اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971129348539127

فالووریاب برنده مردمی جشنواره وب و موبایل در بخش تبلیغات و بازاریابی آنلاین شد

فالووریاب برنده یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران شد

کد: 13971129348539127

https://goo.gl/SiDqbJ

، تهران , (اخبار رسمی): وب سایت فالووریاب تندیس مردمی بخش تبلیغات و بازاریابی آنلاین را به عنوان برترین وب سایت تبلیغاتی ایران در یازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران به دست آورد.

فالووریاب برنده یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران شد
فالووریاب برنده یازدهیمن جشنواره وب و موبایل ایران 97

فالووریاب با ارائه خدمات و پشتیبانی مطلوب و جلب رضایت کاربران خود موفق به دریافت تندیس جشنواره وب و موبایل ایران به عنوان برترین وب‌سایت تبلیغات و بازرایابی در ایران شد

فالووریاب، وب‌سایت مدیریت اینستاگرام و تبلیغات و افزایش فالوور اینستاگرام به طور واقعی و هدفمند است. در حال حاضر دو سال از فعالیت فالووریاب می‌گذرد و این وب‌سایت به ارائه خدمات در زمینه بازاریابی از طریق اینستاگرام می‌پردازد. فالووریاب با ارائه خدمات و پشتیبانی مطلوب و جلب رضایت کاربران خود موفق به دریافت تندیس جشنواره وب و موبایل ایران به عنوان برترین وب‌سایت تبلیغات و بازرایابی در ایران شد.

فالووریاب سیستم هوشمند افزایش فالوور واقعی و ایرانی و هدفمند و تضمینی اینستاگرام به کاربران این قابلیت را می‌دهد که برای پیج اینستاگرام خود فالوور واقعی و هدفمند جذب کنند. همچنین به آنها این تضمین را می‌دهد که تا زمانی که دقیقا تعداد فالوور اینستاگرام خریداری شده توسط آنها را برای صفحه آنها جذب کند به فعالیت خود ادامه دهد.

برای آشنایی بیشتر با نحوه جذب فالوور و ثبت نام در فالووریاب می‌توان به وب سایت فالووریاب مراجعه کرد.

جشنواره وب و موبایل ایران در دوره یازدهم سال 97 با حضور و رقابت بیش از 5000 وب سایت و اپلیکیشن برگزار شد و به پایان رسید. اختتامیه جشنواره وب در روزهای 24 و 25 بهمن ماه در سالن پژوهشگاه نیرو برگزار شد و برندگان جشنواره در هر گروه مشخص شدند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فالووریاب

فالووریاب وب سایت و اپلیکیشن خدمات شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام تلگرام و... خدمات فالووریاب شامل خرید فالوور خرید لایک و انواع مختلف خدمات مورد نیاز در شبکه های اجتماعی است. همچنین فالووریاب دارای سیستم هوشمند افزایش فالوور واقعی و ایرانی و هدفمند و تضمینی اینستاگرام به شما این قابلیت را میدهد که برای پیج اینستاگرام خود فالوور واقعی و هدفمند جذب کنید. همچنین به شما این تضمین را می دهد که تا زمانی که دقیقا تعداد فالوور خریداری شده توسط شما را برای پیجتان را جذب کند به فعالیت خود ادامه دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]