اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971015338087477

چگونه موفق به دریافت ویزای شینگن شویم؟

کد: 13971015338087477

https://goo.gl/tyDNnk

، تهران , (اخبار رسمی): آن دسته از افرادی که قصد سفر به کشورهای اروپایی را دارند با واژه ویزای شینگن برخورد کرده‌اند و به آنان اخذ و دریافت ویزای شینگن پیشنهاد شده است، آنچه که اینجا اهمیت پیدا می کند این است که به چه صورت اقدام شود که موفق به اخذ ویزای شینگن شویم؟

چگونه موفق به دریافت ویزای شینگن شویم ؟
کشورهای حوزه شینگن که برای سفر به آنها دریافت ویزای شینگن ضروری اسن !!

ورود مسافران به حوزه شینگن باید از کشوری باشد که از آن ویزا شینگن دریافت کردند

برای سفری خاطره‌انگیز به اروپا  و یا حوزه شنگن نیاز به اخذ ویزای شینگن دارید. با اخد ویزای شینگن در پاسپورت می‌توان به کشورهای حوزه شینگن که عبارتند از دانمارک، سوئد، سوئیس، استونی، فنلاند، فرانسه، یونان، ایتالیا، اسپانیا، ایسلند، لتونی، لوکزامبورگ، لیتوانی، مالت، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلوونی، لاتویا، چک، آلمان، مجارستان، لیختنشتاین، اتریش و بلژیک به راحتی سفر کرد.

ورود مسافران به حوزه شینگن باید از کشوری باشد که از آن ویزا شینگن دریافت کردند. برای مثال اگر ویزا را از سفارت اسپانیا دریافت کرده باشید، ورودتان باید به این کشور باشد و پس از آن آزادانه با توجه به مدت ویزای خود می‌توانید به کل کشورهای دیگر حوزه شینگن سفر کنید، برای بار اول معمولا ویزای شینگن ۱۴ روزه تعلق می‌گیرد.

افرادی که قصد دارند با دعوت‌نامه ویزای شینگن بگیرند، بهتر است از شخص با موقعیت اجتماعی خوب و یا شرکتی معتبر دعوت‌نامه دریافت کنند، زیرا این مساله در اخذ ویزا بسیار موثر خواهد بود.

چند نکته در رابطه با درخواست ویزای شینگن

– تمامی مراحل درخواست و اخذ ویزای شینگن در کنسولگری‌ها و سفارت‌خانه‌های کشورهای این هم پیمان، قابل اجرا و پیگیری است.

– کلیه مدارک مورد نیاز هر سفارت باید به صورت کامل ارائه شود.

– مدارک مورد نیاز ممکن است گاهی با توجه به شرایط فرد متقاصی و کشور صادرکننده‌ ویزا متفاوت باشد. لذا باید به سفارت و بخش توریستی آن کشور مراجعه شود.

– کلیه مدارک ترجمه‌ شده نیاز به مهر دادگستری دارند. مجموعه ناخدای سفر معمولا این کار را توسط دارالترجمه‌های معتبر پس از ترجمه‌ی مدارک انجام می‌دهد.

– درخواست ویزا بهتر است تا ۴ ماه زودتر از زمان مسافرت ارائه شود.

– شرکت مسافرتی ناخدای سفر معمولا مسئولیت تکمیل مدارک متقاضیان و سایر شرکت‌های مهاجرتی را از جمله اقدامات لازم جهت اخذ ویزای شینگن و همچنین تهیه واچر رزرو هتل، رزرو و صدور بلیط، صدور بیمه مسافرتینیز عهده‌دار است.

افرادی که مدارک لازم را برای درخواست ویزای شینگن را دارا هستند، می‌توانند برای اخذ ویزای شینگن اقدام کنند:

- اولین مرحله دریافت وقت مصاحبه از سفارت مذکور توسط آژانس‌های مسافرتی از جمله ناخداسفر است.

– پس از دریافت وقت، در روز تعیین شده همکاران مجموعه ناخداسفر شخص را برای ارائه مدارک به سفارتخانه همراهی می‌کنند.

– پاسخ ویزا از سفارت خانه‌ها معمولا بین ۱۵ تا ۲۱ روز بعد از درخواست، مبنی بردریافت یا عدم دریافت ویزای دریافت می‌شود.

– چنانچه روی پاسپورت لیبل ویزا باشد که موفق به دریافت شینگن شدید و اگر نباشد متاسفانه ریجکت شده‌اید. معمولا یک نامه هم برای ریجکتی به شخص می‌دهند که دلیل کلی ریجکت شدن در آن ذکر شده است اما دلایل کلی هستند و شاید به طور واضح متوجه نشوید چرا ریجکت شدید.

علاقه‌مندان جهت مشاهده و اطلاع از هزینه ویزای شنگن و هزینه سفر به اروپا  کلیک می‌توانند با تیم ویزای ناخدای سفر تماس حاصل و مشاوره رایگان دریافت کنند..

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مسافرتی ناخدای سفر

شرکت خدمات مسافرت هوایی ناخدای سفر با شماره مجوز رسمی 14123 – 902 از سازمان میراث فرهنگی و ، صنایع دستی و گردشگری  و سازمان هواپیمایی کشوری فعالیت می نماید . مجری تورهای اروپا به صورت گروهی و انفرادی ،مجری تورهای آسیایی و مجری تور کانادا کلیه خدمات اخذ ویزای شینگن ، کانادا و آسیایی انجام رزرواسیون هتل و بیمه مسافرتی صادرکننده کلیه پروازهای چارتری و سیستمی خارجی و داخلی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی