اطلاعات تماس
  • 021660***** - 021660*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710113374110577

خدمات پرداخت ارزی و پی پال

چطور یک خرید بین‌المللی بدون دردسر را تجربه کنیم؟

کد: 139710113374110577

https://goo.gl/GDzQ2m

، تهران , (اخبار رسمی): رایج‌ترین راه برای خرید و پرداخت از طریق راه‌های بین‌المللی داشتن حساب خارجی است. اما این‌کار علاوه بر هزینه، ممکن است دردسرهای مخصوص به خود را نیز داشته باشد. بسته شدن حساب، تحریم حساب و کاربران ایرانی، عدم پذیرش هویت ایرانی برای خرید تنها گوشه‌ای از مشکلات پرداخت ارزی در مقیاس بین‌المللی است.

چطور یک خرید بین‌المللی بدون دردسر را تجربه کنیم؟
خدمات صدور مستر کارت در ایران
چطور یک خرید بین‌المللی بدون دردسر را تجربه کنیم؟
پرداخت دلاری با پی پال
چطور یک خرید بین‌المللی بدون دردسر را تجربه کنیم؟
چطور یک خرید بین‌المللی بدون دردسر را تجربه کنیم؟

تیم 20پیمنت کلیه خدمات دلاری از قبیل خرید بلیط هواپیمای خارجی، رزرو و پرداخت هزینه هتل خارجی، پرداخت هزینه آزمون‌های بین‌المللی (TOEFL، GRE، IELTSو غیره) و پرداخت هزینه‌های اپلیکیشن فی را ارائه می‌کند

آیا قصد خرید از یک سایت بین‌المللی را دارید؟ تا حالا برای پرداخت شهریه دانشگاه خارجی به مشکل خورده‌اید؟ آیا راهی برای خرید از وب‌سایت‌های خارجی، بدون دردسر و در نظرگرفتن تحریم سراغ دارید؟

برای پرداخت ارزی بدون دردسر راه های مختلفی وجود دارد. یکی از این راه‌ها افتتاح حساب پی پال است. حساب پی پال به شما این امکان را می‌دهد تا پرداخت‌های بین‌المللی خود را انجام دهید. اکثر وب‌سایت‌ها و مراکز آموزشی در سراسر دنیا از حساب پی پال و پرداخت ارزی این سامانه پشتیبانی می‌کنند.

یکی دیگر از راه‌های ممکن برای پرداخت ارزی، استفاده از مسترکارت مجازی برای پرداخت است. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا پرداختی‌های خود را از طریق راه‌های قانونی مجازی انجام دهید.

برای آشنایی بیشتر با انواع پرداخت‌ها به دو نوع پرداخت یعنی پرداخت ارزی مستر کارت و پرداخت ارزی پی پال پرداخته می‌شود.

پرداخت آنلاین ارزی با مستر کارت، ویزا کارت:

این نوع کارت‌ها در ایران با اسم کردیت کارت (Credit Card) شناخته می‌شوند که این دو کارت شباهت زیادی به هم دارند و در کل تنها موسسه صادرکننده آنها با هم متفاوت است. با داشتن این کارت‌ها و شارژ آنها می‌توان معادل مبلغی که پرداخت می‌کنید در وبسایت‌های پرداختی و فروشگاهی از آنها استفاده کنید. البته صادرکننده این دو کارت، بانک‌های مختلف هستند و امکانات پرداختی آن کارت بسته به بانکی دارد که از آن خدمات کارت را دریافت می‌کنید.

پرداخت آنلاین ارزی با پی پال:

پی پال یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین وبسایت‌ها در زمینه پرداخت آنلاین ارزی و ارائه درگاه است. این وب‌سایت با ارائه کیف پول‌های مختلف به شما امکان جابه جایی پول را می‌دهد.

در صورتیکه نیاز به چندین نوع سرویس پرداخت متنوع دارید که باید از وب‌سایت‌های فروشگاهی یا خدمات‌دهنده سرویس بگیرید، استفاده از پرداخت آنلاین ارزی پی پال می‌تواند شروع خوبی باشد. نحوه کار پی پال به این صورت است که باید یک حساب کاربری ایجاد کنید و این حساب را شارژ کنید و پس از وارد کردن ایمیل و پسورد خود پرداخت‌ها را انجام دهید. البته استفاده از پی پال برای ایران به خاطر ماهیت آمریکایی بودن آن مشکلات به خصوص خود را دارد و این وب‌سایت شهروندان ایرانی را از گرفتن سرویس منع کرده است. به همین دلیل در باز کردن و استفاده از آن باید دقت فراوانی صورت گیرد.

برای افتتاح حساب پی پال و پرداخت ارزی چکار کنیم؟

اگر با راه‌های افتتاح حساب پی پال آشنایی ندارید و نیاز به این کار دارید، پیشنهاد بهتری برای شما وجود دارد. برای افتتاح حساب پی پال، پرداخت ارزی و مستر کارت مجازی نیاز به اقدام مستقیم از سمت شما نیست. تیم پرداخت ارزی 20پیمنت همراه و همقدم در این مسئله است. تیم وب‌سایت 20پیمنت از سال 1390 خدمات پرداخت ارزی خود را با تمرکز بر روی مسافران خارجی و رفع نیاز پرداخت‌های آنها شروع کرد.

در طول این مسیر با توجه به نیاز دانشجویان برای انجام پرداخت‌های دانشجویی مثل پرداخت شهریه دانشگاه، خدمات ثبت نام در آزمون‌های بین‌المللی و پرداخت حواله‌های دانشجویی را به چرخه خدمات خود اضافه کرد.

مزایای استفاده از پرداخت ارزی چیست؟

استفاده از خدمات پرداخت ارزی می‌تواند مزیت‌های بسیاری را برای شما و کسب وکارتان داشته باشد. این مزایا عبارتند از:

  • خرید از فروشگاه بدون نیاز به حمل و نقل
  • امکان خرید از فروشگاه‌های آنلاین در هر ساعت از شبانه‌روز و هفته
  • امکان رزرو هتل و پروازها
  • پرداخت هزینه‌های مرتبط با ویزا خصوصا ویزای کشورها
  • ثبت نام آزمون‌های بین‌المللی
  • امکان حمل راحت و الکترونیک پول بدون نیاز به داشتن پول فیزیکی
  • خرید اشتراک در برنامه‌های کاربردی مختلف مانند iTunes
  • امکان خرید و تمدید دامنه‌های بین‌المللی com.، هاست و سرور
  • ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی در google adwords

درصورت نیاز به خدمات پرداخت ارزی و خدمات ارائه کارت با خدمات صدور مستر کارت مجازی، صدور کارت هدیه فیزیکی، صدور کارت قابل شارژ دیگر خیال‌تان از همه چیز راحت است!

برخی از کسب و کارها و افراد فریلنسر (آزادکارها) درآمد ارزی دارند اما برای نقد کردن درآمد ارزی مشکل دارند یا راه آن را به درستی نمی‌دانند. یکی دیگر از خدمات 20پیمنت ارائه خدمات نقد کردن درآمد ارزی است. این خدمت به صورت نقد کردن درآمد ارزی از مجموعه سایت‌های انوتو، نقد کردن درآمد ارزی از سایت یودمی و نقد کردن درآمد ارزی از سایت‌های فریلنسری است.

علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیشتر و آشنایی با خدمات این مجموعه می‌توانند با کارشناسان 20پیمنت به آدرس 20payment.com که آماده ارائه مشاوره در مورد خدمات پرداخت ارزی هستند در ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

20 پیمنت

هسته اصلی سایت 20 پیمنت از سال 1390 تحت عنوان ارزان سفر فعالیت داشته است. این گروه ابتدا خدمات خود را تحت عنوان خدمات پرداخت ارزی با گروه هدف مسافران خارجی شروع کرد. پس از آن با توجه به درخواستهای بازار اقدام به انجام پرداخت های دانشجویی جهت ثبت نام در آزمون های بین المللی و پرداخت حواله های دانشجویی ادامه داد.

اطلاعات تماس
  • 021660***** - 021660*****
[نمایش اطلاعات]