اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710093366210561

بازدید کارگروه مصالح و تجهیزات از شرکت فولاد نطنز و ذوب آهن نطنز

کد: 139710093366210561

https://goo.gl/2BYPFY

، تهران , (اخبار رسمی): کارگروه مصالح و تجهیزات صنعت ساخت استان اصفهان از مجتمع فولاد و ذوب آهن نطنز بازدید کردند.

بازدید کارگروه مصالح و تجهیزات از شرکت فولاد نطنز و ذوب آهن نطنز
بازدید کارگروه مصالح و تجهیزات از شرکت فولاد نطنز و ذوب آهن نطنز

به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد و ذوب آهن نطنز، کارگروه مصالح و تجهیزات صنعت ساخت استان اصفهان متشکل از 20نفر از مجتمع فولاد و ذوب آهن نطنز بازدید کردند.

در این بازدید ، مهندس ابراهیمی به عنوان دبیر این کارگروه، مهندس پوری رحیم، از اداره استاندارد استان اصفهان، مهندس رضایی، از اداره آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مهندس پورحسین، رئیس اداره صنایع معدنی سازمان صنعت و معدن استان اصفهان، مهندس الله دادی رئیس آزمایشگاه نوسازی مدارس استان، مهندس کارورز زاده، کارشناس اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان و مهندس نیک روش از اداره استاندارد کاشان حضور داشتند.

در حاشیه بازدید مهندس حسین ابراهیمی دبیر کارگروه مصالح و تجهیزات صنعت ساخت سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد این کارگروه براساس آیین نامه شورای تامین سازمان برنامه و بودجه استان اصفهان تشکیل شده است که وظیفه آن بازدید از مراکز تولید مصالح ساختمانی است.

وی افزود: در این بازدیدها و بازرسی‌ها کیفیت و نحوه عملکرد کارخانجات و محصولات تولیدی، مورد ارزیابی و آزمایش قرار می‌گیرد و در نهایت در یک گزارش کار به شورای فنی استان اصفهان ارسال می‌شود.

دبیر کارگروه مصالح و تجهیزات گفت: برای اولین بار است که این کارگروه از مجتمع فولاد و ذوب آهن نطنز بازدید می‌کند و امیدوارم همکاری با مجتمع فولاد و ذوب آهن نطنز ادامه پیدا کند.

وی پیرامون وضعیت استانداردهای محصولات تولیدی در مجتمع فولاد و ذوب آهن نطنز گفت: خوشبختانه بررسی‌های اولیه نشان از مطلوب بودن و با کیفیت بودن محصولات تولیدی مجتمع فولاد و ذوب آهن نطنز را دارد که جای خرسندی است.

وی در پایان از همکاری مدیریت مجتمع فولاد و ذوب آهن نطنز دکتر جواد توکلی طرقی تشکر کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجتمع ذوب آهن و فولاد نطنز

کارخانجات شرکت فولاد نطنز در زمینی به مساحت یک هزار و دویست هکتار در شهر صنعتی فولاد نطنز واقع در شهرستان نطنز بنا گردیده و با داشتن مدرن ترین ماشین آلات روز دنیا و دارا بودن خطوط نورد گرم قادر به تولید انواع میلگرد ساده و آجدار شاخه درسبدهایی از قطر 8 میلیمتر تا 32 میلیمتر و میلگرد ساده و آجدار کلاف از نمره 5/5 میلیمتر تا 16 میلیمتر و نیز تولید انواع تسمه و چهار پهلوی فولادی و محصولات مفتولی می باشد.

اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید