اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980205363039127

 جشنواره نوروزی فالووریاب ادامه دارد

تخفیف‌ 40 درصدی و جوایز ویژه برای خرید افزایش فالوور اینستاگرام

کد: 13980205363039127

http://bit.ly/2IILFqs

، تهران , (اخبار رسمی):  جشنواره نوروزی فالووریاب با جوایز ویژه به مناسبت نوروز 98 که از اول فروردین شروع شده بود تا دهم اردیبهشت 98 ادامه خواهد داشت.

تخفیف‌ 40 درصدی + جوایز ویژه برای خرید افزایش فالوور اینستاگرام
خرید فالوور اینستاگرام واقعی

مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند فالوور اینستاگرام واقعی را از طریق وب سایت فالووریاب با تخفیف ویژه تا 40درصد تهیه کنند

به گزارش روابط عمومی فالووریاب، جشنواره تخفیف‌های ویژه فالووریاب با عنوان جشنواره نوروزی فالووریاب به مناسبت نوروز 98 که در دوره زمانی 45 روزه برگزار شده بود همچنان تا دهم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند فالوور اینستاگرام واقعی را از طریق وب سایت فالووریاب با تخفیف ویژه تا 40درصد تهیه کنند.

در جشنواره نوروزی فالووریاب، با خرید هر 1000 فالوور اینستاگرام، یک شانس در قرعه کشی جوایز ویژه فالووریاب خواهید داشت.

جوایز جشنواره خرید فالوور اینستاگرام از فالووریاب شامل یک عدد ربع سکه بهار آزادی، شارژر همراه شیائومی ظرفیت 10000 و اسپیکر بلوتوثی تسکو است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت فالووریاب به آدرس www.followeryab.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فالووریاب

فالووریاب وب سایت و اپلیکیشن خدمات شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام تلگرام و... خدمات فالووریاب شامل خرید فالوور خرید لایک و انواع مختلف خدمات مورد نیاز در شبکه های اجتماعی است. همچنین فالووریاب دارای سیستم هوشمند افزایش فالوور واقعی و ایرانی و هدفمند و تضمینی اینستاگرام به شما این قابلیت را میدهد که برای پیج اینستاگرام خود فالوور واقعی و هدفمند جذب کنید. همچنین به شما این تضمین را می دهد که تا زمانی که دقیقا تعداد فالوور خریداری شده توسط شما را برای پیجتان را جذب کند به فعالیت خود ادامه دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]