اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980821421157477

بلک فرایدی استانبول را از دست ندهید

کد: 13980821421157477

http://bit.ly/2QbJsGV

، تهران , (اخبار رسمی): حراج استثنایی بلک فرایدی در استانبول از ۲۳ نوامبر شروع و به مدت یک هفته ادامه دارد به همین دلیل افراد زمان بیشتری برای خرید در اختیار خواهند داشت و ازدحام فروشگاه‌ها به حدی نیست که مجبور شد ساعت‌ها را در صف انتظار بود.

بلک فرایدی استانبول را از دست ندهید
بلک فرایدی در استانبول

جمعه سیاه چیست؟ 

جمعه سیاه یا black Friday در آمریکا روز بعد از شکر گزاری است که عملا آخرین جمعه ماه نوامبر به شمار میرود و آغاز آیین خرید برای کریسمس به حساب می‌آید. این روز آغاز موج سود و خریدهای پیش از کریسمس به حساب می‌آمد.

از این رو، این روز رو «بلک فرایدی» به معنای جمعه سیاه نام‌گذاری شد. هیچکس نمی‌خواهد این فرصت استثنایی را که فقط یکبار در سال اتفاق می‌افتد از دست دهد. البته این تخفیفات با آنچه تا به حال دیده شده متفاوت است.

بلک فرایدی در استانبول چگونه است؟

حراج استثنایی بلک فرایدی در استانبول از ۲۳ نوامبر شروع و به مدت یک هفته ادامه دارد.

در این ایام اغلب فروشگاها و مراکز خرید شهر استانبول دارای تخفیف‌های ویژه‌ای هستند و در برخی از فروشگاه‌ها اجناس بین ۵۰ تا ۷۰ درصد تخفیف را شامل می‌شوند. این حراچ استثنایی بعد از گذشت این یک هفته در تمام طول ماه دسامبر نیز ادامه پیدا می‌کند اما قیمت‌ها متفاوت خواهد بود و در ماه دسامبر تخفیف اجناس حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد است.

این فرصت استثنایی را از دست ندهید. فرصتی که فقط یک‌بار در سال اتفاق می‌افتد و در آن می‌توان تا سقف 70 تا 80 درصد تخفیف گرفت. در این روز، به جیب‌ خود اهمیت ندهید و تا می‌توانید خرید کنید.

آژانس ناخدای سفر پکیج ویژه‌ای را برای افراد در نظر گرفته تا با اقامت در بهترین هتل‌های استانبول با مناسب ترین قیمت و بهترین ساعت‌های پروازی، بتوانند در از این ایام بیشترین استفاده را داشته باشند.

گردشگران ایرانی برای سفر به کشور زیبای ترکیه نیاز به دریافت ویزا ندارند و هر زمان که بخواهند می‌توانند برای سفر به استانبول و شهرهای دیگر ترکیه اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مسافرتی ناخدای سفر

شرکت خدمات مسافرت هوایی ناخدای سفر با شماره مجوز رسمی 14123 – 902 از سازمان میراث فرهنگی و ، صنایع دستی و گردشگری  و سازمان هواپیمایی کشوری فعالیت می نماید . مجری تورهای اروپا به صورت گروهی و انفرادی ،مجری تورهای آسیایی و مجری تور کانادا کلیه خدمات اخذ ویزای شینگن ، کانادا و آسیایی انجام رزرواسیون هتل و بیمه مسافرتی صادرکننده کلیه پروازهای چارتری و سیستمی خارجی و داخلی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]