کد: 13971003335607539

بزرگترین ایونت بیوتی ایران

کد: 13971003335607539

https://goo.gl/eteuxk

، تهران , (اخبار رسمی): بلک دایموند، لاین جدید آرایشی برند مای تولد یک‌سالگی خودرا در ایونتی باشکوه با حضور اینفلوئنسرهای مطرح ایران جشن گرفت. این رویداد در 25 آذر ماه برگزار شد.

بزرگترین ایونت بیوتی ایران
جشن تولد یک سالگی بلک دایموند، لاین جدید لوازم آرایشی مای

این برند در آذر 96  در گروه‌های محصولی رژلب و کرم پودرهای مات و معمولی، ریمل، پنکیک، کانسیلر و خط چشم  فعالیت خود را شروع کرد و با توجه به استقبال زیاد بانوان ایرانی، محققان R&D طی تلاش مداوم سبد محصولات را توسعه داده  و امروزه با اضافه شدن پرایمر و مدادهای چشم و لب تعداد محصولات بلک دایموند به 82 قلم محصول رسیده است.

لازم به ذکر است این محصولات براساس آخرین نوآوری‌های صنعت آرایشی در مجهزترین لابراتوار خاورمیانه و با استفاده از مرغوب‌ترین مواداولیه از آلمان، فرانسه و ایتالیا در کشور ایران تولید شده است.

محصولات لاین بلک دایموند نیز همانند سایر محصولات برند مای دارای استانداردهای جهانی بوده و به دفعات به عنوان برترین برند و صادرکننده نمونه انتخاب و مفتخر به دریافت جایزه‌های گوناگون شده است. شایان ذکر است لاین بلک دایموند افتخار کسب استاندارد ISO 22716 که یکی از معتبرترین استانداردها در حوزه آرایشی بهداشتی است را دارد.

ایونت تولد یک‌سالگی بلک دایموند در یکی از رستوران‌‌های تهران و با دعوت از مشهورترین بلاگرهای ایرانی در 25 آذر برگزار شد. انتخاب و دعوت بلاگرها توسط تیم حرفه‌ای دیجیتال مارکتینگ و طی چند مرحله ارزیابی شاخصه‌‌های مختلف انجام شد تا تاثیرگزاری لازم در فضای مجازی و نسل جوان را داشته باشد. ایونت نیز در فضای صمیمی به همراه سازه‌های جذاب در سطح استانداردهای اروپایی برگزار شد. برنامه‌ها، هدایا و فضاسازی تماما با الگوبرداری از آخرین ایونت‌های برندهای آرایشی مطرح دنیا اجرا شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مای

شرکت آریان کیمیا تک با عقد قرارداد همکاری با شرکت «کال اند کو» آلمان در سه فاز: واردات محصول نهایی به ایران واردات محصولات به صورت بالک ( حجم بالا ) ، فرآیند و پرکردن در ایران تولید تحت لیسانس محصولات در ایران فعالیت خود را در حوزه سلامت پوست و مو در سال ۱۳۸۱ آغاز نمود. شرکت آریان کیمیا تک با توزیع محصولات مراقبت پوست، مراقبت مو، لوازم آرایشی و عطریات در سراسر ایران و صادرات به کشورهای حوزه خاور میانه و CIS افتخار ارائه محصولاتی با کیفیت تضمین شده به هموطنان ایرانی را دارد.

منتشر شده در سرویس:

مد و لباس