اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712233562510565

چگونه سال 98 را مجانی شیرین کنیم؟

جشنواره «بوی عیدی؛ بوی کیک» کیکانه، ویژه نوروز 98

کد: 139712233562510565

https://goo.gl/8ZjMwy

، اصفهان , (اخبار رسمی): در ایام نوروز 98، جشنواره عیدانه کیکانه فرصتی مناسب برای خانواده‌های ایرانی جهت بهره بردن از خدمات مناسبت در زمینه سفارش اینترنتی کیک و شیرینی و نیز شرکت در قرعه کشی و بردن هدایای ویژه آن فراهم کرده است. در ادامه هدف، روش شرکت در قرعه کشی و هدایای جشنواره «بوی عیدی؛ بوی کیک» شرح داده شده است.

جشنواره «بوی عیدی؛ بوی کیک» کیکانه، ویژه نوروز 98
جشنواره نوروز 98 کیکانه

در آستانه نوروز 98 تیم کیکانه تصمیم به برگزاری یک قرعه‌کشی برای همراهان خود گرفته است.در همین راستا از روز 17 اسفندماه 97 تا 13 فروردین 98 خریداران کیک و شیرینی در این قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند

در آستانه سال نوی خورشیدی و نوروز 98 تیم کیکانه تصمیم به برگزاری یک قرعه کشی برای کاربران و همراهان خود گرفته است. این قرعه کشی در قالب جشنواره «بوی عیدی؛ بوی کیک» کیکانه برگزار می‌شود و هدف آن هرچه شیرین‌تر کردن ایام نوروز به خصوص در محافل خانوادگی و دید و بازدیدها و تحکیم رابطه بین کیکانه و همراهانش از همین ابتدای سال 98 است. در همین راستا از روز 17 اسفندماه 97 (مصادف با اول ماه رجب و ولادت حضرت امام محمدباقر) تا 13 فروردین 98 تمامی خریداران کیک و شیرینی در این قرعه کشی شرکت داده می‌شوند.

به این ترتیب در طول ایام نوروز که بسیاری از مراکز فروش و شیرینی‌سراهای سطح شهر، سرویس‌دهی خود را قطع می‌کنند، همراهان کیکانه، می‌توانند سفارشات اینترنتی خود را ثبت و همچون گذشته از خدمات کیکانه بهره ببرند.

همچنین بنا به درخواست‌های مکرر کاربران و همراهان کیکانه در شبکه‌های اجتماعی، تصمیم به ارائه پکیج‌های مختلف شیرینی‌های مخصوص عید نوروز گرفته شد. این پکیج‌ها که با بالاترین کیفیت و توسط کیک‌پزها و فروشندگان خانگی کیکانه تهیه می‌شود، دارای انواع مختلف بوده و در سطوح قیمتی متفاوتی ارائه شده تا افراد بسته به تمایل و شرایط خود به سادگی بتوانند یک انتخاب مناسب داشته باشند. به این ترتیب افراد می‌توانند در اوج مشغله‌های کاری نزدیک به عید نوروز، با صرف حداقل زمان یک انتخاب مناسب داشته باشند و با سفارش اینترنتی شیرینی، باقی کار را به کیکانه و فروشندگانش بسپارند.

نحوه قرعه‌کشی در طرح «بوی عیدی؛ بوی کیک»

تمرکز اصلی این جشنواره بر خریداران کیکانه و به خصوص سفارش اولی‌ها است. بر این اساس هر 30 هزار تومان خرید از کیکانه، 1 امتیاز برای شرکت در قرعه کشی به حساب واریز می‌کند. سفارش اول از کیکانه نیز 1 امتیاز اضافی خواهد داشت. برای مثال اگر شخصی 70 هزار تومان خرید از کیکانه داشته باشد، 2 امتیاز برای قرعه کشی خواهد اندوخت و در صورتی که این خرید، خرید اول شخص از کیکانه باشد، 1 امتیاز اضافی نیز تقدیم او خواهد شد و با این میزان خرید 3 امتیاز خواهد اندوخت.

بدیهی است که تعداد امتیازات تاثیر مستقیمی در افزایش شانس برنده شدن در قرعه کشی دارد. به عنوان مثال شخصی که 10 امتیاز اندوخته باشد، 10 برابر شخصی که اندوخته 1 امتیازی دارد، شانس برنده شدن خواهد داشت.

مژده ویژه به همراهان و به خصوص دنبال‌کنندگان شبکه‌های اجتماعی کیکانه این است که خرید، تنها راه کسب و افزایش امتیاز و شرکت در قرعه کشی نیست. دنبال کنندگان اینستاگرام پیش از این نیز شاهد مسابقات مختلفی در صفحه کیکانه بوده‌اند، و مطمئنا در ایام نوروز 98 نیز شاهد برگزاری مسابقات شبانه مختلف و تخصیص امتیاز به برندگان و شرکت‌کنندگان در مسابقه خواهند بود. بنابراین اگر شخصی از خرید کیک و شیرینی در این بازه زمانی مطمئن نیست، با دنبال کردن اینستاگرام کیکانه، می‌تواند از شرکت در قرعه کشی جا نماند.

جوایز این جشنواره نوروزی

همانطور که پیشتر اشاره شد یکی از اهداف جشنواره، تحکیم رابطه بین کیکانه و کاربران و خانواده‌های آنها و شیرین‌تر کردن مجالس و میهمانی‌های آنها تست. هدیه انتخابی برای این مسابقه نیز بر همین اساس و با تمرکز بر حوزه فعالیت اصلی کیکانه بوده است. 3 نفر برنده اصلی قرعه کشی طرح نوروزی «بوی عیدی؛ بوی کیک» برنده 10 کیک برای 10 میهمانی و مناسبت خود در سال 98 خواهند شد. به این ترتیب نفر اول برنده 6 کیک، نفر دوم برنده 3 کیک، و نفر سوم برند 1 کیک ویژه مسابقه کیکانه خواهند بود. این هدایای ناقابل، در طول سال 98 و در زمان مد نظر برنده، تقدیم او خواهد شد.

لازم به ذکر است، قرعه کشی بین تمامی افرادی که دارای حداقل 1 امتیاز باشند برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیکانه

کیکانه یک پلتفرم اینترنتی برای فروش کیک تولد است. شیرینی‌سراها، قنادی‌های سطح شهر و حتی کیک‌پزهای خانگی از هر شهر و استان می‌توانند به عنوان فروشنده در کیکانه فعالیت کنند و محصولاتشان را برای فروش قرار دهند. خریداران نیز از هر شهر و استان می‌توانند با توجه به فروشندگان مختلف و مدل‌های گوناگون آنها، و نیز در نظر گرفتن معیارهای خودشان یک انتخاب ساده، لذت‌بخش و به‌صرفه داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]