اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710173386810511

شرکت اشراق رایانه پژوه ویرا تقدیم می‌کند

بررسی چگونگی کارکرد نرم افزار حسابداری طلا فروشی مسبح تمام عیار

کد: 139710173386810511

https://goo.gl/UmLwNj

، تهران , (اخبار رسمی): نرم افزار حسابداری طلا فروشی ویژه خرید، فروش و تهاتر طلا، پلاتین یا نقره طراحی شده‌است. از طریق این نرم افزار امکان انجام کلیه‌ی امور مربوط به یک مغازه یا موسسه طلا فروشی فراهم می‌شود. قیمت پایه نرم افزار طلا فروشی با پشتیبانی یکساله 1,550,000 تومان و با پشتیبانی دوساله 1,950,000 تومان است.

بررسی چگونگی کارکرد نرم افزار حسابداری طلا فروشی مسبح تمام عیار
صفحه طراحی و چاپ فاکتور فروش از نرم افزار حسابداری طلا فروشی مسبح تمام عیار

عمده‌ترین خصوصیات این نرم‌افزار عبارت است از امکان تک‌فروشی و بنکداری، امکان طراحی فاکتور، بارکد، استفاده از تکنولوژی RFID، آمارگیری، تعمیرات، دفتراقساط و..که به‌صورت تک‌کاربره یا شبکه ارایه می‌شود

نرم افزار حسابداری طلا فروشی یکی از شش بسته‌ی آماده از مجموعه بسته‌های نرم‌افزاری برای حسابداری زرگری است. این نرم افزار مخصوص کنترل، نگهداری، خرید، فروش و تهاتر طلا، پلاتین یا نقره طراحی شده‌است. از طریق این نرم افزار حسابداری، امکان انجام کلیه‌ی امور مربوط به یک مغازه یا موسسه طلا فروشی فراهم می‌شود. همچنین در تنظیمات برنامه‌ها امکانی وجود دارد که به‌جای انواع موجودی پلاتین، از انواع نقره‌جات استفاده کرد.

تجربه سال‌های حضور در بازار طلای ایران و آشنایی کامل با خواسته‌های صنف زرگری به همراه مهارت‌ها و قابلیت‌های فنی در آنالیز، طراحی و برنامه‌نویسی، سبب شده است که این نرم افزار هم خیلی قوی، ساخت یافته، ساده و سریع باشد و هم مورد توجه و پذیرش طلا فروشان و حسابداران آنها قرار گیرد.

به راحتی می‌توان با این نرم افزار علاوه بر نگهداری انواع طلا، پلاتین یا نقره، سکه و سایر کالاهای خود، به تجزیه و تحلیل سریع اطلاعات مربوط به اجناس خود دسترسی داشته و به راحتی از طریق دفتر حساب هر کالا، کارت کالا و کاردکس حسابداری کالا را تهیه و ملاحظه کرد. گزارشات متنوعی وجود دارد که بر طبق استانداردهای حسابداری و نیازهای صنف زرگری، اطلاعات جامع و پویایی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

پس از ثبت یک فاکتور فروش ، امکان چاپ آن فاکتور بر روی یک یا چند قالبی که خود طراحی کرده‌اید، فراهم می‌شود. قالب انتخابی را می‌شود به جای چاپ، به صورت تصویر یا PDF در آورد و آنرا برای مشتری ایمیل کرد. همچنین می‌توان پیامک تشکر خرید برای مشتری فرستاد و یا اینکه صورت خلاصه فاکتور را به وی sms زد.

در برنامه حسابداری مخصوص طلا فروشی می‌توان هر وقت که اراده کردید، قیمت روز طلا را وارد کنید و از این قیمت در محاسبات بعدی استفاده کنید. هنگام ثبت فاکتورها و گزارشات این قیمت به صورت پیش‌فرض نمایش داده شده و امکان تغییر آن توسط شما نیز وجود دارد.

نرم افزار حسابداری طلا فروشی فاقد بخش جواهرات و مخراج‌کاری‌ است و به همین دلیل از نرم افزار حسابداری طلا و جواهر فروشی ارزان‌تر است. پیشنهاد می‌شود برای آشنایی بیشتر با محیط برنامه از صفحه نرم افزار حسابداری طلا و جواهر فروشی بازدید شود. عمده‌ترین خصوصیات این نرم‌افزار عبارت است از: امکان تک‌فروشی و بنکداری، امکان طراحی فاکتور، بارکد، استفاده از تکنولوژی RFID، آمارگیری، تعمیرات، دفتراقساط و..که به‌صورت تک‌کاربره یا شبکه ارایه می‌شود.

قیمت پایه نرم افزار حسابداری طلا فروشی با پشتیبانی یکساله 1,550,000 تومان و با پشتیبانی دوساله 1,950,000 تومان است. می‌توان هر یک از ویژگی‌هایی را که دوست داشتید از بخش ویژگی‌های  مسبح تمام عیار انتخاب کرده تا به نرم افزار مخصوص طلافروشی اضافه شود.

علاقه‌مندان برای داشتن این نرم افزار از طریق شماره تلفن‌های شرکت می‌توانند ارتباط برقرار کنند. شرکت اشراق رایانه به عنوان سازنده و طراح این نرم‌افزار مصرانه و مجدانه پیگیر سوالات و نیازهای کاربران بوده و خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای آشنایی بیشتر با نرم افزار حسابداری طلافروشی مسبح تمام عیار از لینک مخصوص تحت عنوان بهترین نرم افزار حسابداری طلافروشی بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت اشراق رایانه

آنالیز ، طراحی و برنامه نویسی تحت سیستم‌ عامل های مختلف

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]