کد: 13980812418607539

جازموریان تنها نیست

مسئولیت اجتماعی ما حمایت از لبخند کودکان است

کد: 13980812418607539

http://bit.ly/2C6Nk43

، تهران , (اخبار رسمی): حق هر کودکی لبخند و زندگی و لیاقت هر ایرانی برخورداری از حداقل امکانات زندگیست. برای توزیع یکسان امکانات در سطح کشور و رفع محرومیت مناطق محروم، برگزاری کمپین‌هایی مثل جازموریان تنها نیست، انتخابی تاثیرگذار است. این کمپین‌ها تاثیر خوبی بر زندگی کودکان دارند و خوشبختانه با استقبال خوبی روبرو شده است.

مسئولیت اجتماعی ما حمایت از لبخند کودکان است
کمپین جازموریان تنها نیست برای مهر ماه

لبخند بزن، با برند مای حق هیچ کودکی تنهایی نیست!

طلوع خورشید ماه مهر، باید برای همه کودکان ایران زمین شروعی برای تلاش، در کسب دانش و ساختن آینده باشد. ولی توزیع ثروت در همه جای ایران یکسان نیست. وقتی به حاشیه جازموریان می‌روی، فقر بیداد می‌کند. تنهایی و بی پشتوانه بودن کودکان را محاصره کرده است. در جایی که حتی تهیه نان شب برای سرپرستان خانواده سخت است چه برسد به لوازم تحریر؛ برند مای معتقد است حق هر کودک سلامتی و لبخند است. پس با پیوستن به کمپین جازموریان تنها نیست سعی دارد تا هیچ کودکی در این سرزمین تنها نباشد.

برند مای همراه جازموریان و کمپین کیف مهر

این روزها خوشبختانه با کوشش سروش صلواتیان، جازموریان تنها نیست. مای صدای کودکان جازموریان را شنید و با حمایت از هزار کودک دبستانی (پانصد پسر و پانصد دختر) در کمپین کیف مهر، با تهیه 384 دفتر نقاشی، 1000 شامپو و 1000 اسباب بازی در این کمپین قدمی برداشت. تا حداقل برای لحظه‌ای هیچ کودکی احساس تنهایی نکند.

دیدن لبخند روی صورت کودکان جازموریان بعد از توزیع کیف مهر آنقدر زیبا بود که با هر لبخند، میتوانستی سری به دنیای امید بزنی و برگردی. کاش همه قدمی برداریم، تا هیچ کودکی احساس تنهایی و بی پشتوانه بودن نکند.

رنگ زندگی را لبه طاقچه عادت از یاد نبریم

فراموش نکنیم، رنگ زندگی همیشه خاکستری است. دنیا هیچ وقت روی یک پاشنه نمی‌چرخد. دنیا پر از سفید و سیاه‌هایی است که لحظه‌های شما را پر می‌کند. گاهی رویا به سراغ‎مان می‌‌آید و گاهی کابوس دنیای ما را در بر می‌گیرد. ولی حق کودکان، رویای آینده و خوشبختی است. پس با عادت به چشم بستن روی این حق، آن را از یاد نبریم.

تلاش مای در تامین آینده‌ای پر از سلامتی و لبخند برای کودکان

برند مای به عنوان برند محبوب از نگاه مصرف کننده و برند ملی، کودکان را به عنوان آینده سازان ایران و این برند می‌شناسد و همیشه در حد توان گامی خواهد برداشت، تا هیچ کودکی در ایران تنها و بی‌پشتیبان نماند.

ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا حق لبخند به کودکان برگردد، هدف ما برای رسیدن به این مهم ساخت راهی برای  افزایش تولید ملی، کارآفرینی و تامین حق بهداشت هر ایرانی به خصوص کودکان و جوانان است. هدفی که همیشه در تبلیغات و کیفیت محصولات مای به چشم خورده به صحنه عمل رسیده است. پس با برند مای همراه شوید تا ایرانی پر از امید را برای نسل آینده بسازیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مای

شرکت آریان کیمیا تک با عقد قرارداد همکاری با شرکت «کال اند کو» آلمان در سه فاز: واردات محصول نهایی به ایران واردات محصولات به صورت بالک ( حجم بالا ) ، فرآیند و پرکردن در ایران تولید تحت لیسانس محصولات در ایران فعالیت خود را در حوزه سلامت پوست و مو در سال ۱۳۸۱ آغاز نمود. شرکت آریان کیمیا تک با توزیع محصولات مراقبت پوست، مراقبت مو، لوازم آرایشی و عطریات در سراسر ایران و صادرات به کشورهای حوزه خاور میانه و CIS افتخار ارائه محصولاتی با کیفیت تضمین شده به هموطنان ایرانی را دارد.