اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970929334819127

فالووریاب در جشنواره وب و موبایل ایران سال 97 حضور خواهد داشت

حضور فالووریاب در جشنواره وب و موبایل ایران تایید شد

کد: 13970929334819127

https://goo.gl/XNshbN

، تهران , (اخبار رسمی): وب سایت فالووریاب از سمت داوران جشنواره بررسی و تایید شده و حضور فالووریاب در جشنواره وب و موبایل ایران در سال 97 قطعی شده است.

وب سایت فالووریاب در جشنواره وب و موبایل ایران تایید شد
افزایش فالوور اینستاگرام با ربات اینستاگرام فالورویاب، جشنواره وب فالووریاب

فالووریاب در جشنواره وب و موبایل سال 97 شرکت خواهد داشت.

وب سایت فالووریاب از سمت داوران جشنواره بررسی و تایید شده و در جشنواره وب و موبایل ایران در سال 97 حضور خواهد داشت.

مدیر فالووریاب ضمن ابراز خوشحالی از حضور این مجموعه در جشنواره وب و موبایل ایران گفت: امیدواریم در صورت کسب رضایت، خدمات و تلاش‌های تیم فالووریاب مورد قبول کاربران بوده باشد و فالووریاب را برای شرکت در بخش داوری جشنواره وب و موبایل یاری کنند.

وی در ادامه در خصوص شرکت در جشنواره وب و موبایل گفت: به زوی اخبار تکمیلی در خصوص شرکت فالورویاب در جشنواره وب و موبایل و نحوه رای گیری مردمی به اطلاع کاربران فالووریاب خواهد رسید.

فالووریاب، ربات اینستاگرام هوشمند تحت وبی است که با پنل کاربری حرفه‌ای به کاربران در جذب فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند برای پیج اینستاگرام کمک می‌کند و برای پیج اینستاگرام فالوور اینستاگرام واقعی و فعال و هدفمند جذب می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فالووریاب

فالووریاب وب سایت و اپلیکیشن خدمات شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام تلگرام و... خدمات فالووریاب شامل خرید فالوور خرید لایک و انواع مختلف خدمات مورد نیاز در شبکه های اجتماعی است. همچنین فالووریاب دارای سیستم هوشمند افزایش فالوور واقعی و ایرانی و هدفمند و تضمینی اینستاگرام به شما این قابلیت را میدهد که برای پیج اینستاگرام خود فالوور واقعی و هدفمند جذب کنید. همچنین به شما این تضمین را می دهد که تا زمانی که دقیقا تعداد فالوور خریداری شده توسط شما را برای پیجتان را جذب کند به فعالیت خود ادامه دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]