیاز به ما اعلام نمایید تا در سریعترین زمان کارشناس مربوطه اعزام گردد. در حال حاضر این شرکت بعنوان یکی از مراکز مهم کشور، با بیش از ۱۰۰ کارمند متخصص در دفتر مرکزی و دوشعبه واقع در تهران و استان قم و یک مرکز خدمات آموزشی حسابداری و مدیریت به حدود بیش از ۴۰۰ مشتری خدمات ارائه می نماید. این شرکت در طی سال های گذشته با هدف استقرار و اشاعه فرهنگ حسابدهی، حسابخواهی و با فراهم آوردن شرایط رشد و بالندگی در جهت بهبود زندگی خود و دیگران در راستای افزایش ثروت و سود صاحبان سهام و مشتریان گام برداشته و با انجام تحقیق و پژوهش های متعدد در زمینه های مرتبط با حرفه، سهم بزرگی در ارتقاء سطح کیفیت دانش و آموزش مشاوره حسابداری و مدیریت و انتقال تجارب دارد. آدرس: تهران - تهران، میدان هفتم تیر، ابتدای بزرگراه مدرس شمال، بعد از خیابان زهره، پلاک ۶۵، ساختمان روشنگران، طبقه اول، واحد ۳ تلفن: 02142735000 فکس: 02142735000 وب سایت: http://roshangaran.ir ایمیل: [email protected]

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بانک، بیمه و سرمایه