اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709283345210511

بهترین نرم افزار حسابداری زرگری بازار ایران

معرفی نرم افزار حسابداری طلا و جواهر با نام مسبح تمام عیار

کد: 139709283345210511

https://goo.gl/ymqox5

، تهران , (اخبار رسمی): نرم افزار حسابداری طلا و جواهر با نام مسبح تمام عیار، یکی از کامل‌ترین نرم افزارهای حسابداری طلا و جواهر است. ساخت این نرم افزار از سال ۱۳۷۸ آغاز شده، تاکنون به نگارش ۸ خود رسیده و همواره توسط کادر فنی شرکت اشراق رایانه پشتیبانی شده و توسعه یافته است.

معرفی نرم افزار حسابداری طلا و جواهر با نام مسبح تمام عیار
نمایی از صفحه اول برنامه حسابداری طلا و جواهر با نام مسبح تمام عیار

این نرم افزار در بسته‌های مختلف و برای طلا و جواهرفروشان، بنکداران، مخراج‌کاران و سازندگان طلا، نقره یا پلاتین تهیه شده و به نظر اکثر کاربران، راحت‌ترین و بهترین نرم افزار حسابداری زرگری موجود است

شرکت اشراق رایانه پژوه ویرا از سال ۱۳۷۷ فعالیت خود در زمینه آنالیز، طراحی و برنامه نویسی نرم افزار حسابداری مخصوص صف طلا و جواهر با نام مسبح تمام عیار را آغاز کرده است.

این نرم افزار به مرور زمان و با دریافت واکنش‌ها، پیشنهادات و انتقادات مشتریان و پدید آمدن ابزارهای نوین، به گونه‌ای پیشرفت کرده که هم اکنون یکی از بهترین، راحت‌ترین و کامل‌ترین برنامه‌های مرتبط با حسابداری صنف طلا و جواهر و اصناف اقماری آن شده است.

فعالان حوزه طلا، پلاتین، نقره، ساعت و سکه، ضمن آنکه به سیستمی مدرن جهت نگهداری و مدیریت کالا و حساب های خویش نیاز دارند؛ به دلیل نوع خاص حسابداری مخصوص زرگری، داشتن یک سیستم جامع هوشمند که بر اساس روابط و ضوابط این صنف بنا شده باشد را نیاز دوچندان خویش می دانند. نگهداری و مدیریت حساب های مختلف صنف زرگری و اصناف اقماری آن از روش‌ها، تعاریف و عرف‌های مخصوصی پیروی می‌کند که در سایر اصناف و گروه‌های مالی وجود ندارد. برای یک طلافروش چیزی که مهم است این است که در حساب ابتدای دوره خود چند گرم طلا داشته و در حساب پایان دوره خود این طلا به چه مقداری افزایش یا کاهش داشته است. این تمایل، ضمن آنکه بحث‌ها و الگوریتم‌های پیچیده حسابداری تعدیل و حساب ارزش دفتری را به وجود آورده است، سبب خاص شذن نوع گزارشات و نمودارهای نرم افزار شده است.

از سال 1378 تا کنون انواع نرم افزارهای مختلف مرتبط با اقشار گوناگون این صنف طراحی، تولید و روانه بازار شده است. حسابداران زیادی با یادگرفتن روش‌ها و مهارت‌های کار با این برنامه‌ها، موفق به جذب در بازارهای کار مرتبط با مغازه‌ها، موسسات و کارگاه‌های طلا و جواهر شده و در کسب و کار خویش به موفقیت‌های چشمگیری رسیده‌اند.

صاحبان مغازه‌ها و موسسات نیز ضمن اطمینان خاطر نسبت به وضعیت نگهداری، امنیت و محاسبات روتین حساب‌های خود، با استفاده از ابزارها و روش‌های نوین ارایه شده در نرم افزار، سرعت و دقت کاری خویش را صد چندان کرده‌اند.

شرکت اشراق رایانه نیز طی این مدت، ضمن به روز رسانی و مستحکم سازی ساختار برنامه، خود را با پیشرفت فناوری‌های نوین هماهنگ کرده و موفق به تنظیم و طراحی نگارش 8 برنامه مخصوص حسابداری طلا و جواهر شده است.

علاقه‌مندان جهت آشنایی بیشتر می‌توانند به سایت نرم افزار حسابداری طلا و جواهر مراجعه کرده و صفحه انواع نرم افزار قابل استفاده توسط صنف محترم زرگری را ملاحظه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت اشراق رایانه

آنالیز ، طراحی و برنامه نویسی تحت سیستم‌ عامل های مختلف

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]