اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970927334249721

بازار نفت‌خام در شمال غرب اروپا در هفته‌ای که گذشت

کد: 13970927334249721

https://goo.gl/785HDp

، تهران , (اخبار رسمی): در طول هفته گذشته، قیمت نفت‌خام برنت در بازار ICE لندن برای تحویل در ماه ژانویه به طور متوسط در سطح بشکه‌ای 70/59 دلار قرار گرفت. همچنین، قیمت نفت‌خام WTI در بازار نایمکس برای تحویل در ماه ژانویه در طول هفته گذشته به طور متوسط در سطح بشکه‌ای 52/51 دلار تسویه شد.

بازار نفت‌خام در شمال غرب اروپا در هفته‌ای که گذشت
بازار نفت‌خام در شمال غرب اروپا در هفته‌ای که گذشت

حق مرغوبیت نفت‌خام برنت نسبت به نفت‌خام WTI برای ماه ژانویه در طول هفته گذشته به طور متوسط به 18/8 دلار به ازاء هر بشکه رسید.

هفته گذشته با ضعف در بازار فیزیکال و کاغذی در ناحیه دریای شمال به پایان رسید. بنا بر گزارشات رسیده، صادرات آمریکا به منطقه دریای شمال در اروپا طی ماه دسامبر حدود ۶۰۰ هزار بشکه در روز ارزیابی شد که نسبت به ماه‌های پیش، رشد نشان می‌دهد. لازم به ذکر است که نفت‌خام های صادراتی آمریکا به اروپا باید با نفت‌خام‌های آذری و مخلوط صحاران رقابت کند.

شایان ذکر است که اخیراً به دنبال افزایش هزینه حمل، میزان صادرات از شمال غرب اروپا به منطقه شرق دور کاهش یافته است. بنابر گزارشات رسیده، هزینه حمل از بندر Hound point به شرق دور برای کشتی‌های ۲۷۰ هزار تنی 40/7 میلیون دلار به صورت Lump sum ارزیابی شد.

به علاوه، تعطیلی میدان Buzzard که نفت‌خام‌ آن ترش و سنگین بوده و تشکیل‌دهنده ۳۰ درصد از نفت‌خام مخلوط فورتیس است، موجب کاهش تمایل خریداران به تقاضا برای این نفت‌خام شده است. در طول هفته گذشته به دنبال تعطیلی میدان مذکور و صفر شدن نفت‌خام Buzzard در مخلوط فورتیس، میزان سولفور در نفت‌خام صادراتی فورتیس بین صفر تا 27/0 درصد و شاخص API حدود ۴۴ ارزیابی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مشاوره مالی روشنگران

شرکت مشاوره مالی روشنگران عضو انجمن مشاوران مدیریت ایران و انجمن حسابداری ایران اولین مرکز ارائه دهنده خدمات مالی، دارای گواهینامه کیفیت، امنیت، رضایت. و ارائه دهنده ی خدمات مشاوره مالی، خدمات مالیاتی، مالی و حسابداری، بیمه تامین اجتماعی، ممیزی رعایت قوانین، حسابداری مدیریت، حسابرسی داخلی- عملیاتی برای بنگاه های اقتصادی و اشخاص حقیقی در کشور ایران می باشد. از دیگر خدمات شرکت مشاوره مالی روشنگران اعزام کارشناس مجرب حسابداری به شرکت شما می باشد. نیروی درخواستی مورد نیاز خود را با تکمیل اطلاعات مورد نیاز به ما اعلام نمایید تا در سریعترین زمان کارشناس مربوطه اعزام گردد. در حال حاضر این شرکت بعنوان یکی از مراکز مهم کشور، با بیش از ۱۰۰ کارمند متخصص در دفتر مرکزی و دوشعبه واقع در تهران و استان قم و یک مرکز خدمات آموزشی حسابداری و مدیریت به حدود بیش از ۴۰۰ مشتری خدمات ارائه می نماید. این شرکت در طی سال های گذشته با هدف استقرار و اشاعه فرهنگ حسابدهی، حسابخواهی و با فراهم آوردن شرایط رشد و بالندگی در جهت بهبود زندگی خود و دیگران در راستای افزایش ثروت و سود صاحبان سهام و مشتریان گام برداشته و با انجام تحقیق و پژوهش های متعدد در زمینه های مرتبط با حرفه، سهم بزرگی در ارتقاء سطح کیفیت دانش و آموزش مشاوره حسابداری و مدیریت و انتقال تجارب دارد. آدرس: تهران - تهران، میدان هفتم تیر، ابتدای بزرگراه مدرس شمال، بعد از خیابان زهره، پلاک ۶۵، ساختمان روشنگران، طبقه اول، واحد ۳ تلفن: 02142735000 فکس: 02142735000 وب سایت: http://roshangaran.ir ایمیل: [email protected]

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته