اطلاعات تماس
  • 021885***** - 021888*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805203943510652

جام فیروزه ایثار، در پنجمین همایش مدیران شعب استانی به اصفهان رفت

کد: 139805203943510652

http://bit.ly/31unFwC

، (اخبار رسمی): صبح روز چهارشنبه 16 مردادماه 98 پنجمین همایش مدیران شعب استانی موسسه ایثار با حضور رییس، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و مدیران ستادی و شعب استانی در مجتمع شهید رسول‌زاده بعد از قرائت قران و سرود ملی آغاز به کار کرد.

در پنجمین همایش جام فیروزه ایثار به اصفهان رفت...
جام فیروزه ایثار، در پنجمین همایش مدیران شعب استانی به اصفهان رفت

به گزارش روابط عمومی موسسه ایثار صبح روز چهارشنبه 16 مردادماه 98 پنجمین همایش مدیران شعب استانی موسسه ایثار با حضور رییس، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و مدیران ستادی و شعب استانی در مجتمع شهید رسول‌زاده بعد از قرائت قران و سرود ملی آغاز به کار کرد.

در ابتدا مهدی ایزدی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و رییس هیات مدیره موسسه ایثار در این مراسم ضمن خیر مقدم به حاضران گفت: امسال در مجمع عمومی موسسه برای سومین بار گزارش حسابرسی بدون هیچ بند مشروطی مطلوب بود و این نتیجه زحمات تمام همکاران مجموعه است که از همه آنان تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به قرار داشتن در آستانه چهلمین سالگرد تأسیس بنیاد شهید گفت: بنیاد در 22 اسفند سال 1358 با دستور امام خمینی (ره) تأسیس شد و امسال چهلمین سالگرد تأسیس این مجموعه خواهد بود و چهل‌سالگی فرصت بسیار خوبی برای بررسی و بازنگری در فعالیت‌ها است.

رییس هیات مدیره موسسه ایثار در خصوص واگذاری بخش‌های مؤسسات به پیمانکاران گفت: در برون‌سپاری‌ها و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی باید حتماً نظارت کافی و دقیق بر فعالیت‌ها از سوی موسسه صورت گیرد و ضمن آن ارائه خدمات شایسته به ایثارگران در اولویت باشد.

در ادامه این مراسم افراسیابی سرپرست اداره کل حراست سخنان خود را با خیر مقدم به حاضرین و تقدیر و تشکر از زحمات علیرضا میرزا مدیرکل سابق حراست موسسه آغاز و عنوان کرد: حراست بنیاد شهید حراست فرهنگی بوده و خط قرمز در اداره کل حراست ایثارگران هستند به نوعی باید منافع خانواده‌‌های معزز شاهد و ایثارگر حفظ شود.

وی به مدیران شعب استانی خاطر نشان کرد: این مراکز حاصل تلاش‌های بنیاد شهید در بخش فرهنگی است. در این راستا حراست و مراقبت از مراکز و همچنین نظارت دقیق و مستمر از برون سپاری در اولویت کار قرار گیرد.

در ادامه نصیری مقدم معاون اداری مالی و پشتیبانی موسسه افزود: اخذ مقبولیت در حسابرسی سال 97 حاصل تلاش و زحمات مدیران در شعب استانی و همچنین اجرای سیاست‌های راهبردی تدوین شده مدیر عامل موسسه است که انضباط مالی به درستی در کلیه شعب اجرا می‌شود.

وی با اعلام سر فصل‌ها در حوزهای انضباط مالی، مدیریت راهبردی، آیین نامه‌های استخدامی، برگزاری مزایده‌ها به سوالاتی که از سوی مدیران استانی مطرح شده بود، پاسخ‌های لازم ارائه شد.

در بخش دوم همایش سید صدر معاون فرهنگی ورزشی و توانبخشی کارگاه آموزشی این معاونت را با آموزش نکات و راهکارهای مهم مدیریتی شروع و با اعلام مسلئل مهم در حوزه‌های فرهنگی ورزشی، روابط عمومی و توانبخشی در قالب کارگاه آموزشی اقدام کرد.

وی با تشریح الزامات مورد نیاز مدیران شعب استانی موسسه و مسائل روزمره و پیش روی آنها اعلام کرد که: اجرای قانون از مدیر آغاز می‌شود نه از زیر دست. لذا اگر مدیر قائل به اجرای قانون باشد و توانمند، مطمئن هستیم که زیردستان هم پایبند به قانون خواهند بود و هم تحت تاثیر مدیر، تعلیم می‌پذیرند.

در بخش سوم این همایش محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و عضو هیات مدیره موسسه ایثار در پنجمین همایش مدیران شعب استانی حضور یافت و در آغاز سخنرانی خود عنوان کرد: شعب استانی این موسسه خط مقدم ارائه خدمت به ایثارگران و عموم مردم هستند و خدمت به مردم اجر و پاداش بسیار زیادی دارد و خدمت به ایثارگران که بهترین افراد هستند قطعاً دارای اجر و پاداش بسیار بالاتری است. ما به عزیزترین و پاک‌ترین قشر جامعه خدمت می‌کنیم و این مسئله همواره بزرگترین افتخار ماست.

وی با اشاره به حرکت بنیاد شهید و امور ایثارگران به سمت حوزه سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی گفت: بخشی از فعالیت‌های بنیاد از بدنه اصلی جدا شده‌اند که شکل‌گیری و فعالیت‌های موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار در همین راستا انجام شده است.

پس از سخنان عضو هیات مدیره موسسه مدیران برتر شعب استانی موسسه ایثار در سال 1397 به شرح ذیل معرفی و از آنان تقدیر به عمل آمد.

جام فیروزه ایثار و نشان یک ستاره به ابراهیم مرتضوی نژاد مدیر موسسه ایثار اصفهان به عنوان مدیر برتر استانی براساس اقدامات ویژه تعلق گرفت.

در گروه الف، به صورت مشترک عباس نعمت الهی و سید محمد مهدی شه‌روش مدیران موسسه ایثار استان‌های فارس و تهران بزرگ به عنوان مدیران برتر معرفی شدند.

در گروه ب مجید احمدپور مدیر موسسه ایثار استان آذربایجان غربی و در گروه ج اصغر رحیمی مدیر موسسه ایثار استان زنجان این عنوان را به خود اختصاص دادند.

سخنران پایانی این مراسم مدیرعامل موسسه ایثاربود که سخنان خود را با تبریک اعیاد ماه ذی الحجه آغاز کرد و عنوان کرد: امروز می‌توان گفت به اهدافی که از قبل برای موسسه ترسیم شده بود به آن رسیده است در شرایط جدید از مسیر سخت و دشوار گذشته‌ایم و این امر باعث شده که برای سومین سال متوالی نظر مقبولیت در حسابرسی را کسب کنیم.

مهندس پورحاج رضایی از عواملی که موسسه را به شکل امروز هدایت کرده سخن به میان آورد و اضافه کرد: تک تک همکاران در سراسر کشور با توان مدیریتی مدیران و انضباط مالی در برنامه ریزی‌ها و کارشناسی‌هایی که طبق استاندارد و قانون پیش رفت، باعث شد به مسیری که از قبل، هدف‌گذاری شده بود هدایت شود و با استفاده از خرد جمعی، چابک بودن سازمان و انرژی جاری شده که روز به روز افزایش می‌یابد، بستری را فراهم کرد که طی این 3 سال توانستیم نظر مقبولیت حسابرسی را اخذ کنیم.

وی به جایگاه امروز موسسه اشاره کرد و افزود:موسسه ایثار طوری طراحی و پی ریزی شده که به هر میزان به فعالیت‌های آن اساسنامه، اضافه شود توانایی انجام آن را دارد و به نوعی هر خدمتی که بنیاد شهید قصد دارد آن را به بخش خصوصی واگذار کند این موسسه آمادگی دارد آن خدمت را به جامعه ایثارگری ارائه دهد.

وی از رفع دغدغه‌های بنیاد شهید در بخش نیروی انسانی در مراکز موسسه ایثار و ارائه خدمات مطلوب در حوزه‌ های فرهنگی ورزشی توانبخشی و همچنین تامین و نگهداری مراکز بدون کمک از بودجه عمومی دولت سخن گفت و از افتتاح موسسه ایثار استان مرکزی، مرکز توانبخشی آذربایجان غربی و مرکز توانبخشی ایثار تهران بزرگ در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: موسسه ایثار با افتخار آمادگی دارد به جامعه ایثارگری بیش از گذشته خدمت کند و در این موفقیت‌هایی که حاصل شده هنوز مشکلاتی وجود دارد که با رعایت کامل استانداردها و تخصص و تجارب همکاران ما ،می شود آنان را مرتفع نمود.

پورحاج رضایی رابطه موسسه ایثار و بنیاد شهید را رابطه کارفرما و پیمانکار خواند و اضافه کرد:امروز اهمیت کار در موسسه بیش از گذشته است موسسه ایثار پیمانکار بنیاد شهید محسوب می‌شود و باید با قدرت این مسیر را ادامه دهیم تا به یک سازمان قواعد گرا و عمل‌گرا که می‌تواند بهترین خدمات را به لحاظ کیفیت و کمیت ارائه دهد تبدیل شویم و این جز با تعامل با بنیاد شهید و رعایت قوانین و مقررات میسر نخواهد بود.

وی در ادامه به اجرایی شدن طرح محسنین ایثار اشاره کرد و یادآور شد طرح اقامت جانبازان نخاعی به همراه خانواده‌های محترم‌شان در مجتمع‌های ایثار در زمان سفر در 6 استان اجرایی شده و بر اساس نظرسنجی‌هایی که توسط شورای عالی جانبازان از این عزیزان صورت گرفته است، این جانبازان و خانواده‌های محترم آن‌ها از این طرح رضایت داشتند و این طرح در سایر استان‌ها به محض راه‌اندازی بخش اقامتی مناسب سلزی شده در مجتمع‌ها، اجرا می‌شود.

وی در ادامه سخنان ضمن توصیه‌هایی به مدیران خود عنوان کرد: نظارت بر مراکز را جدی گرفته و به محض برون سپاری تمام مراکز را نظارت و ایرادات را برطرف کنید و با حفظ مقررات رضایت حداکثری خانواده‌های شاهد و ایثار گر را جلب کنید.

در پایان مدیر عامل موسسه ضمن تشکر و قدردانی از کلیه همکاران یاد و خاطره همکارانی که در سال گذشته در این همایش حضور داشتند را گرامی داشته و برای تمام همکاران آرزوی موفقیت و به‌روزی و توفیق خدمت به خانواده‌های شاهد و ایثارگر را از خداوند متعال خواستار شد.

روابط عمومی موسسه ایثار خاطر نشان می‌کند پنجمین سمینار مدیران استانی موسسه ایثار بر مبنای دستور رئیس بنیاد مبنی بر صرفه‌جویی به یک روز کاهش یافت و برنامه‌ها با رعایت حداقل هزینه‌ها و حداکثر کیفیت و رضایتمندی مدعوین، موفقیتی بود که از منظر تمام مدیران شعب استانی و همکاران ستادی حاصل شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه ایثار

موسسه ایثار دارای مراکز ورزشی ،اقامتی و توانبخشی در 27 مرکز استان کشور می باشد که به خانواده های شاهد و ایثارگر و عموم مردم در این حوزه ها خدمات رسانی می کند.

اطلاعات تماس
  • 021885***** - 021888*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه