اطلاعات تماس
  • 021885***** - 021888*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710123377110652

ایثار کردستان در مرز تغییر

کد: 139710123377110652

https://goo.gl/2CVwVZ

، (اخبار رسمی): پورحاج رضایی مدیر عامل موسسه ایثار ضمن بازدید از مراکز موسسه ایثار استان کردستان، در جلسه‌ای که برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات پرویز نجفی، طی حکمی مهندس فرشاد ارشاد را به عنوان سرپرست جدید موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار کردستان منصوب کرد.

ایثار کردستان در مرز تغییر...
ایثار کردستان در مرز تغییر

 صبح سه شنبه یازدهم دیماه پورحاج رضایی مدیرعامل موسسه،تهران را به مقصد استان کردستان ترک کرد و در بدو ورود به سنندج شهر هزار تپه مورد استقبال رضا نجفی مدیر کل بنیاد شهید استان و مدیر موسسه شعبه استانی قرارگرفت.

وی ضمن بازدید از مراکز موسسه ایثار استان کردستان،در جلسه ای که برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات پرویز نجفی، طی حکمی مهندس فرشاد ارشاد را به عنوان سرپرست جدید موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار کردستان منصوب کرد.

این مراسم با حضور رضا نجفی مدیر کل بنیاد شهید استان کردستان، پورحاج رضایی مدیر عامل موسسه و دیگر مسولان استانی برگزار شد.

در این مراسم رضا نجفی مدیرکل بنیاد استان پرویز نجفی را فردی با تقوا خوانده و با تشکر از ایشان برای مهندس فرشاد ارشاد آرزوی موفقیت کرد و از ایشان خواست نسبت به انتقال تجربیات خود به مهندس فرشاد ارشاد همکاری و هماهنگی‌های لازم را به عمل آورد.

مدیر عامل موسسه در این جلسه خطاب به سرپرست جدید موسسه اینگونه توصیه کرد که: با برنامه‌ریزی دقیق و به روز کردن خدمات موسسه و بهره‌مندی از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود که در اختیار قرار دارد با توانمندی خود، گام‌های موثری در زمینه به وجود آوردن نشاط  و شادابی در زندگی جامعه هدف، بیش از پیش قدم بر دارد.

در ادامه این سفر پورحاج رضایی مدیر عامل موسسه به همراه رضا نجفی مدیر کل بنیاد شهید استان کردستان وارد استان کرمانشاه شد و مورد استقبال معیریان  مدیر شعبه استانی قرار گرفته و در جلسه‌ای که با حضور حجت‌الاسلام عسگری مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه تشکیل شده بود شرکت و به بررسی مسائل و مشکلات آن استان پرداخت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه ایثار

موسسه ایثار دارای مراکز ورزشی ،اقامتی و توانبخشی در 27 مرکز استان کشور می باشد که به خانواده های شاهد و ایثارگر و عموم مردم در این حوزه ها خدمات رسانی می کند.

اطلاعات تماس
  • 021885***** - 021888*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه