اطلاعات تماس
  • 021885***** - 021888*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804123821810652

اطلاعیه موسسه ایثار در خصوص حادثه استخر ولایت ارومیه

کد: 139804123821810652

http://bit.ly/2Jyth2O

، (اخبار رسمی): چهار شنبه شب (مورخ 05/04/98 ساعت 20:30) در استخر ولایت موسسه ایثار ارومیه اتفاقی افتاد که منجر به مسمومیت تعدادی از مراجعان شد. نحوه وقوع این حادثه در ادامه به تفصیل بیان شده است.

اطلاعیه موسسه ایثار در خصوص اتفاق استخر ولایت ارومیه
اطلاعیه موسسه ایثار در خصوص حادثه استخر ولایت ارومیه

به گزارش روابط عمومی ایثار چهارشنبه شب (مورخ05/04/98 ساعت 20:30) در استخر ولایت موسسه ایثار ارومیه اتفاقی افتاد که منجر به مسمومیت تعدادی از مراجعان شد و آن‌ها را راهی بیمارستان کرد.

براساس گزارش احمد پور، مدیر موسسه ایثار آذربایجان غربی در دقایق پایانی سانس استخر، مسئول تاسیسات استخر به منظور ضد عفونی کردن و کاهش آلودگی آب با ظرفی حاوی کلر وارد محوطه استخر می‌شود. تعداد 16 نفر از مراجعان، در حالی که برخی در حال شنا و برخی در حال خروج از محوطه استخر بودند، ناگهان ظرف از دست مسئول تاسیسات رها شده و محتویات آن بر زمین پخش می‌شود. این امر باعث می‌شود گاز کلر در محوطه منتشر شود و برای حاضران ایجاد مسمومیت کند.

مدیر موسسه ایثار استان و بهره‌بردار مجموعه استخر ولایت، بلافاصله در محل حاضر شده و طی تماس با اورژانس، افراد مصدوم سریعا به بیمارستان شهید مطهری (11 نفر) و بیمارستان طالقانی (5 نفر) ارومیه، اعزام شدند.

تعدادی از مصدومان همان شب از بیمارستان مرخص و افراد باقی مانده روز پنج شنبه و جمعه از بیمارستان مرخص شدند. مجموعا تعداد 15 نفر تا ظهر جمعه با نظر پزشک از بیمارستان ترخیص شدن. تنها یک کودک 9 ساله در بخش مراقبت‌های ویژه باقی مانده بود که او هم بعد از بهبود وضعیت و عادی شدن حالش، به بخش انتقال یافت.

طی این مدت فعال مسکین مدیرکل بنیاد شهید استان، احمد پور مدیر موسسه ایثار استان ،بهره بردار و دیگر مسئولین امر در بیمارستان حاضر بودند  حال تمامی مصدومان را به طور مستمر رصد می‌کردند.

از همان لحظات اول این حادثه فضای مجازی و رسانه‌های محلی اقدام به اطلاع‌رسانی کردند.

شایان توجه است که در برخی از این رسانه‌ها حادثه را ناشی از عدم رعایت استاندارها و ترکیدگی لوله‌ها و مخزن کلر دانسته‌اند اما شرح دقیق و درست واقعه، مطالبی است که براساس گزارش مدیر شعبه استانی تنظیم شده است.

همچنین استخر ولایت ارومیه دارای بیمه و مجوز رسمی (به شماره2239/14/201) از اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه ایثار

موسسه ایثار دارای مراکز ورزشی ،اقامتی و توانبخشی در 27 مرکز استان کشور می باشد که به خانواده های شاهد و ایثارگر و عموم مردم در این حوزه ها خدمات رسانی می کند.

اطلاعات تماس
  • 021885***** - 021888*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی