اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971012337606094

سبک‌‌ترین آنتی ویروس دنیا را با تخفیف ویژه سال نو میلادی خریداری کنید

«یلدا تا کریسمس 2019» نام جدیدترین طرح تخفیف آنتی‌ویروس با گارانتی دورانتاش

کد: 13971012337606094

https://goo.gl/9CKETR

، تهران , (اخبار رسمی): کاربران و شرکت‌های ایرانی می‌توانند به مناسبت فرا رسیدن سال نو میلادی (2019)، سبک‌ترین و کم حجم‌ترین آنتی‌ویروس دنیا را با تخفیف ویژه خریداری کنند.

یلدا تا کریسمس 2019 نام جدیدترین طرح تخفیف آنتی ویروس با گارانتی دورانتاش
کمپین تخفیف آنتی ویروس یلدا تا کریسمس 2019 ( با گارانتی دورانتاش )

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، به مناسبت فرا رسیدن سال 2019 و عید کریسمس و سال نو میلادی، شرکت دورانتاش طرح تخفیفی ویژه‌ای را با نام یلدا تا کریسمس و برای مدت محدودی به اجرا گذاشته است تا کاربران و شرکت‌های ایرانی و خریداران آنتی ویروس بتوانند لایسنس معتبر و اورژینال سبک‌ترین و کم حجم‌ترین آنتی ویروس دنیا را با تخفیف ویژه خریداری، تمدید و استفاده کنند.

جهت استفاده از تخفیف کمپین یلدا تا کریسمس می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

از سال 2011 میلادی تاکنون عنوان سبک‌ترین و کم حجم‌ترین آنتی ویروس‌های دنیا متعلق به آنتی ویروس‌های قدرتمند کمپانی آمریکایی وبروت است.

حجم بسیار کم فایل نصب، استفاده بسیار کم از منابع سیستم، نصب و کاربری بسیار ساده و راحت و قدرت حفاظتی بی‌نظیر و شگفت‌انگیز آنتی ویروس‌های وبروت باعث شده تا امروز میلیون‌ها کاربر خانگی و شبکه، محصولات این شرکت را برای حفاظت از خود و اطلاعات ارزشمندشان انتخاب کنند.

بسیاری از غول‌های فناوری از جمله شرکت‌های Cisco ،HP ،RSA ،Aruba Networks ،F5 Networks ،PaloAlto Networks و Citrix از جمله مشتریان بزرگ شرکت Webroot هستند.

همچنین 3 غول مالی و بانکی Citi Bank , HSBC Bank و Ally Bank آنتی ویروس‌های Webroot را به میلیون‌ها مشتری خود پیشنهاد می‌دهند.

در ایران نیز تاکنون شرکت‌های انتقال داده‌های آسیاتک، صفرویک پرداز (شهراد شبکیه)، داتک (رهام داتک) و مبناتلکام، آنتی ویروس‌های وبروت با گارانتی و پشتیبانی شرکت دورانتاش را به مشتریان خود توصیه و پیشنهاد داده‌اند.

آنتی ویروس‌های وبروت از سال 1387 توسط شرکت دورانتاش در ایران ارائه می‌شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]