اطلاعات تماس
  • 021339*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710013349510269

تابلوسازی و انواع تابلوهای تبلیغاتی

کد: 139710013349510269

https://goo.gl/4Scrcz

، تهران , (اخبار رسمی): استفاده از تابلوهای تبلیغاتی یکی از شیوه‌های تبلیغات است که مورد توجه کسب‌وکارها بوده است. در این مقاله به معرفی انواع تابلوهای تبلیغاتی پرداخته خواهد شد. تابلوی چلنیوم، یکی ا زیباترین و پرتقاضاترین نوع تابلوهای امروزی است که به شکل حروف‌هایی برجسته ساخته می‌شود.

انواع تابلوهای تبلیغاتی
تابلوسازی و انواع تابلوهای تبلیغاتی

ساخت لوگو و نمایش دادن آن توسط تابلوهای تبلیغاتی، یکی از موثرترین راهکارها برای جلب مشتری و رونق کسب و کار برای مراکز تجاری، تولیدی و ... است. این امر موجب معرفی برند، محصولات و عملکرد فعالیت می‌شود که این امر زمینه را برای افزایش ارتباط با مشتریان فراهم می‌آورد.

تابلوسازی چیست؟

به فرآیند طراحی و تولید تابلوهای تبلیغاتی، فروشگاهی و …. تابلوسازی گفته می‌شود. این عمل به زیر شاخه‌های مختلفی تقسیم شده است و با توجه به پیشرفت روز افزون علم و فناوری به اشکال مختلفی قابل تولید است که در ادامه به معرفی انواع این محصول پرداخته می‌شود.

انواع تابلوهای تبلیغاتی ساخته شده به شرح زیر است:

تابلوی چلنیوم

این تابلو زیباترین و پر تقاضاترین نوع تابلوهای امروزی است که به شکل حروف هایی برجسته ساخته می شود. این حروف در رنگ‌های متفاوت و با استفاده از لایه چلنیوم (رنگ‌های نقره‌ای، طلایی، مشکی و سفید) تولید شده است، همچنین می‌توان جهت افزایش زیبایی و جذابیت محصول درون حروف و یا زیر هر کدام از نورهایی با رنگ زیبا استفاده کرد. این حروف روی هر سطحی قابل نصب هستند.

تابلوی پلاستیکی

این نوع تابلو مانند نمونه قبل شامل حروف برجسته است که این بار از جنس پلاستیک ساخته شده‌اند که این امر جذابیت و درخشش تابلو را افزایش داده و موجب می‌شود تابلو از کناره‌ها به خوبی خوانایی نداشته باشد. این تابلو در رنگ‌های متنوع و دلخواه قابل دسترسی است و برای زیرسازی آن می‌توان از هر متریالی استفاده کرد.

تابلوی فلزی

این تابلو نیز مبتنی بر ساخت حروف برجسته است با این تفاوت که این بار از فلز برای ساخت این حروف استفاده شده است. تابلوهای فلزی اجازه نوردهی به شخص را  نمی‌دهند همچنین برای نصب این تابلوها از پایه‌هایی استفاده می‌شوند که به سطح پیچ خواهند شد، این پایه فاصله‌ای را ایجاد خواهند کرد که می‌توان در آن، از نورهای رنگی استفاده کرد و اگر نمی‌خواهید این فاصله‌ها با نور پر شود می‌توان از حروف فیبری نر و ماده استفاده کرد تا حروف کاملا روی سطح قرار گیرد.

تابلوی رینگی

این تابلو ترکیبی از تابلوی فلزی و پلاستیکی است بدین صورت که جهت زیبایی بیشتر حروف از جنس فلز تولید می‌شوند و جهت ایجاد فضا برای عبور نور از یک لایه پلاستیک بر روی آنها استفاده شده است. همچنین یک لایه پلاستیک در زیر حروف استفاده شده است که موجب می‌شود نوری که از زیر سطوح عبور می‌کند بسیار زیباتر باشد.

تابلوی ال ای دی ثابت

این تابلو زیبا و جذاب  توسط چراغ‌های ال ای دی کوچک ساخته شده‌اند و هر طرحی روی آنها قابل اجرا است.

تابلوی ال ای دی روان

این تابلوها در دو مدل تکرنگ و مولتی کالر عرضه می‌شوند، بر روی این تابلوها می‌توان هر مدل نوشته‌ای را با هر افکتی به نمایش گذاشت. در تابلوهای تک رنگ زمینه کار به رنگ مشکی است و می‌توان حروف را با هر رنگی مورد استفاده قرار داد اما در تابلوهای مولتی کالر یک تلویزیون کامل در اختیار است که می‌توان هر فیلم یا طرحی را به نمایش گذاشت.

تابلوهای کوچک و روان حکی

این تابلوهای کوچک به عنوان تابلوی راهنما مورد استفاده قرار می‌گیرند و در این تابلوها از شیشه به عنوان زمینه استفاده شده است و قاب آن از جنس پلکس ساخته شده و برای قرار دادن نورهای ال ای دی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای جذابیت بیشتر از چهار طرف بر روی این تابلوها نور تابیده می‌شود و طرح روی آنها تک رنگ خواهد بود.

تابلوهای استیل

از این مدل تابلوها جهت حک کردن نام شرکت و قرار دادن آن در ورودی استفاده می‌شود. این قاب در مدل قاب‌دار و ساده و یا در رنگ طلایی و نقره تولید می‌شود همچنین برای ساخت این مدل می‌توان حروف را روی پلکسی برش زده و روی استیل قرار داد.

تابلو با لامپ‌های نئون

همان طور که از نام آن پیدا است جهت ساخت این تابلو از لامپ‌های نئون بهره می‌برند. این تابلوها به علت به کار بردن نورهای رنگی بسیار زیبا و جذاب هستند.

تابلوسازی بنر

این تابلو از ساده‌ترین مدل‌ها است که توسط پایه‌های فلزی، بنر و نور (از بیرون) ساخته می‌شود. بر روی این مدل تابلو می‌توان هر عکس یا نوشته‌ای را چاپ کرد. این محصول بسته به کیفیت چاپ محصول، جنس و ضخامت بنر در قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شود.

تابلوی فلکس (بدون نور)

در این مدل تابلو هیچ محدودیتی از لحاظ طرح و رنگ وجود نداشته و می‌توان آن را روی شاسی آهن یا قاب ورق گالوانیزه نصب کرد. همچنین می‌توان جهت تنوع نور را از بیرون بر روی آن اعمال کرد.

تابلوی فلکس (نور از پشت)

این تابلوی پرطرفدار و زیبا از جنس فلکس ساخته می‌شود با این تفاوت که قاب آن را دارای عمق بیشتری نسبت به دیگر تابلوها بوده و قابلیت قرارگیری لامپ مهتابی یا smd را دارا است.

تابلوی بک لایت

این تابلو به تابلوی فضا بسته اطلاق می‌شود و کیفیت نمایش بسیار بالایی دارد. این تابلوها به طور معمول دارای قاب هستند که از پشت تصویر نور را آن تابیده می‌شود همچنین می‌توان قاب را حذف کرده و از  چهارپایه با روکش آلومینیوم و استفاده از شیشه به جای طلق برای استحکام کار استفاده کرد. برای ایجاد نور می‌توان از لامپ‌های مهتابی یا smd و برای قاب دور آن نیز می‌توان از تابلوهایی از جنس چوب، آلومینیوم و پلکس استفاده کرد.

کاربرد تابلو سازی
تابلوسازی می‌تواند تاثیرات بسیار زیادی بر روی رونق کسب و کار داشته باشد و افزون بر تبلیغات بر روی کلاس کاری کسب و کارها نیز اثرات مثبت داشته باشد. در عین حال می‌تواند به معرفی شرکت و محصولات و افزایش تعداد مشتریان، افزایش ثبات و کلاس کاری و افزایش جذابیت و زیبایی محیط کار نیز کمک کند.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تابلوسازی می‌توانند با شرکت تابلوسازی نیکان تیام به آدرس www.nikantnt.com رجوع کنند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تابلو سازی نیکان تیام

تابلوسازی نیکان تیام طراح ومجری تمامی تابلوهای کامپوزیتی وحروف برجسته،تابلوفلکسی .تابلوبنر .حروف چلنیوم، نئون پلاستیک، حروف فلزی(استیل) ،حروف پلکسی.حروف پانچی، حروف لترمکس .لایت باکس .نورپردازی ونصب هالوژن وساخت ونصب درب کرکره برقی(کرکره اتوماتیک)

اطلاعات تماس
  • 021339*****
[نمایش اطلاعات]