اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710043357910565

کیک تولد را هم اینترنتی سفارش دهید

استارتاپ کیکانه افتتاح شد

کد: 139710043357910565

https://goo.gl/8o8xEe

، اصفهان , (اخبار رسمی): کیکانه یک پلتفرم اینترنتی برای فروش و خرید کیک است. شیرینی‌سراها، قنادی‌های سطح شهر و کیک‌پزهای خانگی از هر شهر و استان (فعلا اصفهان) می‌توانند به عنوان فروشنده در کیکانه فعالیت کنند و محصولات‌شان را برای فروش قرار دهند. خریداران نیز می‌توانند یک انتخاب ساده، لذت‌بخش و به‌صرفه داشته باشند.

استارتاپ کیکانه افتتاح شد؛ کیک تولد سفارش دهید
سفارش کیک در اصفهان - سفارش اینترنتی کیک - خرید کیک - خرید کیک آنلاین

استارتاپ کیکانه به عنوان بازار اینترنتی کیک تولد و زیر نظر شتاب‌دهنده برناک (به عنوان اولین استارتاپ این مجموعه) شروع به کار کرد.

وبسایت کیکانه که در ابتدا با محوریت موضوعات مربوط به جشن و کیک تولد آغاز به کار کرده بود، پس از استقبال کاربران و محبوبیت محتوای تخصصی وبسایت، اقدام به خلق ارزش‌های اضافی برای کاربران، در حیطه کاری خود نمود. به این ترتیب کیکانه، در کنار ادامه دادن به تولید محتوای تخصصی به عنوان مرجع کیک و جشن تولد فارسی، به یک فروشگاه اینترنتی نیز تبدیل شد.

کیکانه یک پلتفرم اینترنتی برای فروش و خرید کیک تولد است. شیرینی‌سراها، قنادی‌های سطح شهر و حتی کیک‌پزهای خانگی از هر شهر و استان می‌توانند به عنوان فروشنده در کیکانه فعالیت کنند و محصولاتشان را برای فروش قرار دهند، کمپین و حراجی برگزار کنند، به مناسبت‌های مختلف تخفیف ارائه دهند، با بهبود کیفیت محصولاتشان، نظر خریداران را جلب کنند و با راهکارهای مختلف به کسب درآمد بپردازند و یا درآمدشان را افزایش دهند. خریداران نیز از هر شهر و استان می‌توانند با توجه به فروشندگان مختلف و مدل‌های گوناگون آنها، و نیز در نظر گرفتن معیارهای خودشان (قیمت، کیفیت کیک تولد، کیفیت تحویل و ...) یک انتخاب ساده، لذت‌بخش و به‌صرفه داشته باشند.

به این ترتیب این فروشگاه اینترنتی علاوه بر ارزش آفرینی برای خریداران و مشتریان، به خلق ارزشهایی چون اینترنتی کردن فروشگاه‌های فیزیکی و سنتی، و گام برداشتن در جهت اهداف ایجاد شهرهای الکترونیکی، و نیز کارآفرینی با تمرکز بر مشاغل خانگی می‌پردازد.

امید که شهروندان با کنار گذاشتن روال‌های سنتی و سفارش اینترنتی کیک، علاوه بر بهره‌مندی از تمامی ارزش‌های پیشنهادی کیکانه (انتخاب و سفارش ساده و لذتبخش، خرید ارزان‌تر و به صرفه‌تر، تحویل کم‌هزینه و بی‌دردسر و ...)، گامی در راستای عادلانه‌تر شدن فضای کسب و کار در صنف نسبتا تجمل‌گرای کیک و شیرینی بردارند، و نیاز خود از این صنف را با خرید از قنادهایی برطرف کنند، که تلاش زیادی برای رقابت با سایر همکاران خود دارند و قادرند محصولاتی با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت، به دست مصرف‌کننده نهایی برسانند. حال آنکه در بسیاری اوقات مصرف‌کنندگان گرایش عجیبی به خرید از رقبای انحصارطلب، گران‌فروش و رقابت‌گریز صنف کیک و شیرینی دارند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیکانه

کیکانه یک پلتفرم اینترنتی برای فروش کیک تولد است. شیرینی‌سراها، قنادی‌های سطح شهر و حتی کیک‌پزهای خانگی از هر شهر و استان می‌توانند به عنوان فروشنده در کیکانه فعالیت کنند و محصولاتشان را برای فروش قرار دهند. خریداران نیز از هر شهر و استان می‌توانند با توجه به فروشندگان مختلف و مدل‌های گوناگون آنها، و نیز در نظر گرفتن معیارهای خودشان یک انتخاب ساده، لذت‌بخش و به‌صرفه داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]