اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970928334546094

کسب گواهی نامه امنیتی ایزو 27001 توسط شرکت سازنده سبک‌ترین آنتی ویروس دنیا

وبروت موفق به کسب گواهینامه امنیتی استاندارد ISO 27001 شد

کد: 13970928334546094

https://goo.gl/uCkjWR

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت امنیتی وبروت، سازنده سبک‌ترین و کم حجم‌ترین آنتی ویروس دنیا، موفق به دریافت بالاترین گواهی‌نامه امنیتی ایزو به شماره 27001 شد.

وبروت موفق به کسب گواهینامه امنیتی استاندارد ISO 27001 شد.
دریافت گواهینامه امنیتی ایزو 27001 توسط شرکت وبروت

وبروت از شرکت‌های مطرح و پیشرو امنیت سایبری و سازنده سبک‌ترین و کم حجم‌ترین آنتی‌ویروس دنیا است و ده‌ها غول فناوری از جمله Cisco ،F5 Networks ،PaloAlto Networks ،Aruba Network ،HP از مشتریانش هستند

به گزارش رابط عمومی شرکت دورانتاش، شرکت امنیتی وبروت Webroot موفق به دریافت گواهینامه امنیتی ISO 27001 شد. گواهینامه ایزو 27001 یکی از بالاترین استانداردهای بین‌المللی برای سیستم‌های مدیریت امنیت اطلاعات است. استاندارد ایزو 2007 مبتنی بر فرایند توسط سازمان بین‌المللی استانداردسازی (ISO) تأسیس شده و الزامات لازم برای ایجاد، اجرای، نگهداری و به طور مداوم بهبود سیستم مدیریت امنیت اطلاعات را مشخص می‌کند. همچنین شامل الزامات ارزیابی و درمان خطرات امنیتی اطلاعات با توجه به نیازهای سازمان است.

شرکت وبروت که از شرکت‌های مطرح و پیشرو امنیت سایبری در دنیا است، سازنده سبک‌ترین و کم حجم‌ترین آنتی ویروس دنیا است و ده‌ها غول فناوری از جمله Cisco , A10 Networks ، RSA ،F5 Networks ،PaloAlto Networks ،Aruba Network ،Citrix و HP از مشتریانش هستند.

محصولات آنتی ویروس وبروت از سال 1387 (2009 میلادی) توسط شرکت دورانتاش در ایران ارائه و پشتیبانی می‌شوند و هم اکنون هزاران شرکت و کاربر خانگی در ایران از مشتریان آنتی ویروس‌های قدرتمند وبروت هستند.

شرکت دورانتاش به مناسبت روز دانشجو تخفیف بسیار ویژه‌ای را برای خرید آنتی ویروس‌های وبروت در نظر گرفته که می‌توان از طریق این لینک برای مدت محدودی اقدام به خرید با تخفیف لایسنس آنتی ویروس‌های این شرکت مطرح آمریکایی کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]