اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990415440957477

انجام پرواز قطری در مسیر ترکیه،امریکا،کانادا و اروپا

پروازهای روزانه قطرایرویز از تهران در ایام بحرانی کرونا

کد: 13990415440957477

https://bit.ly/3iF302g

، تهران , (اخبار رسمی): ز تاریخ ، 28 خرداد 1399 پرواز قطرایرویز از تهران دو پرواز روزانه خواهد داشت که به ارتباط بهتر با پروازهای موجود در ادامه مسیر در شبکه‌ای با بیش از 40 مقصد پروازی از طریق فرودگاه بین المللی مدرن حمد در دوحه منجر خواهد شد.

پروازهای روزانه قطرایرویز از تهران در ایان بحرانی کرونا
پروازهای روزانه قطرایرویز از تهران در ایام بحرانی کرونا

مسافران محترم ناخدای سفر علاوه بر بهرمندی از مزایای دیگر، هم اکنون بلیتهای خریداری شده آنها تا دو سال از زمان صدور معتبر می باشد.

شرکت خدمات مسافرتی و هوایی  ناخدای سفر ، از این طریق به اطلاع کلیه همکاران و مسافران گرامی می رساند :

که از تاریخ ، 28 خرداد 1399  پرواز قطرایرویز از تهران دو پرواز روزانه خواهد داشت که به ارتباط بهتر با پروازهای موجود در ادامه مسیر در شبکه‌ای با بیش از 40 مقصد پروازی از طریق فرودگاه بین المللی مدرن حمد در دوحه منجر خواهد شد.

باید اعتراف کنیم هواپیمایی قطر بزرگترین شرکت هواپیمایی دنیا است که هم اکنون در حال پرواز می باشد.

و همچنین تنها شرکت هواپیمایی بین المللی است که به صورت ایمن و قابل اطمینان ۸ .۱ میلیون مسافر را با حدود 18000 پرواز در این دوران سخت کرونا به مقصد رسانده است.

طبق بررسی های ناخدا ، هواپیمایی قطرایرویز دستورالعملهای بین المللی فرودگاهی را بررسی  و پیشرفته ترین اقدامات ایمنی و بهداشتی را برای رساندن مسافران به بیش از 40 مقصد پیاده کرده‌اند.

*** همچنین در جهت رضایتمندی مسافران عزیز علاوه بر مزایای دیگر، هم اکنون بلیتها تا دو سال از زمان صدور معتبر می باشد.

از نظر اهمیت ایمنی و بهداشت در حین پرواز و فرودگاه باید بگوییم در حال حاضر، تمام خدمه پرواز قطری در حین پرواز از پوشش محافظ تمام بدن استفاده خواهند کرد، تا هم خدمه و هم شما مسافر محترم ناخدا در سفر خود با هواپیمایی قطر ایمن باشید.

در حال حاضر نیز هموطنان عزیز می توانند با تماس با کارشناسان رزرواسیون بلیط  ناخدای سفر و دریافت مشاوره از آنها ، پرواز قطری را برای مسیرهای استانبول ، کانادا ، امریکا و اروپا رزرو و خرید نمایند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مسافرتی ناخدای سفر

شرکت خدمات مسافرت هوایی ناخدای سفر با شماره مجوز رسمی 14123 – 902 از سازمان میراث فرهنگی و ، صنایع دستی و گردشگری  و سازمان هواپیمایی کشوری فعالیت می نماید . مجری تورهای اروپا به صورت گروهی و انفرادی ،مجری تورهای آسیایی و مجری تور کانادا کلیه خدمات اخذ ویزای شینگن ، کانادا و آسیایی انجام رزرواسیون هتل و بیمه مسافرتی صادرکننده کلیه پروازهای چارتری و سیستمی خارجی و داخلی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی