اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971002335206094

به مناسبت یلدا، لایسنس آنتی ویروس خود را با تخفیف ویژه خریداری و تمدید کنید

ارائه آنتی ویروس با تخفیف ویژه توسط دورانتاش به مناسبت شب یلدا

کد: 13971002335206094

https://goo.gl/WEvTTQ

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت دورانتاش، توزیع‌کننده معتبر نرم افزارهای آنتی ویروس، به مناسبت مراسم ایرانی شب یلدا، 2 نسخه از نرم افزارهای آنتی ویروس خود را با تخفیف ویژه ارائه می‌دهد.

ارائه آنتی ویروس با تخفیف ویژه توسط دورانتاش به مناسبت شب یلدا
تخفیف خرید و تمدید لایسنس آنتی ویروس با گارانتی دورانتاش به مناسبت شب یلدا

از جمله برندهای مطرح و محبوبی که شرکت دورانتاش در بازار ایران ارائه می‌دهد می‌توان به محصولات شرکت‌های وبروت، ترندمیکرو و سایمنتک اشاره کرد

شب یلدا یکی از رویدادهای مهم و زیبای تاریخ ایرانی است. به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، این شرکت به مناسبت فرا رسیدن یلدا، 2 نسخه از محصولات آنتی ویروس خود را برای مدت بسیار محدودی با تخفیف ویژه ارائه می‌دهد.

در طرح تخفیف آنتی ویروسی که به مناسب شب یلدا در نظر گرفته شده، محصول اینترنت سکیوریتی قدرتمند شرکت وبروت (Webroot) به دو صورت، 3 سیستم و 6 سیستم و با تخفیف حدود 70 درصد در اختیار کاربران است.

شرکت وبروت که از مطرح‌ترین و معتبرترین شرکت‌های عرضه‌ی آنتی ویروس دنیا است، سازنده سبک‌ترین و کم حجم‌ترین آنتی ویروس است.

ده‌ها غول فناوری از جمله شرکت‌های سیسکو، اچ پی، پالوآلتو، آروبا، اف 5 و آر اس ای از محصولات و تکنولوژی‌های وبروت استفاده می‌کنند. همچنین موسسات مالی و بانکی بین‌المللی از جمله 2 غول بانکی Citi Bank و HSBC Bank نیز آنتی‌ویروس‌های قدرتمند وبروت را به مشتریان خود توصیه کرده‌اند.

شرکت دورانتاش از شرکت‌های معتبر و پیشرو توزیع کننده نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی، شبکه و مراکز داده فیزیکی، مجازی و کلود در ایران از سال 1385 است.

از جمله برندهای مطرح و محبوبی که شرکت دورانتاش در بازار ایران ارائه می‌دهد می‌توان به آنتی ویروس‌های شرکت‌های وبروت، ترندمیکرو و سایمنتک اشاره کرد.

اولین آنتی ویروس موبایل، اولین آنتی ویروس برای ویندوزهای 7 و 8 و 10، اولین آنتی ویروس مالتی دیوایس، اولین آنتی ویروس تجاری برای اپل مکینتاش و اولین آنتی ویروس تحت شبکه دارای کنسول مدیریتی تحت وب، از جمله محصولاتی هستند که طی این سال‌ها توسط شرکت دورانتاش به کاربران و شرکت‌های ایرانی خریدار آنتی ویروس عرضه شده است.

علاقه‌مندان برای دریافت آنتی ویروس با تخفیف ویژه شب یلدا می‌توانند به این لینک مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]