اطلاعات تماس
  • 021660***** - 021660*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712153539110577

جدایی پی پال از ای بی

پی پال آماده است تا در سال بعد به قراردادش با کسب و کار ebay پایان دهد

کد: 139712153539110577

https://goo.gl/bm7Hyz

، تهران , (اخبار رسمی): نزدیک به یک سال قبل پی پال و eBay اعلام کردند که با تمام شدن سال 2020 قصد ندارند که قراردادشان را تمدید کنند. این خبر حاکی از کاهش سهام پی پال بود، در حالی که بخش دارایی‌های eBay براین باور است که با این کار، حدود 2 میلیارد دلار در سال صرفه جویی می‌کند.

پی پال آماده است تا در سال بعد به قراردادش با کسب و کار ebay پایان دهد
جدا شدن پی پال از evay

در این یک سال، پی پال در تلاش بوده است که موقعیتش را به دور از شرکت Ebay کاملا بهبود ببخشد. حضور هر چه بیشتر این شرکت در روند پرداخت بیشتر تجار آنلاین، یک موفقیت بوده است. جیمز فاکتت تحلیلگر مورگان استنلی می‌گوید: اخیرا پی پال هشت تاجر به لیست 500 خرده فروش اینترنتی برتر اضافه کرده که به این شرکت حدود 82 درصد سهم از 500 تاجر را اختصاص می‌دهد.

استراتژی شبکه دو طرفه پی پال هنوز هم بر پایه افزایش حجم پرداخت سریع‌تر از بازار تجارت الکترونیک استوار است. بنابراین، حتی در صورتی که سهم خودش را از کار با eBay از دست بدهد، باز هم به نظر می‌آید که آماده است تا در دهه بعدی پیشرفت به سزایی داشته باشد.

خلاصه‌ای از قرارداد پی پل با eBay

توافق نامه عملی پی پال با شرکت eBay با پایان سال 2020 به اتمام می‌رسد. این توافق نامه بر این اساس بود که پی پال تمامی پردازش‌های آنلاین eBay را اداره خواهد کرد. بنابراین، حتی وقتی یک مشتری اطلاعات خود را برای یک کارت اعتباری تایپ می‌کند، پی پال برای پردازش اطلاعات کارت‌های اعتباری از شرکت eBay سهم خود را دریافت می‌کند.

eBay در ابتدای سال گذشته تمامی تراکنش‌های پرداختی خود را به یک شرکت جدید با نام Adyen سپرده است و کارش را با این شرکت شروع کرده است. توافق نامه بین آنها به eBay این امکان را می‌دهد که 5 درصد از تراکنش‌های خود در سال 2018 در دو کشور را انتخاب کند و آنها را انتقال دهد. این مقدار در سال جاری، قبل از اینکه قراردادشان با شرکت پی پال در ژولای 2020 به اتمام برسد، به بیش از 10 درصد خواهد رسید.

دست یابی به تجار بیشتر

توانایی پی پل برای دسترسی به بزرگترین تجار آنلاین در اینترنت باعث کاهش تاثیر جدایی شرکتeBay از این کمپانی در سال آینده خواهد شد. با اینکه پی پال با چالش‌هایی در زمینه تراکنش‌های کسب‌وکار رو به رو است، اما کیف پول دیجیتالی این سیستم سطحی بسیار بالاتر از رقبای خود را دارا است. شرکت Faucette یکی از رقبای پی پال در زمینه 500 خرده‌فروش اینترنتی عالی، در پرداخت‌های سایت آمازون است که تنها برای 12 درصد از تجار در دسترس قرار گرفته است.

موبایل‌ها یکی از نقاط قوت پی پال هستند. بیش از 10 میلیون تاجر از سیستم PayPal's One Touch در گوشی‌های موبایل استفاده می‌کنند که موجب سرعت بخشیدن به عملکرد مشتریان در فرآیند پرداخت می‌شود. پی پال به منظور حمایت از این سیستم، برای کاربرانی که از سیستم PayPal's One Touch استفاده می‌کنند، تبلیغات بیشتری را ارائه می‌دهد، بنابراین این شرایط تبدیل به یک انگیزه قوی برای خرده فروشان اینترنتی شده است تا اپلیکیشن‌های موبایل و وب سایت‌های‌شان را به این سیستم مجهز کنند. در نتیجه، میزان پرداخت‌های اینترنتی در سه ماهه سوم سال 2018، حدود 45 درصد برای پی پال افزایش یافت.

همانطور که تجارت الکترونیک بیشتر به سمت خدمات موبایل پیش می‌رود، پی پال هم سعی می‌کند که با کمک موفقیت سیستم PayPal's One Touch، موقعیت بهتری در میان خرده‌فروشان اینترنتی برای خود فراهم کند.

علاوه بر این، وقتی که قرارداد بین این دو شرکت به پایان برسد، پی پال زمان بیشتری دارد که به تعامل با خرده فروشان اینترنتی بپردازد. شرکت پی پال توانایی و اعتماد به نفس کار با کسب‌وکارهای بیشتر را که تاکنون به خاطر قراردادش با شرکت eBay نمی‌توانست به آنها بپردازد، دارد. نتایجی که پی پال با دیگر تجار و کسب‌وکارها داشته است نشانه‌ای قوی برای توانایی این سیستم در موفقیت همکاری با دیگر کسب‌و کارها در سال آینده است.

پی پال به طور مداوم تجار و کاربران بیشتری را به شبکه دو جانبه خود می‌افزاید، همین بالا بردن توانایی ارزش این سیستم را در میان مشتریان افزایش می‌دهد. زمانی که قرار داد eBay در سال آینده به اتمام برسد، سیستم پرداخت دیجیتال شرکت می‌تواند به سراغ سرمایه‌گذاری بر روی فرصت‌هایی برود که نشان‌دهنده رشد سریع‌تر و بهتری در زمینه اقتصادی این شرکت نسبت به کسب و کار فعلی با شرکت قدیمی مادر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

20 پیمنت

هسته اصلی سایت 20 پیمنت از سال 1390 تحت عنوان ارزان سفر فعالیت داشته است. این گروه ابتدا خدمات خود را تحت عنوان خدمات پرداخت ارزی با گروه هدف مسافران خارجی شروع کرد. پس از آن با توجه به درخواستهای بازار اقدام به انجام پرداخت های دانشجویی جهت ثبت نام در آزمون های بین المللی و پرداخت حواله های دانشجویی ادامه داد.

اطلاعات تماس
  • 021660***** - 021660*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار