اطلاعات تماس
  • 021885***** - 021888*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806304059810652

بیست و هشتمین شعبه ایثار در استان مرکزی تاسیس شد

کد: 139806304059810652

http://bit.ly/2OfRpde

، (اخبار رسمی): چهارشنبه ۲۷ شهریور، موسسه ایثار استان مرکزی به عنوان بیست و هشتمین شعبه موسسه ایثار با حضور مهندس پورحاج رضایی مدیرعامل موسسه ایثار، مرتضی انصاری فر مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی، عباس افراسیابی سرپرست حراست موسسه ایثار و دیگر مسئولان استان تأسیس شد.

 بیست و هشتمین شعبه ایثار در استان مرکزی تاسیس شد…
بیست و هشتمین شعبه ایثار در استان مرکزی تاسیس شد

به گزارش روابط عمومی موسسه ایثار، صبح روز چهارشنبه 27 شهریور موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان مرکزی به عنوان بیست و هشتمین شعبه موسسه ایثار بتأسیس شد.

در این جلسه مرتضی انصاری‌فر مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی ضمن خیر مقدم به مدیر عامل موسسه ایثار و دیگر حاضرین در جلسه عنوان کرد: موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان مرکزی می‌تواند خدمات مؤثری را به خانواده‌های شهدا و ایثارگران ارائه دهد و این مجتمع با توجه به فضای خوبی که دارد، در استان مرکزی بی‌نظیر است.

انصاری فر افزود: موسسه ایثار به دنبال درآمد زایی نیست و سعی در بهبود وضعیت روحی ایثارگران و به روزآوری امکانات و تجهیزات مراکز خود و تطابق آنها با استاندارهای معین شده دارد به طوری که امسال تلاش مضاعف خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم سطح خدمات خود را ارتقا داده و در این زمینه مدیریت جهادی را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم.

وی تاکید کرد: تأسیس و افتتاح و راه‌اندازی این پروژه نه تنها می‌تواند نیازهای ورزشی و توانبخشی جانبازان معظم را برطرف کند بلکه کمک شایانی در بالا بردن سرانه ورزشی منطقه تحت پوشش را خواهد داشت.

در ادامه این جلسه محمدرضا پورحاج رضایی مدیرعامل موسسه ایثار کیفیت ساخت مجتمع توانبخشی ایثار استان مرکزی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با تاسیس و افتتاح این پروژه می‌توان خدمات شایسته‌ای را به جامعه ایثارگران و حتی عموم مردم ارائه کرد.

وی با اشاره به صحبت حجت الاسلام و المسلمین شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که موسسه ایثار در استان‌ها، هدیه‌ای از سوی بنیاد شهید به عموم مردم استان است.

وی گفت: امام خمینی (ره) در فرمان تأسیس بنیاد شهید دو محور اصلی خدمات‌رسانی معیشتی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را برای بنیاد ترسیم کرده‌اند و مجتمع‌های ایثار نیز هم نوعی خدمت است و هم مروج فرهنگ ایثار و شهادت است.

پورحاج رضایی خاطر نشان کرد: این تاسیس به معنای افتتاح نیست بلکه فرایندی جهت تسریع در افتتاح آن است و موسسه ایثار استان مرکزی بیست و هشتمین شعبه موسسه ایثار است که با توجه به موقعیت خوب جغرافیایی و سازه مطلوب از بهترین‌ها محسوب می‌شود.

در این مراسم طی حکمی از سوی مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار، مرتضی انصاری فر به عنوان رئیس شورای استانی موسسه ایثار استان مرکزی منصوب و قربانعلی جدیدی هم به عنوان سرپرست و ابراهیم نصیری جانباز و آزاده هشت سال دفاع مقدس هم به عنوان نماینده ایثارگران و عضو این موسسه معرفی شد.

گفتنی است موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان مرکزی در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع و با زیربنای ۱۲ هزار مترمربع در خیابان هپکو خیابان نواب صفوی در سال ۸۶ احداث شده و دارای یک فاز و در شش ساختمان با پیشرفت ۹۸ درصدی در بخش‌های درمانی، ورزشی، فرهنگی، رفاهی و آموزشی، برای خدمات رسانی به جامعه ایثارگری و عموم مردم تاسیس و درحال آماده شدن برای افتتاح است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه ایثار

موسسه ایثار دارای مراکز ورزشی ،اقامتی و توانبخشی در 27 مرکز استان کشور می باشد که به خانواده های شاهد و ایثارگر و عموم مردم در این حوزه ها خدمات رسانی می کند.

اطلاعات تماس
  • 021885***** - 021888*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه