اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970927334229721

گزارش بازار خودرو

کد: 13970927334229721

https://goo.gl/zCBtc8

، تهران , (اخبار رسمی): بازار خودرو یک هفته پس از کلید خوردن شبه آزادسازی، همچنان در رکود به سر می‌برد، با این حال در مقابل ریزش قیمت شدید مقاومت می‌کند و در برخی موارد افزایش قیمت هم دارد.

گزارش بازار خودرو
گزارش بازار خودرو

اواخر هفته گذشته بود که ایران خودرو قیمت پنج محصول خود را طبق فرمول جدید (پنج درصد زیر حاشیه بازار) تعیین و برای آنها فروش فوری نیز گذاشت. هرچند وزارت صنعت و ایران‌خودرو اصرار دارند افزایش قیمت رخ داده، فعلا تنها مشمول خودروهای بالای 45 میلیون تومان و محصولات غیر سواری است، اما به‌نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک، قیمت سایر خودروهای داخلی نیز افزایشی قابل‌توجه و شاید حتی طبق فرمول « پنج درصد زیر حاشیه بازار» خواهند داشت.

روز گذشته دلالان بازار خودرو قصد داشتند قیمت‌ها را به سمت بالا هدایت کنند ولی این امر به دلیل نبود تقاضا روند معکوس داشت. در این رابطه طبق گفته وزیر صمت؛ برای تعیین قیمت خودرو بر اساس فرمولی، پیش بینی شده خودروها با ۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه شود و هفته بعد دوباره با ۵ درصد کاهش مجدد قیمت خواهیم داشت تا در نهایت به یک قیمت متعادل بین کارخانه و بازار رسیده شود. همچنین خبر از تعهد خودروسازان رسید که همه تعهد نموده اند تعهدات خود را بر اساس قراردادهایی که با مشتریان دارند انجام دهند.

شرکت ایران خودرو نیز در راستای تداوم فروش قبلی خود و استمرار عرضه خودرو به بازار، شرایط پیش فروش و فروش فوری آذر ماه خود را ارائه می کند.

در شرایط پیش فروش خودروهای هایما اس7 ، هایما اس5 ، اچ30 کراس ، دنا ، دنا پلاس ، دنا پلاس توربوشارژ، پژو207 دستی و وانت آریسان بدون اعمال هیچگونه محدودیت و با شرایط یک بار صلح در زمان تحویل و با موعد تحویل های مرداد تا اسفند سال 98 عرضه می شود و قیمت خودروها در زمان تحویل خودرو و پس از ارسال دعوتنامه مشخص خواهد شد. همچنین پیرو فروش فوری با قیمت حاشیه بازار هفته قبل شرایط فروش فوری خودروهای هایما اس7، پارس اتومات و وانت آریسان با موعد تحویل 30 روزه عرضه می‌ شود.

قیمت جدید خودرو های تولیدی شرکت سایپا ویژه آذرماه 97 اعلام شد. طبق لیست اعلامی از سوی سایپا، فقط خودروهای گروه وانت نیسان و پیکاپ ریچ مشمول افزایش قیمت شده ‌اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مشاوره مالی روشنگران

شرکت مشاوره مالی روشنگران عضو انجمن مشاوران مدیریت ایران و انجمن حسابداری ایران اولین مرکز ارائه دهنده خدمات مالی، دارای گواهینامه کیفیت، امنیت، رضایت. و ارائه دهنده ی خدمات مشاوره مالی، خدمات مالیاتی، مالی و حسابداری، بیمه تامین اجتماعی، ممیزی رعایت قوانین، حسابداری مدیریت، حسابرسی داخلی- عملیاتی برای بنگاه های اقتصادی و اشخاص حقیقی در کشور ایران می باشد. از دیگر خدمات شرکت مشاوره مالی روشنگران اعزام کارشناس مجرب حسابداری به شرکت شما می باشد. نیروی درخواستی مورد نیاز خود را با تکمیل اطلاعات مورد نیاز به ما اعلام نمایید تا در سریعترین زمان کارشناس مربوطه اعزام گردد. در حال حاضر این شرکت بعنوان یکی از مراکز مهم کشور، با بیش از ۱۰۰ کارمند متخصص در دفتر مرکزی و دوشعبه واقع در تهران و استان قم و یک مرکز خدمات آموزشی حسابداری و مدیریت به حدود بیش از ۴۰۰ مشتری خدمات ارائه می نماید. این شرکت در طی سال های گذشته با هدف استقرار و اشاعه فرهنگ حسابدهی، حسابخواهی و با فراهم آوردن شرایط رشد و بالندگی در جهت بهبود زندگی خود و دیگران در راستای افزایش ثروت و سود صاحبان سهام و مشتریان گام برداشته و با انجام تحقیق و پژوهش های متعدد در زمینه های مرتبط با حرفه، سهم بزرگی در ارتقاء سطح کیفیت دانش و آموزش مشاوره حسابداری و مدیریت و انتقال تجارب دارد. آدرس: تهران - تهران، میدان هفتم تیر، ابتدای بزرگراه مدرس شمال، بعد از خیابان زهره، پلاک ۶۵، ساختمان روشنگران، طبقه اول، واحد ۳ تلفن: 02142735000 فکس: 02142735000 وب سایت: http://roshangaran.ir ایمیل: [email protected]

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار