کد: 13990415440967539

انتخاب برند مای به عنوان برند محبوب مصرف کنندگان برای دومین سال متوالی

کد: 13990415440967539

https://bit.ly/2VQcnSX

، تهران , (اخبار رسمی): برند مای بار دیگر در سال نود و نه، به عنوان برند محبوب مصرف کنندگان در بین محصولات آرایشی و زیبایی بانوان انتخاب شد. این انتخاب را می‌توان نتیجه رعایت مجموعه عواملی در کسب رضایت مصرف کننده‌ها دانست.

انتخاب برند مای به عنوان برند محبوب مصرف کنندگان برای دومین سال متوالی
انتخاب برند مای به عنوان برند محبوب مصرف کنندگان برای دومین سال متوالی
انتخاب برند مای به عنوان برند محبوب مصرف کنندگان برای دومین سال متوالی
انتخاب برند مای به عنوان برند محبوب مصرف کنندگان برای دومین سال متوالی
برند مای بار دیگر در سال نود و نه، به عنوان برند محبوب مصرف کنندگان در بین محصولات آرایشی و زیبایی بانوان انتخاب شد. این انتخاب را می‌توان نتیجه رعایت مجموعه عواملی در کسب رضایت مصرف کننده‌ها دانست. این برند دارای بزرگترین و پیشرفته‌ترین واحد صنعتی در خاورمیانه است و از فرمولاسیون روز اروپا برای تولید محصولات خود بهره می‌برد.

همچنین در تبلیغات محیطی و دیجیتالی بسیار فعال بوده و واحد پشتیبانی از مشتریان آن کاملا پاسخگوی سوالات مشتریان برند هستند. همچنین تامین بهترین مواد اولیه از خارج از کشور و دارا بودن استانداردهای بین المللی، بهترین کیفیت محصولات را در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد.

انتخاب به عنوان برند محبوب

این برند با جلب اعتماد مشتریان و مصرف کنندگان  توانست در دوره هفتم انتخاب برند محبوب مصرف کنندگان در بین بیش از 12 برند برتر محصولات آرایشی و زیبایی بانوان برگزیده شود. انتخاب مای به عنوان برند محبوب در دومین سال متوالی، نشان دهنده تداوم اقدامات موثر مای در کسب رضایت مشتریان است.

برند مای در کنار مردم

این برند در هنگام بلایای طبیعی مثل سیل سیستان در کنار مردم ایستاد و با ارسال کمک‌های خود به مناطق آسیب دیده، سعی کرد تا گامی برای رفع نیازهای مردم منطقه بردارد.

در دوران کرونا، مهمترین بحبوحه جهان نیز، برند مای مردم را تنها نگذاشته، و با توزیع کرم مرطوب کننده و ژل ضد عفونی کنننده در بین پاکبانان، ارسال کرم مرطوب کننده به پرستاران در سراسر ایران و اهدا ژل ضد عفونی کننده دست و کرم مرطوب کننده به کادر پزشکی بخش مبارزه با کرونا بیمارستان‌ها نظیر بیمارستان مسیح دانشوری و امام خمینی در خط مقدم مبارزه با کرونا ایستاد.

همچنین همراه موسسه مهر گیتی اقدام به تجهیز هنرستان دخترانه نرجس خانعلی زاده پرستار فوت شده در اثر کرونا کرد.

اقدامات برند مای در سال گذشته

این برند در لاین مای فارما، اقدام به تولید محصولات با کیفیت با ویژگی‌های درمانی کرده و مجوز تولید دارو را کسب کرد. و قرار است که به زودی داروهای این برند وارد بازار شوند.

از جمله اقدامات دیگر برند مای در سال گذشته می‌توان به لانچ لاین محصولات ویژه آقایان اشاره کرد. با توجه به تحریم‌ها و نیاز بازار به این محصولات، مای گام مهمی در رفع این نیاز با تولید محصولات با کیفیت بسیار بالا برداشت و هم اکنون انواع شامپو و شامپو بدن، ضد آفتاب، لوسیون پس از اصلاح، بادی اسپلش، مام رول، مرطوب کننده، ژل مو، اسپری و عطر را برای آقایان تولید می‌کند.

همچنین تولید محصولات ضد عفونی کننده، نظیر مایع ضدعفونی کننده دست برای جبران بخشی از نیاز بازار در دوران کرونا از اقدامات دیگر برند مای بود.

با این انتخاب انتظار می‌رود که برند مای به روند کاری خود در سال‌های آتی ادامه داده و بیش از پیش با اهمیت روز افزون به سلیقه و نیاز مشتریان و مصرف کنندگان، جایگاه خود را در میان آن‌ها حفظ کند.

شما چقدر از محصولات آرایشی این برند استفاده می‌کنید؟

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مای

شرکت آریان کیمیا تک با عقد قرارداد همکاری با شرکت «کال اند کو» آلمان در سه فاز: واردات محصول نهایی به ایران واردات محصولات به صورت بالک ( حجم بالا ) ، فرآیند و پرکردن در ایران تولید تحت لیسانس محصولات در ایران فعالیت خود را در حوزه سلامت پوست و مو در سال ۱۳۸۱ آغاز نمود. شرکت آریان کیمیا تک با توزیع محصولات مراقبت پوست، مراقبت مو، لوازم آرایشی و عطریات در سراسر ایران و صادرات به کشورهای حوزه خاور میانه و CIS افتخار ارائه محصولاتی با کیفیت تضمین شده به هموطنان ایرانی را دارد.

منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | مد و لباس