اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139709293347810401

برند خود را آنلاین ثبت کنید

کد: 139709293347810401

https://goo.gl/T6BFzn

، مشهد , (اخبار رسمی): در حقیقت هر فعال اقتصادی که بخواهد یک کسب و کار را راه اندازی کند اولین کاری که باید بدان فکر کند، ثبت برند در اداره مالکیت صنعتی است. بعد از آن می‌توان با خیال آسوده برای برندسازی و تبلیغات اقدام کرد. برای همین منظور باید به ثبت آنلاین برند یا ثبت اینترنتی برند روی آورد.

ثبت آنلاین برند - ثبت اینترنتی برند
برند خود را آنلاین ثبت کنید

برند یا علامت تجاری باید دارای ویژگی‌ها، احساسات و مفاهیم محصول باشد و آنها را به مشتری معرفی کند. در حقیقت مشتریان برای خرید یک کالا به برند آن اهمیت می‌دهند. برای پیشگیری از عدم ثبت به علت تشابه و یا تکراری بودن برند ابتدا باید استعلام برند انجام شود تا از ثبت یا عدم ثبت برند اطمینان حاصل شود.

سامانه استعلام برند و علائم تجاری یکی از مرسوم‌ترین و کاربردی‌ترین شیوه‌ها در استعلام برند در کشور محسوب می‌شود. این سامانه از این حیث حائز اهمیت است که در صورت تکراری بودن نام برند و عنوان تجاری از ارسال همان نام به سامانه‌ی مورد نظر جلوگیری خواهد شد. همین مساله به صرفه جویی در زمان و هزینه جهت ثبت برند مرتبط می‌شود. از جهت دیگر با استعلام برند می‌توان از تمامی برندهای ثبت شده در ۴۵ طبقه کاری اطلاع حاصل کرد.

محاسن استعلام آنلاین برند

– جلوگیری از ثبت برند تکراری

– صرفه جویی در وقت و هزینه

- عدم تشابه با برند رقبا

– آشنایی با رقبا در طبق کاری خود

مجموعه پردیس ثبت با اتکاء به تجربه متخصصان حوزه حقوق ثبت تجاری، بهترین کیفیت و کوتاه‌ترین زمان را برای امور ثبتی کسب و کارها به آنها تضمین می‌دهد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می‌توانند با شماره 021-28427623 تماس حاصل کنند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پردیس ثبت

موسسه حقوقی ثبت پردیس متخصص در انجام امور ثبت شرکت ها و ثبت برند تجاری و مجوز های اینترنتی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]