کد: 13980513391927539

محصولاتی جدید از برند پرطرفدار ایرانی (ویژه آقایان)

کد: 13980513391927539

http://bit.ly/2KgMPJo

، تهران , (اخبار رسمی): هنگامی که صحبت از مراقبت‌های پوستی و محصولات آرایشی و بهداشتی مای به میان می‌آید شاید بیشتر زنان به آن توجه نشان داده و پیگیر انجام مراقبت‌های پوستی خود باشند و در این میان بسیاری از مردان از این موضوع مهم غافل بوده و یا اینکه با استفاده از روش‌های سنتی آن را انجام دهند.

محصولاتی جدید از برند پرطرفدار ایرانی (ویژه آقایان)
محصولات آرایشی و بهداشتی مای در لاین مردان
محصولاتی جدید از برند پرطرفدار ایرانی (ویژه آقایان)
شامپو بدن انرژی بوست مای
محصولاتی جدید از برند پرطرفدار ایرانی (ویژه آقایان)
شامپو بدن خنک کننده کلین فرش مای

البته در جوامع امروزی بسیاری از آقایان نیز نسبت به محصولات آرایشی و بهداشتی مای شناخت لازم و کافی را داشته و به دنبال داشتن پوستی شاداب، جوان و جذاب هستند. در این باره لازم است با دقت و توجه به کسب اطلاعاتی در رابطه با پوست خود و چگونگی مراقبت از آن و همچنین محصولات آرایشی و بهداشتی مای پرداخت. محصولات آرایشی و بهداشتی مای پیشنهادی برای شماست. شما به وسیله‌ی این محصولات می‌توانید سلامتی پوست خود را تضمین کنید.

محصولات آرایشی و بهداشتی مای با درنظر گرفتن تفاوت‌های کلیدی بین پوست زنان و مردان به تولید محصولاتی پرداخته تا به وسیله‌ی آن‌ها بتواند سلامتی و جوانی پوست را به مردان نیز هدیه کند.

در ادامه برخی از محصولات آرایشی و بهداشتی مای، مخصوص آقایان معرفی شده است.

محصولات آرایشی و بهداشتی مای در لاین مردان

  • شامپو بدن‌های مای مخصوص آقایان

محصولات آرایشی و بهداشتی مای دارای طیف وسیع و گسترده‌ای از محصولات است که می‌توان به محصولات ویژه‌ی آقایان از جمله شامپو بدن انرژی بوست مای اشاره کرد. این محصول توانسته جای بسیاری از صابون‌ها را که برای شست و شوی بدن به کار می‌رفتند پر کند.

هرچند هنوز هم برخی افراد اعتقاد دارند که صابون‌ بهتر از شامپوی بدن عمل می‌کند. اما بعد از معرفی شامپو بدن انرژی بوست مای انتخاب بر عهده‌ی خود افراد است. چرا که مای همواره محصولاتی برای تمامی افراد از جمله زنان و مردان ارائه کرده است و پس از گذر سالیان سال از عمر این برند همواره محبوبیت خود را در بین زنان و و حتی مردان حفظ کرده است.

شامپوهای بدن مای با بهره گیری از بهترین مواد و عصاره‌ها از دل طبیعت توانسته‌اند زیبایی و لطافت را به پوست هدیه کنند. این دسته از محصولات بهداشتی مای، با بهره‌گیری از بهترین عصاره‌ها که به طور طبیعی دارای خواص نرم کنندگی و مرطوب کنندگی پوست هستند توانسته علاوه بر پاک کردن پوست  از انواع آلودگی‌ها به حفظ رطوبت طبیعی پوست نیز کمک کند.

  • شامپو بدن انرژی بوست مای

شامپو بدن انرژی بوست مای با بهره‌گیری از گل‌ها و گیاهان، علاوه بر تامین مؤثر رطوبت پوست دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی و انرژی بخش نیز بوده که می‌تواند از پوست مردان در برابر عوامل آسیب‌زای محیطی مراقبت کرده و نشاط و شادابی را به پوست هدیه کند. محصولات بهداشتی ویژه‌ی آقایان مای با رایحه‌های دلپذیری همچون میوه‌ها و مرکبات مدیترانه‌ای تازگی و شادابی با انرژی فوق العاده را برای آقایان به ارمغان می‌آورند.

ویژگی های شامپو بدن انرژی بوست مای

  • پاک کنندگی قوی پوست بدن
  • دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی
  • تامین رطوبت و لطافت پوست
  • افزایش انرژی و نشاط به بدن
  • حاوی عصاره‌هایی از دل طبیعت
  • دارای رایحه‌های دلپذیر
  • دارای pH متناسب با پوست
  • آبکشی آسان
  • مناسب برای انواع پوست
  • شامپو بدن خنک کننده کلین فرش مای

شامپو بدن خنک کننده کلین فرش مای غنی شده از رایحه‌های طبیعی و دلپذیر همچون عطر و بوی گیاهان آبزی، حسی مملو از طراوت و تازگی را برای پوست به ارمغان می‌آورد. این شامپو علاوه بر خاصیت نرم کنندگی پوست با داشتن رایحه و بوی دریایی‌اش، عطر و بوی دریا و ساحلش را هدیه می‌دهد. شامپو بدن خنک کننده کلین فرش مای، با عطر ملایم خود هر مردی با هر سلیقه‌ای را به سوی خود جذب می‌کند. این محصول دارای PH متعادلی بوده و ترکیبات و فرمول آن سازگار با پوست است.

هرچند استفاده از صابون‌های مختلف برای شست و شوی پوست و استفاده در حمام هنوز هم طرفداران بسیاری در بین زنان و مردان دارد، اما خشکی پوست در نتیجه‌ی استفاده از آن‌ها عارضه‌ای است که راه گریزی نداشته و هر کسی حداقل یکبار آن را تجربه کرده است. برند مای در این خصوص هم راه حلی داشته و به همین جهت برای حفظ شادابی و طراوت پوست، شامپو بدن خنک کننده کلین فرش مای پیشنهاد این برند به آقایان است.

ویژگی‌های شامپو بدن خنک کننده کلین فرش مای

  • افزایش حس طراوت و شادابی
  • کاهش دمای بدن در فصل گرما
  • مناسب برای استفاده پس از فعالیت‌های سخت مانند ورزش
  • تغذیه و مراقبت از پوست
  • مناسب برای انواع پوست

شامپو بدن خنک‌کننده کلین فرش مای یکی از محصولاتی است که مردان را نیز به استفاده از محصولات بهداشتی مای ترغیب کرده است.

عموما محصولات آرایشی و بهداشتی زیادی با برندهای گوناگون وجود دارند که ممکن است افراد را در مقوله‌ی انتخاب و خریداری سردرگم کنند. اما محصولات آرایشی و بهداشتی مای با جایگاهی که در بین سایر محصولات پیدا کرده‌اند، توانسته پس از سال‌ها همچنان شهرت و محبوبیت خود را در بین مصرف‌کنندگان حفظ کنند. این برند هیچگاه کهنه و قدیمی نشده و همواره با ارائه‌ی بهترین محصولات خود در زمینه‌ها و مصارف گوناگون شادابی و طراوت را برای مصرف کنندگان به ارمغان آورده است.

نکته‌ی قابل توجه در خصوص محصولات آرایشی و بهداشتی مای

نکته‌ی قابل توجه در خصوص محصولات آرایشی و بهداشتی مای این است که در زمان انتخاب محصولی خاص دیگر لازم نیست تا مدت زیادی در فروشگاه‌ها و یا سایت‌های مختلف به دنبال محصول مورد نظر خود بود چرا که در این جست‌وجو علاوه بر تلف کردن وقت شماممکن است از قیمت و یا کیفیت محصول خریداری شده نیز راضی نبوده و نتیجه‌ی مورد نظر خود را نتوان کسب کرد.

اما محصولات آرایشی و بهداشتی مای به تمامی این مشکلات پایان داده است. می‌توان با خیال راحت این محصولات را خریداری و سلامت و طراوت را به پوست خود هدیه کرد. شامپو بدن انرژی پوست مای (ویژه ی آقایان) و شامپو بدن خنک کننده کلین فرش مای (مخصوص آقایان) از جمله‌ این محصولات در دسته‌ی شامپوها و شوینده‌های بدن هستند که در بالا به ویژگی‌های آنها اشاره شد.

فواید استفاده از شامپوهای بدن مای

شامپو بدن مای به محافظت و ترمیم پوست‌های آسیب دیده کمک کرده و شادابی و طراوت را به پوست هدیه می‌کند. وجود مواد کاملا طبیعی از جمله روغن نارگیل، مشتقات گلیسیرین، عصاره گل‌ها و گیاهان باعث نرمی و لطافت پوست شده و از خشکی پوست بعد از استحمام جلوگیری می‌کنند. این محصولات علاوه بر نرمی و لطافت پوست، باعث از بین رفتن باکتری‌های موجود در سطح پوست شده و آب مورد نیاز پوست را تامین می‌کنند.

مزایای استفاده از شامپو بدن‌های مردانه مای در مقایسه با صابون

در خصوص فرایند تولید صابون‌های جامد باید دانست که از آن جایی که در صابون‌های جامد معمولی به علت افزایش هزینه‌ها برای ترکیب گلیسیرین و حفظ حالت جامد آن، در ترکیب به دست آمده گلیسیرین کمتری استفاده می‌شود.

همچنین به دلیل جدا شدن ماده مؤثره موجود در صابون، با استفاده از نمک‌های خانواده سدیم، حالت قلیایی ایجاد شده و PH صابون در حدود ۸ و ۹ قرار می‌گیرد. ولی در فرایند تولید شامپو بدن‌های مردانه مای با توجه به حالت مایع بودن محصول، قابلیت اضافه کردن گلیسیرن به راحتی ایجاد می‌شود. همچنین بالانس PH در شامپوهای بدن مای به دلیل داشتن حالت خنثی ساده است.

نکات قابل توجه در انتخاب و مصرف شامپو بدن

توجه داشته باشید این یک قانون کلی نیست که تمامی شامپوهای بدن برای پوست مفید هستند اما برند مای شک استفاده را برای افراد برطرف کرده است و می‌توان به راحتی از این شامپوهای بدن استفاده کرد. در مورد انتخاب شامپوی بدن به ویژگی‌های مختلف آن از جمله رایحه و اسانس آن باید توجه کرد تا مورد پسند باشد. شامپوهای بدن مای با تنوعی که دارند دست افراد را در انتخاب باز گذاشته‌اند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت شرکت مای به آدرس mybeautycare.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مای

شرکت آریان کیمیا تک با عقد قرارداد همکاری با شرکت «کال اند کو» آلمان در سه فاز: واردات محصول نهایی به ایران واردات محصولات به صورت بالک ( حجم بالا ) ، فرآیند و پرکردن در ایران تولید تحت لیسانس محصولات در ایران فعالیت خود را در حوزه سلامت پوست و مو در سال ۱۳۸۱ آغاز نمود. شرکت آریان کیمیا تک با توزیع محصولات مراقبت پوست، مراقبت مو، لوازم آرایشی و عطریات در سراسر ایران و صادرات به کشورهای حوزه خاور میانه و CIS افتخار ارائه محصولاتی با کیفیت تضمین شده به هموطنان ایرانی را دارد.