اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710043358610482

لیست می رونمایی شد

ارائه لیست می به بازار کم رمق شبکه‌های اجتماعی

کد: 139710043358610482

https://goo.gl/8GXwru

، تهران , (اخبار رسمی): شبکه اجتماعی لیست می، نسل جدید نظرسنجی به آدرس سایت ListMe.ir رونمایی و به علاقه‌مندان شبکه‌های اجتماعی عرضه شد.

ارائه لیست می به بازار کم رمق شبکه های اجتماعی
تصویری از محیط شبکه ی اجتماعی لیست ساز و نظرسنجی لیست می

با کمک لیست‌می، نظرات، پیشنهادها و علاقمندی‌های خود را به شکلی جدید، با دیگران به اشتراک بگذارید

در سال 97، در آشوب بازار شبکه‌های اجتماعی و مسائل مختلف از فیلترینگ، عدم امنیت حساب‌های کاربران تا حاشیه‌های مختلف ، راهکار جدید لیست می، که نسل جدیدی از شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر نظرسنجی است، رونمایی شد.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه شبکه‌های اجتماعی  ارایه می‌شود، با نیازسنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر شبکه اجتماعی برپاشده براساس گیمیفیکیشن را ارائه کند تا این خدمت تازه لیست‌می به کاربران این امکان را بدهد که به آیتم‌های موجود در هر لیست، رای دهند و آن را با دیگران به اشتراک بگذارند.

بر پایه این اطلاع، لیست می دارای محاسنی است که اعم از ساخت لیست، اشتراک‌گذاری با دیگران و گرفتن رای، دنبال کردن دیگران، تکمیل لیست دیگران و نظردهی و نظرسنجی است.

نظر شما برای همه مهم است!

لیست‌می به همه این امکان را می‌دهد که به آیتم‌های موجود در هر لیست، رای بدهند. اما این پایان ماجرا نیست! الگوریتم هوشمند موجود در لیست‌می، بر اساس آرای مثبت و منفی ، به هر آیتم امتیاز داده و لیست را به صورت خودکار مرتب می‌کند. در نتیجه، به سادگی بهترین‌ها را خواهید شناخت.

هم بنیانگذاران محمدحسن قدوسی نژاد و امیر دانشی پور مدیرعامل لیست می، تولید این محصول را نتیجه 6 ماه در فاز اول محصول (MVP) کار در این مجموعه دانستند و گفتند: تحقیق و مدلسازی ، کار بر روی مدل‌های آماری، فرمول‌های بهینه ساز جهت نمایش آمار بهتر، بررسی افق محصول و در نهایت کدزنی و لانچ شبکه اجتماعی لیست می برای تولید این محصول از سال 1396 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را نیمه دوم سال 1397 اعلام و ادامه داد:  اگر شما در موضوعی خاص صاحب نظر و تجربه هستید و می‌خواهید آن را به شکلی نوین با دیگران به اشتراک بگذارید؛ و یا می‌خواهید در موضوعی خاص از نظر دیگران آگاه شوید، یا در لیست دیگران مشارکت داشته باشید؛ با لیست‌می همراه شوید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لیست می

به لیست‌می خوش آمدید! اینجا می‌توانید در مورد هر چیز لیست بسازید، رای بدهید، وآن‌ها را به اشتراک بگذارید...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ